Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-* SYYSQ-04 PERA *-*

05.01.2007 |

Tulkaahan tänne

jatu

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ynis

Vierailija
2/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä huomenta... Ollaan valvottu Lillin kanssa pari tuntia yöllä, neiti itki ja huusi ja kun älyttiin kysyä että mihin sattuu niin näytti korvaansa :-(. Annettiin panadolsuppo ja odoteltiin sen vaikutusta ja sitten vihdoin jatkettiin unia. Pientähän tämä vauvaperheisiin ja moneen taaperoperheeseenkin verrattuna mutta nyt väsyttää.

Harmittaa, täksi päiväksi olisi ollut tarjolla kivaa tekemistä mukavassa seurassa muttei nyt uskalla lähteä mihinkään tuon Lillin korvan kanssa. Toivottavasti menisi ohi itsestään kipulääkkeillä. Kuurinhan Lilli sai jo viime viikolla.

Galluppiako oli joulun laittamisesta pois? Tuossa se kuusi seisoo olohuoneen nurkassa vieläkin, ja saadut joulukortit verhonipsuissa. Ei kyllä vielä huvittaisi laittaa pois. TÄytyy neuvotella miehen kanssa josko laitettais pois vasta nuutin päivänä.

Hip-su, ikävä kyllä ei olla samassa ryhmässä :-( mulla alkaa torstai-iltana.

Jaksamista kaikille ja hyvää loppiaista!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillin korvalle paranemista!

meillä taas hyvä yö takana, syöttövälit 4-2h ja yhden syöttövälin valvoi, muuten nukahti aina heti uudelleen, eikä huutanut tuskissaan. Mulla jo ihan normaali-ihmisen olo ;-)

Tänään taidan siivota, josko viikonlopuksi kutsuisi vaikka kahvivieraita kun ei väsytäkään nyt. Kuusi on vielä tuossa nurkassa, jos senkin heivais tänään ulos. Pihalla sataakin ettei uloskaan tee mieli, ihan hyvä päivä siivota.

Kahden viikon päästä ristiäiset, ja meillä ei ole nimeä!!! Siis ei oikeestaan hajuakaan, välillä oli jo jotain ajatuksia mutta nyt nekään ei enää miellytä... ja mä kun olen täydelisyyden tavoittelija mikään kompromissinimi ei käy, sen pitää olla miehen näköinen ja muutenkin hyvä.... laitan s-postia jos jollekin syttyy hyviä ideoita.

voikaa hyvin, mukavaa perjantaita kaikille!!

äk kera poikien

Vierailija
4/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei mulla kyllä mitään asiata oikein olekaan.

Kuusen heivasin ulos keskiviikkona, samoin kuin muutkin joulukoristukset. Syynä se, että lattialla oli enemmän neulasia kuin kuusessa (nooh, myönnän että ehkä vähän liioittelen, mutta silti) ja se että pika komennukselle töihin taas to, pe, ja la, joten en kerkiä / jaksa siivota niitä pois, kun sunnuntaina Neitin synttärit, eikä sitten kerkeä. sekavasti selostettua....

Luistelusta oli puhetta. T sai pukilta luistimet, mutta jäällä ei ole vielä käytetty. Kun ei ole oikein jäätä :( Nytkin sataa vettä, plääh! esikoinen sai luistimet jalkaan just 2,5 vuotiaana ja sen jälkeen on menty eikä meinattu. Viisi vuotiaana osasi luistella paremmin kuin moni koululainen. Mutta poika oli itse tosi innostunut luistelusta ja jääkiekosta - sitäkin on seuratasolla pelannut jo monta vuotta. Sukset ovat jääneet sitten nurkkaan, siitä ei poika juurikaan perusta. Inhokkilajiksi sanoo just hiihdon, liekkö sukuvika kun suksi ei luista? itsekin inhoan hiihtoa (kiitos kuuluu koululiikunnalle ja liikan opelle, joka pakotti minut hiihtämään aina verenmaku suussa...).

