Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta-mä oon ihan rikki

Vierailija
12.01.2008 |

Oon jo 38v ja esikoinen 6v. Eilen tästä taas tapeltiin: ei mulla oo kuin yks elämä ja kovasti toisen lapsen haluaisin. Mies sanoo, että hänen kohdaltaan on vaipat vaihdettu. Tätä vääntöä on käyty jo vuosia. Mitä tässä voi tehdä? Olen ihan selkä seinää vasten ja ihan rikki.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miksi olet uusperheellinen...

Olisit ollut valmis hajoittamaan nykyisen perheesi vauvakuumeilusi takia.

Kiristit miehen hankkimaan vauvan kanssasi.

Älä sitten itke, jos olet taas yh..

Vierailija
22/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhettä voi pitää yhdessä vain lasten takia jos lapsettomuus aiheuttaa niin paljon katkeruutta ettei muille tunteille ole tilaa. Mies teki päätöksen ja halusi lapsen ja perheensä, olisi voinut päättää toisinkin. Lisäksi miehellä oli tarpeeksi aikaa tehdä päätöksensä eli ei mikään päätä nyt tilanne. Aikuismaisesti toimittu! Kyllä aikuinen ihiminen tietää mitä haluaa ja mitä ei. Itse olisin varmaan käyttäytynyt ihan samallalailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa joku mulle mikä on miehen arvo? Esim. em nro 52 perheessä.

Mitä jos kaikki lapsettomuudesta kärsivätkin laittaisivat aina puntariin mies vastaan vauva?

Ja mun mielestä on moraalisesti todella kyseenalaista rikkoa olemassa olevien lasten perhe siksi, ettei siihen äidin halujen mukaan saada enää vauvaa.

51

Vierailija
24/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on et ihminen voi tehdä kompromisesseja joissain asioissa ei kaikissa. Se jolle asia ei ole niin tärkeä antaa periksi. Toiselle lapsettomuus voi olla isompi kysymys kuin uskottomuus joten turha arvostella toisten päätöksiä. Sinäkään et välttämättä ajattele lapsia jos miehesi on sinulle uskoton koska tämä loukkaa sinua niin paljon. Lapset eivät mene aina kaiken edelle kun on kysymyksessa aikuiset ihmiset.

Vierailija
25/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvempi kuin naisen. Naisella on kuitenkin vielä aika perinteinen rooli perheen hierargissa ja vastuu kodista sekä lapsista. Minusta mies ei voi päättää aivan kaikesta ja olettaa et se on ok, koska mies päättää yleensä aika monista asioista. Mies päättää usein autosta, urasta, rahankäytöstä kun taas nainen hoitaa perheen juoksevat asiat ja viime kädessä on nainen vastuussa lapsista ja sallittakoon naiselle oikeus päättää kuinka monta lasta hän haluaa ainakin johonkin pisteeseen asti

Vierailija
26/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten valitetaan väsymystä ja masennusta ja rahan puutetta. Lapset laitetaan pieninä hoitoon ja esikoinen piedetään " virikehoidossa" kun uusi vauva tulee.

Mä ainankin olen onnellinen siitä että minulla on nyt vain yksi lapsi. Toisen lapsen haluan kyllä joskun, mutta en pariin vuoteen. Lapsille tulee ikäeroa varmaan 6-7v.

Minulla ja veljelläni on ikäeroa 5v ja aina ollaan leikitty yhdessä ja nyt vanhempanakin ollaan paljon tekemisissä.

Minulle myös pari serkkuani on ollut ja ovat kuin sisaruksia.

Vierailija
27/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on luonnollista haluta lapsia,ja jos se halu torjutaan,siitä jää tosi paska maku suuhun. Mulle kävi juuri näin. Kadun loppuikäni ja olen katkera,kun ei edes selvää syytä ollut. Ja nyt mun sitten pitäisi kantaa huoli ehkäisystäkin,kun mies ei suostu sterilointiin...

HELVETIN UKOT¤%#//&%¤###"

Vierailija
28/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sehän kertoi, että esikoinen oli 2 v ja ei silloin vielä olis jaksanut

vauvan kanssa. Ymmärrän ap:n tunteet ihan täysin.

ei tuo ole mikään hyvä peruste. Juu, ap oli silloin väsynyt eikä olisi jaksanut ja SAI kieltäytyä.

Mies on nyt väsynyt eikä haluaisi uudelleen pikkulapsirumbaa ja teidän mielestänne EI SAA kieltäytyä.

Ei vaan ymmärrä tuota itsekeskeistä logiikkaa :o

Vierailija
29/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on asennekysymys.

Vierailija
30/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elämä on asennekysymys.

Vierailija
31/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei suostu sterilisaatioon kuitenkaan, vaikka olen häntä sinne yllyttänyt, jos ei kerran lapsia halua...

Vierailija
32/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun nykyään on näitä " mä haluun" -ihmisiä, jotka itsekkyydessään unohtavat toisen ihmisen tunteet kokonaan. Parisuhteeseen mentäessä tulisi sopia tuollaiset seikat(lapsimäärä yms) niin asiat sujuisivat huomattavasti helpommin.

Vierailija
33/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain keskeytettyjä yhdyntöjä! Millainen mies voi silloin sanoa,ettei halua enää lapsia???????T: sivun eka

Vierailija
34/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänkumppaniksesi tollon? Syytä vaihtaa. . =)

Vierailija
35/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se olettaa et jos vahinko käy niin sinä kannat siitä vastuun - abortti. Eihän se asia näin ole mutta niin ne ajattelee!

Vierailija
36/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on ihan fiksu mies, jonka kanssa sovimme, että lapsiluku on max 2 ja jo ennen lapsentekoa.

Vierailija
37/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lapsiluku on 2-4 ja ekan jälkeen oli kuulemma miehen lapsiluku täynnä. Tein kyllä sit vielä pikkukakkosen koska halusin toisen lapsen ja olisin vaikka eronnut jos mies ei olisi suostunut tähän.

Vierailija
38/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsen pitäisi olla yhteinen päätös ja molempien haluama.

Aika monessa muussa asiassa perheessä pystytään tekemään kompromisseja, mutta tässä sellaista ei oikein ole; joko niitä lapsia tehdään lisää tai ei tehdä.

Meidän tilanne on se, että lapsia on kaksi (2,5 ja 5-vuotiaat). Mies on aina toivonut kolmea tai neljää lasta ja minäkin olen aikoinani vähän " lupaillut" , että kyllähän niitä lapsia kolme voisi olla. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että en jaksaisi enää uutta vauvaa. Mutta toisaalta pohdin sitä, olenko hirveän itsekäs jos en suostu enää sitä kolmatta hankkimaan, kun tiedän kuinka hirveästi mieheni sitä toivoisi...

Mieheni ei voi minua pakottaa uuteen raskauteen, mutta onko se oikein jos pakotan mieheni tyytymään kahteen lapseen... En tiedä... vaikeita kysymyksiä.

Vierailija
39/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin niin uskomattomalta nämä " minä tein, minä halusin" -kommentit että pakko kysyä että miten mies siihen suhtautui! Vai kuinka tossukka on mies joka antaa vaimon " tehdä" lapsen, vaikka ei itse haluakaan...

Vierailija
40/97 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mies muutti itsekkäästi mielensä. 73 teki aivan oikein.

Vierailija:

Kuulostaa jotenkin niin uskomattomalta nämä " minä tein, minä halusin" -kommentit että pakko kysyä että miten mies siihen suhtautui! Vai kuinka tossukka on mies joka antaa vaimon " tehdä" lapsen, vaikka ei itse haluakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme