Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAVINTOLASSA!!!

Vierailija
15.01.2008 |

arvoisat toverit, nyt tulee pienimuotoinen vuodatus ravintolan tarjoilijalta;

kun tulette ravintolaan niin ÄLKÄÄ menkö likaseen pöytään, (jos ravintolassa ei ole pöytiinohjausta) se on erittäin vittumaista tulla siivoamaan pöytää jossa asiakkaat istuvat eikä siirry ja erittäin epäkohteliasta.

ÄLKÄÄ siirrelkö itse pöytiä yhteen, niille on tarkoitus miksi jotkut ovat kahden hengen pöytiä, niistä EI OLE tarkoitus tehdä neljänhengen pöytiä.

ÄLKÄÄ imettäkö ravintolassa (itsellä ei ole mitään sitä vastaan) mutta muut asiakkaat nolostuvat ja ovat vaivautuneita ja tulevat valittamaan henkilökunnalle.

ÄLKÄÄ vaihtako vaippoja muksuille pöydissä, hyi helvetti! omaa päätäkin saa käyttää, wc-tilat on tätä varten.

vaikka tulisitte kaksin syömään ja huomaisitte 2 ihmistä istuvan isommassa pöydässä, niin antakaa heidän syödä ja olla rauhassa, ÄLKÄÄ änkekö samaan pöytään, se vaan sattuu olemaan epäkohteliasta.

jos teidät on ohjattu jonnekkin pöytään, niin ÄLKÄÄ vaihtako siitä toiseen pöytään jos vapautuu pöytä, ainakaan kysymättä henkilökunnalta lupaa.

-KIITOS-

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi inhottaa vauvan syömisessä??? Olette sairaita.

Vierailija
42/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitinkin, imetyksen voi hoitaa hienotunteisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään nänni ei näy juuri silloin kun vauva imee, mutta muu rinta kylläkin, jos ei siis ole imetyspaitaa tms.

Vierailija
44/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sille ei todellakaan löydy hoitajaa ja on pakko päästä ravintolaan, miksei vauvaa voi imettää kotona ennen kuin lähtee?

Vierailija
45/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 80E

Vierailija:

Ja ihan tiedoksi, että imettäessä se tissi ei näy missään vaiheessa.

Vierailija
46/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No sittenhän voit mennä itse sinne vessaan syömään, jos imetys häiritsee, ja ne on ihan kivoja paikkoja."

Kumpikohan siellä ravintolassa on maksava asiakas, minä vai sun tissiä syövä vauva?

Vierailija
47/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos sille ei todellakaan löydy hoitajaa ja on pakko päästä ravintolaan, miksei vauvaa voi imettää kotona ennen kuin lähtee?

Kyllä minä ainakin ravintolassa (tai missä vain) ennemmin katson sitä imettäjää kuin kuuntelen vauvan itkua.

Vierailija
48/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imettämiseen tai esim. omien eväiden syömiseen. Toki on tilanteita, jolloin voi olla pakko imettää, mutta sitä ei ole pakko tehdä paljastelemalla rintojaan muille asiakkaille.

Vierailija
49/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kumpikohan siellä ravintolassa on maksava asiakas, minä vai sun tissiä syövä vauva?

Vierailija
50/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ravintolassa olet töissä, niin osaamme välttää sitä!?

Vierailija
51/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt kauheen usein käyty, mutta pari kertaa. Sitten imetin uudestaan kotona. Mun vauva ei olis varmaan ees syönyt ravintolassa, kun ei meinannut syödä silloinkaan, jos kotona oli paljon ihmisiä. Liikaa katteltavaa ym. häiriötekijöitä.

Vierailija
52/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta mitä naapuripöydässä tehdään. Hankkikaa elämä!

Vierailija
53/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, vähän kärjistetty esimerkki, mutta ei tuo " katsokoon muualle" ole kestävä perustelu.

Vierailija
54/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei imettämiseen tai esim. omien eväiden syömiseen. Toki on tilanteita, jolloin voi olla pakko imettää, mutta sitä ei ole pakko tehdä paljastelemalla rintojaan muille asiakkaille.