Töihin pitää taasen vääntäytyä. Tämä aamupäivä on ärsyttävää odottelua. Käytiin tosin pienten kanssa kaupassa, ettei miehen tarvii illalla lähteä. Ja kun huomenna on kaupat sitten kiinnikin vielä.

Lillille paranemista korvien kanssa!

Hyvä, että Äitikuu on saanut nukkua. Onko muuten pojulle ollut apua niistä Rela-tipoista?

Karvat nousee pystyyn, kun lukee kauhutarinoita a' la Kela, mm. Lila ja Enkeli. Olen kanssa sitä mieltä, että joutais koko laitos poistaa maailmankartalta, mikäli ei osaa asioita inhimillistää!

Toivottavasti saat Enkeli apua ja toivon, että Minillä ja Nekulla alkaisi elo sujua helpommin, niin saisit sinäkin hieman huokaista!

Taidan poistua takavasemmalle alakertaan raivaamaan paikkoja, pyykkejä ja muuta, ennen kuin lähden töihin tekemään ihan oikeata työtä, josta joku maksaa ihan oikeata palkkaa (vaikkakin huonoa sellaista). Kiitos tästäkin lankeaa Kelalle, kun maksaa lasten kanssa kotona olemisesta niin vähän, ettei se riitä edes pakollisten maksujen maksuun!

Voikaa hyvin!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
5/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9240399&p=2&mpage=2&tmode…

Fiilikset matalalla Aa ei ole nukkunut kahteen yöhön, itsekkin kipeä, Eenkin tauti pahentunut. Miehen työ kiemurat jatkuu (-> rahat vähissä).

Poistun valittamasta...

Vierailija
6/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yön hyvin mutta silti ei meinaa hereillä pysyä.Hetkenkin kun istuu pojan kanssa paikoillaan sohvalla alkaa pilkityttää.Pakko ottaa päikkärit kun poikakin nukkuu.Pitäis kyllä pestä vessakin ja vaikka mitä muuta.Eilen illalla aloin panikoimaan että jos tulee yöllä lähtö niin pakko jättää joka ilta kämppä edes jonkinlaiseen kuntoon että ei naapuri joudu ihmettelemään meidän sotkua.No,onneksi ei tullut viime yönä lähtöä

Hyvä Ynis että sait jo vastauksen patista ja mielenrauhan

Kiva että Tiivii poikkesi.Mukavia viimeisiä työpäiviä.Viikot alkaa sullakin pian täyttymään...

Marille myös jaksamista.Toivottavasti pian paranette.

Meillä joulukuusi lähti keskiviikkona, samoin koristeet.Valot on vielä jonkin aikaa.

Nyt nukkumaan!

Helli

Vierailija
7/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulugallup,kaik koristeet ja muut läks jo perjantaina viikko sitten kun oltiin vatsataudissa.

Pää on ihan tyhjä,ostan varmaan brion kaksostennrattaat,koska ne on sen verran kapeat että mahtuu meidän ovesta sisään. sit vaan täytyy joku nurkka täältä löytää missä säilytetään. ah,näitä vanhojen talojen epäkäytännöllisiä tiloja.

Miehen kanssa suuniteltiin et viikon päästä maalattais yläkerran katot,täytyhän sitä viimehetken rempat vielä (muistelen mm. ÄQ:n viimeisiä aikoja ; ), vaikka ei kai se elämä vauvan syntymään taida loppua.......

Ynis,hienoa että patti oli pelkkää rasvaa ; )

Helli,jännätpaikat jo sulla,käyhän raportoimassa,on niin jännää olla mukana viimehetkissä!!

