Eikö muka hiosta, jos on koko päivän kumppareissa sisätiloissa?
Töissä parikymppinen tyttö harjoittelija, monena päivänä koko päivän kulkenut sisällä farkuissa ja pitkävartisissa Hunter-kumppareissa. Ymmärrän, että nuorilla on muotijuttunsa, mutta silti, luulisi, että jalat hikoaa hulluna. Sisäsandaalit niin hyvät, ainakin tällaisella 35v vanhuksella!
Kommentit (15)
No minä käytän huntereita koululla sisällä myös. Ei mahdu reppuun eikä avoimeen naulakkoonkaan viitsi jättää. Ei ne mun mielestä liikaa hikoiluta.
Vierailija kirjoitti:
Ohut villasukka on taikaa.
Jep, villa imee kosteuden
Niihin laitetaan tietenkin saman firman sukat:
Ehkä sillä tytöllä on sukkafetissi ja tykkää haistella sukkiansa työpäivän jälkeen tai laittaa jonkun toisen haistelee niitä?
ei kumppareita sisätiloissa ellei oo sellainen työ että vedessä joutuu kahlaamaan
Itse otan tavallisetkin kengät pois vaikka junassa, jos on yhtään pidempi matka.
"Vietätkö koko pitkän työpäivän samoissa ulkokengissä? Lopeta heti. Ulkokenkien ohella pitäisi ehdottomasti olla kevyemmät sisäkengät, sanoo jalkaterapeutti"
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/60fe477b-edc2-4682-810b-619fd…
Tuskin ylenmäärin hiostuttaa. Enemmän ihmettelisin sitä, että jos ne on ihan likaiset ja kuraiset ja niillä on sisällä ???
Hassua, miten muoti voi mennä ihan päinvastaiseksi. Itse en nuorena olisi pitänyt missään tapauksessa kumisaappaita, en sisällä enkä ulkona.
Ohut villasukka on taikaa.