Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden lahjoitus, minne???

14.01.2008 |

Osaako kukaan kertoa, minne voi lahjoittaa lähinnä aikuisten hyväkuntoisia, käytettyjä vaatteita Helsingin alueella? Haluaisin lahjoittaa vaatteitamme esim. vähäosaisille. Tiedän kyllä UFF:n, mutta tällä kertaa voisin lahjoittaa vaatteitamme muuallekin, kun vaan tietäisi, että minne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijaan. Ottavat vastaan monissa eri pisteissä Helsingissä.

Vierailija
2/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos infosta. Eli ottavatko vaatteita vastaan noissa kirpputoripisteissä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taisimme viedä silloin Taka-Töölön myymälään. Kannattaa varmaan soittaa vielä ja varmistaa, että heillä on tilaa siinä putiikissa, johon aiot viedä.

Vierailija
4/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuu turha reissu. Marraskuussa kun olin viemässä laatikoita vaatteita niin eivät ottaneet vastaan ollenkaan, kun kerroin että olen niitä koittanut ensin myydä kirppiksellä. Eivät kuulemma saa Pelastusarmeijallakaan kaupaksi ellei kirppiksellä mennyt.

Vierailija
5/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kanssa tarjota ; )

Vierailija
6/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaneet vastaan. Eli päivystyspoliklinikan " sosiaalipäivystys" . Kun osalla ihmisistä joudutaan heittämään vaatteet ( tai ne mitä niistä on jäljellä) roskiin heidän tullessaan niin huonossa kunnossa ja tarvitsevat jotain tilalle. Lähinnä tällaisille laitapuolen kulkijoille. Ja sitten joskus on mm. Hesperian sairaala ottanut kuntoutuville psykiatrisille potilaille.

Vierailija
7/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen keräys olisi tulossa, johon ainakin itse päätin siivota sekä lasten että aikuisten kaapit tässä huushoollissa! Minusta hienoa, kun menevät oikeasti suoraan perille, käyttöön ja takuulla tarpeeseen!

AUTA AUTTAMAAN !

KARJALAN APU Ry on saanut kiireellisen avustuspyynnön toimittaa vaatteita ja kenkiä Venäjän Karjalaan niitä pikaisesti tarvitseville.

VASTAANOTTAMME EHJIÄ JA PUHTAITA:

-LASTEN JA NUORTEN VAATTEITA JA KENKIÄ

-AIKUISTEN VAATTEITA

-LIINAVAATTEITA

MAANANTAINA 21.1. KLO 18-20

KOTIKALLION PALVELUKESKUKSEN PARKKIPAIKALLA

OS. KYLÄKIRKONTIE 6-10, PITÄJÄNMÄKI

JOS MAHDOLLISTA, PAKKAA TAVARAT PAHVILAATIKOIHIN!

PAIKALLA ON KARJALAN AVUN REKKA, JOKA VIE LAHJOITUKSET SUORAAN NIITÄ TARVITSEVILLE, KOHTI SUOJÄRVEN SAIRAALAA JA SOSIAALIPALVELUSKESKUSTA SEKÄ KARHUMÄEN LASTENKOTIIN JA SOSIAALIKESKUKSEEN. RAJAN TAAKSE!

KIITOS AVUSTA!

ALUEEN LIONS CLUBIT

www.karjalanapu.net

TIEDUSTELUT: helsinki.pitajattaret@lions.fi

Vierailija
8/8 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

itse olen jo vuosia laittanut omia vaatteita kiertoon tutuille....ja koska tiedän että osalla raha ns tiukalla, on vaatteet ainakin menneet hyvään tarpeeseen. Olen saanut monen henkilön mielen pirteäksi antamalla vaatteita suoraan henk.kohtaisesti.