tiivii

Vierailija
8/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä Tiivii, viimehetken remppa kuulostaa tutulta ;-D Vaikka ei se elämä siihen vauvan tuloon lopu, päinvastoin! Näin viiden viikon kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon että ok, ekaks kuukaudeks ei kannata suunnitella MITÄÄN menoja tai tekemisiä, mutta sen jälkeen pikkuhiljaa pystyy jo taas elämään, eli niinkun mun tapauksessa suunnittelemaan remontteja, matkoja ja muuta..... (Ellei sit allergiat tms. sotke elämää ). Aivot (siis MITKÄ?!?) on kokoajan jatkuvassa ylikierrostilassa, mitähän tekisseuraavaksi.... Ei osaapysty nauttimaan tästä hetkestä, tai nautin joo, kyllä, paljonkin, mutta silti koko ajan mietin jo seuraavaa remppaa tai jotain, mitä tehdään kesällä tai ens syksynä... minkäs sitä luonteellen voi ;-D

Ihana hetki oli äsken, kun nukutin isoveljeä tuonne ylös ja vauva oli mukana, mä keskellä ja molemmissa kainaloissapieni poika, joka puristaa mun kättä... niisk.

nyt kahvia, tälläkertaa koitan tähdätä sne pannuun (eiliset pöydälle menneet vielä mielessä)

äk

Vierailija
9/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli, teidän iltahuudot Minillä kuulostaa ihan samanlaisilta kuin meilläkin oli typyn kanssa, huoh. Naikkarilla silloin hoitajat saivat tehdä tosissaan hommia että typy nukahti yöllä kun ei ollut mun vieressä.

En ole varma, mutta luulisin että kotipalvelun työntekijä esim. on Minin kanssa kotona niin, että sinä voit ulkoilla Nekun kanssa. Mun mielestä ne voi auttaa myös siivouksessa ja ruoanlaitossa.

Lähden tänään risteilylle Tallinaan, " mies" sai lahjakortin töistä, siihen kuuluu A-luokan hytti, illallinen ja aamiainen kahdelle. Ilmasta lystiä, sopii mulle :)

Hilu

Vierailija
10/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Hilu, ihanalta kuulostaa risteily. Pääsisköhän tässä itsekin ennen maaliskuuta? Tosin, ei voi oikein enää syödä kun ei mahdu masuun eikä kävelläkään kun liitos on NIIIN kipeä. Ehkä täytyy suosiolla unohtaa moiset.

Venna taitaa ihan just herätä. Suosiolla nukahtaa omaan sänkyynsä päivällä, illalla kikkailee. Eilen sain kumminkin jo lukea omaa romaaniani huoneen ovella. Tunnissa ehti aika pitkän pätkän lukeakin ;) Ei oo mikään nopea nukahtaja tuo Venna, ei. Mutta ihan ok on sujunut omaan sänkyyn siirto. Yöllä tulee väliin, saa tullakin.

Niin kutreista - aamulla käytiin kampaajalla. Nyt typyllä on nätti polkkatukka. Oli ne ihanat enkelinkiharat niin tolkuttomassa takussa, että pakko oli napsaista n. 7 cm pois. Kyllä ne kesäksi ehtii taas kasvaa. Tosi ison tytön näköinen on nyt.

Käytiin myös puistossa, jossa on puistotäti josta Venna on aina kovasti tykännyt. Tämä täti kovasti kannusti mua kokeilemaan Vennalle puistotätitoimintaa ja mikäpäs siinä, kun toinen ihan innoissaan siellä puistossa on ja tätin syliinkin meni hetkessä epäröimättä (yleensä varautuneelle Vennalle todella harvinaista toimintaa!!). Ensi viikolla kokeillaan, ajattelin että voisi vaikka kolmena aamuna olla pari tuntia.

Lapsen karaisemiseen en usko, mutta kyllähän lapsiryhmässä olemisesta voisi hyötyäkin olla, tuossa sitä tulisi sopiva annos ja joustavin aikatauluin. Katsotaan, miten alkaa sujua.

Nyt venna heräsi.

Enkelille vielä nopsaan ISOT halaukset. Hurjan raskasta teillä on. Varmasti tekisi hyvää keskustella ammattilaisenkin kanssa omasta olostasi, ihan oikeasti. Puhuminenkin auttaa, vaikkei se tilannetta suoranaisesti muutakaan. Ota kaikki apu vastaan, mitä tarjotaan!!!