Oletko tosissasi? EHkä vauva voisi näön vuoksi nuolaista vähän pihviä, niin ei tulisi niin " omat eväät" -fiilis ;)? Mä en oikeasti tiedä YHTÄÄN äitiä, joka tahallaan paljastelisi rintojaan yleisillä paikoilla. Silti monet imettävät julkisilla paikoilla eikä sitä kukaan edes huomaa, paitsi jos on niin pervo, että jää sitä silmä kovana tuijottamaan (vrt. valittajat...).

Vierailija
55/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaisella pullottaa puseron alla ja kyllä jokainen tietää mitä siellä on vaikka ei pullottaisikaan ;)

Vierailija:

No kun siinä näkyy tissi (tai vaikka ei näykään niin tietää että se on siellä)

ja tissi muistuttaa ihmisiä siitä, että he ovat seksuaalisia olentoja. Se taas on pelottavaa, koska seksuaalisuus on tuhmaa ja saattaa johtaa vaikkapa seksiin, hui kauhistus.

Vierailija
56/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsematon säädelköön menemisiään ja tekemisiään sen mukaan, ettei joudu kohtaamaan asioita, joita ei voi suvaita. That' s it.

Vierailija
57/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten eläkeläisiltä pitäisi kieltää ravintolat, koska monilla tärisee käsi ja onhan se aika possumaista tiputella ruokaa RAVINTOLASSA. Ei siis pikkuvauvoja eikä eläkeläisiä ravintoloihin kiitos. Kuka nyt sellaista näystä nauttisi SYÖDESSÄÄN, hei pliis?! Rumat voisivat myös jäädä kotiin ja lihavat, koska heitä katsellessaan menee ruokahalu. Niin ja jos on arpea tai muuta, niin olisi hyvä pysytellä neljän seinän sisällä kotona.

Ja sinulle, joka esitit sen kärjistetyn esimerkin: jalkoväli oli TODELLA huono esimerkki. Tajuat sen varmaan itsekin!

Vierailija
58/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan pakko imettää- sen voi kai tehdä vaivihkaa. Ihmiset tulevat ravintolaan viihtymään ja syömään paremmin, rentoutumaan.

Eivät he halua vaikutelmaa, jossa istutaan jonkun keittiössä.

Tosin, kävimme paljonkin syömässä ulkona / liikuimme muutenkin paljon vauvan kanssa, koskaan ei tarvinnut alkaa ravintolassa imettämään.

Ehkä on syytä odotella niin kauan että vauvalla on edes jonkinlainen päivärytmi.

Vierailija
59/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä käytin hyviä imetyspaitoja

t. 75G

Vierailija:

Ööh, mulla ainakin näkyi tissi, kun imetin.

T: 80E

Vierailija:

Ja ihan tiedoksi, että imettäessä se tissi ei näy missään vaiheessa.

Vierailija
60/103 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mitä parempi paikka, sitä isommat ja siistimmät vessat ovat. (Toki myös joissakin lounaspaikoissa ymv. on myös siisti vessa, mutta monesti vain yksi onneton koppi tmv. josta saippuakin loppu...)

Paremmissa ravintoloissa on sitä myös yleensä tuoli/muutama tuoli koppien ulkopuolella joissa voi istua ja vaikkapa imettää, ei tarvitse pöntölle mennä.

Toisekseen jokainen järkevä ihminen tekee AINA pöytävarauksen. Näin ravintola voi jo ennen kun ruokailijat saapuvat järjestellä ne pöydän oikean kokosiksi.

Lisäksi jos seurue on isompi ja ruokailemaan mennään vaikkapa maanantai iltana, joka on varsin " hiljainen " päivä, niin palvelu voi olla hidasta siitä syystä ettei tarjoilijoita ole tarpeeksi töissä. Jos ravintola tietää etukäteen että huomenna tänne tulee isompi seurue, on henkilökuntaakin osattu varata tarpeeksi.

Imetykseen en sinänsä ota kantaa, itseäni se ei häiritse joa tissi&lapsi tosiaan ovat " kokonaan" pashminahuivin tmv. peitossa, mutta " paljastelu" on mautonta.

Haluaisin muuten nähdä mammat joskus ulkomailla hyvässä ravintolassa siirtelemässä pöytiä itse jne. taitaisivat lentää kuin leppäkeihäät ulos...

..Ja ei, en puhu nyt mistään Espnajan maaseutu tavernasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi