Ylipainoinen ystävä rikkoo huonekalut.
Totuus on se, etten enää halua kutsua häntä kylään, koska huonekaluni eivät kestä. Hänellä on tapana "rojahtaa" mennessään istumaan ja sohvani putket ovat siksi vääntyneet hänen painonsa alla. Ajattelin ostaa uuden sohvan, mutta sitten en enää voi kutsua häntä kylään, mukava tyyppi on ylipainosta huolimatta.
Kommentit (121)
Kuinka huonoja huonekaluja sulla on kun eivät kestä ? Onko ne lasten huonekaluja? Normaali sohva kestää kyllä paljonkin painoa
Selvä. Olipa heikkoja ne vanhat huonekalut. :D
Ei tuolit itse asiassa kesta kun paino nousee sinne 120-150 kiloon ja tuon painoisia nykyään on!
Vierailija kirjoitti:
Ystävälle voi aina sanoa suoraan. Sano että ei rojahda istumaan. Sun sohva ei kestä sitä.
Ei voi sanoa mitä tahansa. Kyllä katkaisisin välit jos tuommoista joku sanoisi, ei ole tosi ystävä joka huomauttelee. Itse painoni kannan!
Vierailija kirjoitti:
Ystävälle voi aina sanoa suoraan. Sano että ei rojahda istumaan. Sun sohva ei kestä sitä.
Ei hän ehkä pysty istumaan muuten. Ei taida olla tarpeeksi voimaa lihaksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huonoja huonekaluja sulla on kun eivät kestä ? Onko ne lasten huonekaluja? Normaali sohva kestää kyllä paljonkin painoa
Juupajuu. Itseltä hajosi kallis vuodesohva kun ylipainoinen kaveri rojahti siihen. Ei edes pahoitellut, haukkui vain kovaäänisesti mukamas heikkotekoisen huonekalun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ehkä pysty istumaan muuten. Ei taida olla tarpeeksi voimaa lihaksissa.
Sitten seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoa mitä tahansa. Kyllä katkaisisin välit jos tuommoista joku sanoisi, ei ole tosi ystävä joka huomauttelee. Itse painoni kannan!
Ethän kanna vaan se sohva.
Älä osta uutta sohvaa vaan pelkkiä tyynyjä lattialle japanilaiseen tyyliin. Jos sieltä lattialta vielä nousee, ei varmasti tule kyläilemään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisilla tekosyitä riittää joka asiaan. Jos ei vaate mahdu, se on pahan vaatteenvalmistajan syy, jos ei tuoli kestä se on heikkotekoisen huonekalun syy, jos ei mahdu lentokoneen penkkiin se on ilkeiden syrjivien lentoyhtiöiden syy, oma ylipaino on tietenkin kaikkien muiden paitsi ylipainoisen oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa, minä en tarvitse tuollaisia itsekkäitä ystäviä jotka hajottavat paikkoja ja suuttuvat kun syystä huomauttaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä olin kiitollinen, kun ystäväni huomautti tupareissaan, että tuoli ei kestä, ota tästä toinen. Kauheampaa se olisi rojahtaa kaikkien edessä lattialle, kuin se, että ystävä suojelee sellaiselta.
Ystäväni paino alkaa kakkosella ja se rasittaa häntä itseään kovasti. En haluaisi huomauttaa hänelle asiasta. Hän kyllä tietää haasteensa itsekin.
ap
Kannattaa kostaa kunnon täyspuiset sohvat, tottakai nuo Sotkan halpisromut hajoaa. Ei liity painoon vaan hajoavat myös lasten hyppimisestä. Minulla oli halpis sohva ja koirani, 50-kiloinen rottweiler, hyppäsi siihen ja jossain rusahti. Sen jälkeen olen ostanut vaan laatua, esim Kuusilinna ja Pohjanmaa, kotimaista laatua.
Hanki seuraava laatisohva jostain muualta kuin ikeasta.
No nykyään on sohvauduttu ja on paljon ihmisiä joiden ainoa harrastus on syöminen! Muut sen kyllä huomaavat
Anna ystävällesi laksatiivi (yksi).