- tea -

Vierailija
11/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon paremmalla mielellä, kiitos teille rakkaat taas tuesta, joka ollut tosi kallisarvoista jälleen kerran! :) Illalla kun Miniä nukuttelin, tuli sellainen olo, että rukoukset kantaa meitä..

Nukutus oli taas rasittavaa puuhaa, tosin pitkästä aikaa moniin viikkoihin Mini nukahti syötyään, mut sit se alkoi...nukahti heräsi, nukahti heräsi..6kertaa, siihen meni puoltoista tuntia, niska ja selkä huusi kostoa. Mies vaihtoi vuoroa, Mini puklas parit vaatteet, nukahti, pesin pullot, kävin pesulla ja lähdin nukkumaan, Mini heräsi..huoh.. Mut yöt menee onneks 2-3 syötöllä ja nukkuu sit. Tosin karjuu edelleen aamuyöstä alkaen unissaan ja sohva aina kutsuu..

Meillä on täällä ollut iloisempi taapero. Mentiin eilen lääkäriin, Mini jäi hoitoon (ja äiti ikävöi..) ja yllätys oli suuri, kun Nea antoi iloisena lääkärin tutkia (muutenkin piristyi ja ei näyttänyt kipeältä ollenkaan) ja mitä löytyikään! Märkivä korvatulehdus molemmista korvista!! Nea sai nyt ekan ab-kuurin ja en tiedä, alkoiko vaikutus heti, mutta tänään ei ole yhtään enää itkenyt ja kuumettakaan ei ole enää. IHANAA! Ja arvatkaa mitä, Minin ääntelyt ei enää ole saaneet hysteriaa aikaiseksi! Aamulla Mini ärisi mun sylissä mahaansa ja silloin Nea halus pois paikalta, mutta muuten päivä mennyt paljon paremmin! Oon niin helpottunut tästä käänteestä ja toivon, et päivät lähtee rullaamaan paremmin!

Kela tosiaan on syvältä..ahdistaa se altistus. Allille voin valaista asiaa ja muille asiasta tietämättömille. Eli kela ei suostu korvaamaan suoraan kalliimpia aminohappo pohjaisia korvikkeita, kun ovat kalliita. Heille pitää olla todistus, et halvemmat heraproteiinipohjaiset ei sovi, eli ensin maitoaltistus, jonka jälkeen saa kelalta korvattavuuden heraproteiini-korvikkeelle, ja jos se ei sovi, niin sitten uusi altistus tällä korvikkeella, jotta saadaan lausunto kelalle.. Allergialääkäri oli sitä mieltä, et tämä ihan järjetöntä. Sanoi, et lapset tosi kipeitä ja jos maitoallergia selviää 6kk ikäisenä, niin silloin pitää altistaa kahdelle eri halvemmalle korvikkeelle+soijalle. Järkyttävää! Tätä systeemiä ei onneks ollu Nekun aikana.. Tää on kelan ja johtavien lastenlääkärien tekemä säädös, joka pohjautuu ulkomaal. tutkimukseen, joiden mukaan vaan 2% tarvitsee aminohappopohjaisen korvikkeen.. Mut lääkäri sanoi mulle, et heidän asiakkaistaan puolet on sellaisia lapsia, joille nää hera-korvikkeet ei sovi!!! Ja en ihan oikeesti ymmärrä kelaa, kun kuka ihminen nyt väkisin haluaisi ostaa niitä kalliita aminohappokorvikkeita, ellei pakko!!!!!!

Ynis, ihanaa et patti ok! :)

Mari, voimia voimia ja terveyttä!

Lillin korvalle myös paranemisia!

Helli, ei mee enää kauan.. Nyt pitää sitten ilmottautua säännöllisesti! :)

Äk, voin kuvitella tunteen kun pojat kainalossa.. :-) Kyllä se sopiva nimi löytyy!

