RAVINTOLASSA!!!
arvoisat toverit, nyt tulee pienimuotoinen vuodatus ravintolan tarjoilijalta;
kun tulette ravintolaan niin ÄLKÄÄ menkö likaseen pöytään, (jos ravintolassa ei ole pöytiinohjausta) se on erittäin vittumaista tulla siivoamaan pöytää jossa asiakkaat istuvat eikä siirry ja erittäin epäkohteliasta.
ÄLKÄÄ siirrelkö itse pöytiä yhteen, niille on tarkoitus miksi jotkut ovat kahden hengen pöytiä, niistä EI OLE tarkoitus tehdä neljänhengen pöytiä.
ÄLKÄÄ imettäkö ravintolassa (itsellä ei ole mitään sitä vastaan) mutta muut asiakkaat nolostuvat ja ovat vaivautuneita ja tulevat valittamaan henkilökunnalle.
ÄLKÄÄ vaihtako vaippoja muksuille pöydissä, hyi helvetti! omaa päätäkin saa käyttää, wc-tilat on tätä varten.
vaikka tulisitte kaksin syömään ja huomaisitte 2 ihmistä istuvan isommassa pöydässä, niin antakaa heidän syödä ja olla rauhassa, ÄLKÄÄ änkekö samaan pöytään, se vaan sattuu olemaan epäkohteliasta.
jos teidät on ohjattu jonnekkin pöytään, niin ÄLKÄÄ vaihtako siitä toiseen pöytään jos vapautuu pöytä, ainakaan kysymättä henkilökunnalta lupaa.
-KIITOS-
Kommentit (103)
Nuo muut jutut ymmärrän kyllä, mutta aion jatkossakin imettää ravintolassa. Tulkaa kieltämään, jos se kerran on väärin.
Kieltäminen otetaan yleensä kielteisesti..yllätys.
Imettäminen on luonnollista,mutta ihan vain esimerkiksi lasta yrittänyt pariskunta pahoitti mielensä illastamassa ollessaan,ja muutenkin ihmisiä on erilaisia
laittaa mm aterimet yms ja se on hankalaa tarjoilijalle kurkotella jos pöytä täynnä porukkaa. saatte vaan tarjoilijan huonolle tuulelle. kun näitä maalaisjuntteja tuntuu olevan liikkeellä ravintoloissa.
niinkun sanoin minua se ei haittaa jos ravintolassa imettää, mutta muita asiakkaita se tuntuu haittaavaan.
plus että kun ihmiset valittavat hidasta palvelua,niin se johtuu usein näistä pienistä hidasteista,sen sijan että saisimme teille tuotua samantien listat ym. olemme siivoamassa likaista pöytää johon joku on mennyt sen sijan että menisivät siistiin pöytään ja hoitaisimme heidät ja teidät ja sitten likaisen pöydän kun siihen on aikaa!
mun lempiasiakkaita ovat vanhemmat ihmiset jotka osaavat jopa kiittää ja ovat muutenkin mukavia.
ja kuule kyllä niiltä asiakkailta " pyydetään" ei niitä aleta käskeen vaan fiksusti asia esitetään pyytämällä!
itse et alalla taida olla.
ja ei me siellä keretä muiden kanssa juttelemaan, kyllä meillä ainakin työaika menee ihan ravintolan hoitamiseen.