Nyt kuuluu itkuhäläristä ääntä, pitää mennä..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
12/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin fiiliksissä, kun huomenna pääsee bilettään entiseen kotikaupunkiin, tai no asuinkaupunkiin??? Se siitä tipattomasta tammikuusta:)

Olinpas olevinani sinnikäs. Nukutin Onnia vaunuihin 45 min!!! Kääks vieläpä kauheassa räntäsateessa. Välillä jätin sen ulos jo ja sanoin menevän vessaan. TUlin syömään vähän leipää mutta sitten se alkoi itkeä ja piti vartti vielä sitten lykkiä. Periaatteessa ei olis ollut ihan pakko saada nukkumaan, nukkuihan tuo 11h yön mutta kun pitää tehdä kaikenlaista, niin on helpompi kun Onni on nukkumassa. Huono äiti juu;)

Äitin täytekakku on jo täytetty, enää koristelu. Jotain sain sentäs aikaan Onnin hereillä ollessakin.

Joulukoristeet pitäs heivata joo meneen. Eilen otin joulukortit seiniltä ja joulutaulut. Joulutähti on vielä ikkunassa ja värivalot, niin ja kuusi. Jos tänään ottais kuusesta koristeet illalla pois niin aamulla heivais sen ulos. Sais imuroida ennen reissuun lähtöä sitten kunnolla kämpän. Ens viikonloppuna sitten suur-suursiivous. Jota tänään jo oikeastaan aloitin. Ihan ohimennen siivosin 2 kuiva-ainekaappia tänään.

Nyt painun tekeen sen kakun valmiiksi.

T-P

Vierailija
13/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paranemistoivotuksista, aamulla ne näyttivät ihan tehokkailtakin mutta johtui ilmeisesti vaan siitä aamuyöllä annetusta särkylääkkeestä. Pitkin aamupäivää neiti muuttui itkuisemmaksi ja takiaisemmaksi (mikä sana!) kunnes tunti sitten annoin uuden särkylääkkeen. Nyt on Lilli ihan oma itsensä taas.

En viitsi lääkäriin viedä, Lillihän söi viikko sitten Zithromax-kuurin jonka kai kuuluisi vielä vaikuttaa..? eikä me lääkäriaikaa varmaan saataisikaan tähän aikaan päivästä. Jos viikonloppu on ihan kauhea niin sitten lähdetään päivystykseen. Muuten yritetään pärjätä särkylääkkeillä. Hurjaa, muistelin että Lillillä ei ole ollut yhtään korvatulehdusta sen jälkeen kun korvat putkitettiin, ikää oli silloin 10 kuukautta. Sitä ennen niitä kyllä riitti vähintään tarpeeksi, kuten ehkä joku muistaa.

Eilen kävin IsoOmpussa shoppailemassa kolmen lapsen kanssa. Hullun touhua voisi joku ajatella, mutta yllättävän hyvin meni! Lilli nukkui rattaissa, pojat kulkivat nätisti vieressä. Kun Kare hyytyi niin vein hänet lastenparkkiin. Vilaukselta nähtiin Teakin hissin ovessa, ei ehditty juttelemaan kun olin just jättänyt Karen leikkipaikkaan ja Milo odotti nukkuvan Lillin kanssa alakerrassa.

Ihanaa Enkeli, että teillä menee taas paremmin! VOisiko olla niin, että Nekun korvatulehdus oli niin kipeä että kaikki Minin äänet siksi tekivät hänen korviinsa kipeää?

Jospa oikaisisi hetkeksi sohvalle jonkun aikakauslehden kanssa...

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
14/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti Vilhon kanssa Jämsään kaveriaan tapaan,lapsiperhe,saattvat jäädä yöksi,sehän sopii mulle.

ÄQ,mä olen samanlainen,musta on ihanaa suunnitella kotia,mies on ihan tuskissaan kun ei kuulemma loppua näy. Mutta kesällä mies parka(hidas hämäläinen) oikeesti ahdistui kun mulla villit ideat pyöri päässä,ja koki kaiketi kauheina vaatimuksina. Musta taas tuntui ettei toi innostu sitten mistään.

Nyt on päästy jonkinliaseen molempia kohtalaisesti tyydyttävään balanssiin. Tehtiin muuten lista,jossa on joka kuukaudelle/viikoille hoidettavat asiat,ihan pienistä hyllyn kiinityksistä lähtien (tällä viikolla oli toi vessan hoitotaso ja hyllystö) On helpottanut eloa kummasti,miehen ei tarvii ahdistua mun vaatimuksista ja mun ei tarvii koko ajan miettiä et milloin tapahtuu tai tapahtuuko koskaan....samalla tuli karsittua hulluimmat ideat (mm. ennen vauvan sytymää ei keittiöremonttia ; ).

Alkaa kodilta tuntua tämä mökki pikkuhiljaa,ihana olla yksin kotona.

Kaveri tulee iltateelle.

Hyvä Enkeli että selvisi Nean korvatulehdus!!! Toivottaavasti lääkkeet auttaa pian!

tiivii

Vierailija
15/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAdepäivän ohjelmaan kuului ruokakauppa :-/ Typykkä käveli hienosti kauppakeskuksessa :-) Ruokakaupassa en uskaltanu yrittää..

Ihana Enkeli että nyt vähän helpottaa.Minäkin samaa mietin kunTea että olisko hyvä jutella jonkun ammattilaisen kanssa,selvittää ajatuksia.Ei ole helppoa ollu teillä:-(

Että Vennalta 7cm tukkaa pois..ei ole typyllä vielä moiseen tarvetta ;-)

Lillille paranemista!

Hilun reissu kuulostaa ihanalle..kadena täällä.mitin eilen et ku porukat tuo pojan ni päästäskö edes leffaa...

Missä se Keilin on???Vieläkö sairastatte???

Täytyy herätellä neiti,lähetää Itiksee.Mies tulee sinne töistä suoraa..

Meilläki typy nukahtaa päikeille ihan heti mut illalla menee tunti et pyörii sängyssää.Yleensä illalla tekee sit pissat ja on pakko vaihtaa viel vaippa nukkuvalle taaperolle,muuten aamulla sänky märkä :-(

jatu

Vierailija
16/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois pitänyt käydä öitä kehumassa heti tuli takapakkia.. oisko tuo alkava rintatulehdus tehny et tyttö söi tosi usein toissa yönä, viime yönä jo rauhallisemmin.

Tai ei kai se rintatulehdus sit tullu mut yritti kuitenkin. pahimmillaan kuumetta 39.7 mut sit eilen ei enää ollenkaan eikä takas oo noussu. Sain reseptin varalle. eikös se oo vuoden voimassa? vai onko tuollaiset antibiootit?

Enkeli jaksamista sinulle, toivottavasti mini oppisi nukahtamaan nopeammin. Olet ajatuksissani.

Meillä Lennin pussailu ja halailu jatkuu.. välillä vaan turhan rajuna tai sit mennään sitteriin vauvan päälle makaamaan.. Eli hetkeksikään ei voi pääsätää silmistään. Vauva kun nukkuu päivällä partsilla tai ulkona, niin silloin saa edes kahvit itse juoda yhden lapsen kans kun Lennihän ei enää nuku päikkäreitä..

Kerppu nyt mielellään ottaisin niitä lähialueen hoito/kerhopaikkoja tietooni, laitatko vaikka sähköpostilla. Kiitos jo etukäteen.

Reeli

Vierailija
17/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähdössä kaverinsa varpajaisiin ja antaa mammalle hetken omaa aikaa koneella. Pitää käyttää hyödykseen.

Ei tosiaan meinaa ehtiä millään tänne teidän seuraan vaikka sitä kovasti välillä kaipaa, mut tosiaan tuo päiväuneton poika ei anna kyllä päivällä olla hetkeä rauhassa koneella. Saa nähdä miten nukutuskin taas menee kun mies poissa. Kun saa tytön vaan hilöjaiseksi niin yleensä poika nukahtaa helposti, mut jos vauva kitisee viereisessä huoneessa niin tokihan se pientä miestä kiinnostaa.

Meillä on viikon kuluttua kastajaiset tilailin täytekakut leipomosta ja pari pitkoa kans. Anoppi leipoo kuivakakun ja äitini karjalan piirakat ja pikkuleipiä, sit itse teen kinkkumakaronisalaatin ja munavoin. Ajattelin ostaa jauhelihapasteijoita valmiina. sit on vielä kylmää kalaa ja meetvurstia piirakoiden kanssa. Kuulostaako järkevältä? Tietty kahvit ja muut juomat päälle.

Oon tosiaan miettinyt Lennille jotain kerhoa kun viihtyi niin hyvin tarhassa. Mut on kyllä kotonakin hyvin viihtynyt. Minä vaan välillä kaipaan juttukaveria ja puhelin onkin kovassa käytössä! Saa nähdä millaisia on tulevat laskut.

Mut Oikein hyvää jatkoa kaikille!

Reelli, Lenni ja vauva kohta 7vkoa.

Vierailija
18/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli, kotioloissa meillä täytyi testata tuo Almiron Pepti. Rosa sai sitä alle 20ml -> ylläri pylläri reagoi siihen välittömästi. Vastaanotolla vain sivelivät pumåulipuikolla almironia iholle ja iho alkoi punottamaan sivelykohdalta. Se riitti lääkärille ja myös Kelalle. Ihan kiva ettei litratolkulla tarvinnut ainetta juottaa. Toivottavasti Minikin näyttäisi ihollaan mikä ei käy!

Lila75

Vierailija
19/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on tyyni risteilysää! Hilu, siis kahdestaanko menette miehen kanssa? Oisko toivoa, että tämä vuosi ois edellistä parempi? Jonnekin suuntaan:)

Mua väsy painaa jo. Ajattelinkin lähteä kohta nukkumaan.

Meidän häröpetterillä oli ekaa kertaa saparot illalla:) Ihan pienet piikit niistä tuli, mutta saparot silti. Olipa suloinen ilmestys:) Miten Tea raaskitte luopua kutreista? Tuli muuten varmasti ison tytön näköinen! Ei sillä, en minä sano että tytöllä tarvis olla pitkät hiukset. Meillä pienellä kasvaa, kun en tiedä mitä niille tekis ja otsiksen oikeastaan haluankin heti kasvattaa pois. Eikä noista hiuksista nyt niin kauaa ole saanut nauttiakaan:)

Hehkutan, en ole syönyt kahteen päivään suklaata! Eilen muutaman vihreän kuulan kyllä ja tänään viipaleen pullapitkosta. Mutta siinä kaikki. Kun kestäis tämä linja taas vähän aikaa. Paino huitelee pilvissä (mun mittasuhteissa).

Viikonloppuja kaikille! Luen viestejä ja ajattelen kyllä kaikkia teitä, vaikken jaksa kommentoida ja kirjotella joka asiasta.

T: Ynis

Vierailija
20/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois väsy. Tän tytär ois tänään silmät loistaen sanonu, et " Mujja on ajatus. Mä syyjin puukan joskikseen niin nyt mä ottaisin jakua. Se on HYVÄ ajatus, joo niin me tehdään!" Kyllä, Pyörsky sai lakua :)

Viude kun Mersun Lisko on kiva juttu!

Telkkaissa ei ole yhtään kiva juttu - joku hiippari tappeli ensin ja on nyt aivan verissä päin. En tykkää. Pitikö riidellä, häh?

Pyörsky puhua pajattaa nykyään koko hereilläoloajan ja vähän unissaankin. Paitsi että useimmiten hän on eräs Ykkösen kaveri ja minä sitten tämän kaverin mummo, Väkkärä on ko. kaverin pikkuSisko... Jotta roolileikit vähän kolahtaneet...

Väkkärä on ihana - antaa suukkoja :) Minun ja miehen lisäksi suukon on saanut yksi pk:n täti, täti oli melko otettu. Syystäkin ;)

Minulla olisi teille paaaaaaaaaaljon asiaa, mutta en just nyt muista mitä.

Voikaa hyvin, kaikki tasapuolisesti.