Laita 3 lomakohdetta, minne et haluaisi ja perustelut kanssa.
Tuurin kyläkauppa - junttien kooontumispaikka, ei kiinnosta mikään siellä
Norjan vuonot yms- - kylmää ja aneemista
Pattaya - punakat. lihavat suomalaissiat
Kommentit (32)
Turkki - maa ja tavat inhottaa + tietyn tyyppiset suomalaiset, jotka sinne matkustaa...
Intia - liikaa ihmisiä, hälinää ja hajuja..
Kolmas on vaikea. En osaa sanoa. Ehkä se voi olla jokin kehitysmaa, ja syyt samat kuin Intian kohdalla.
Vierailija:
Mä olen aina halukas lähtemään mihin vaan, matkailu avartaa :D
Mutta joka paikkaan ei ehkä tee mieli takaisin?
Itse rakastan Pohjois-Norjaa, huimat vuoret, turkoosit vuonot ja loputon meri...
Vierailija:
Tuurin kyläkauppa - junttien kooontumispaikka, ei kiinnosta mikään sielläNorjan vuonot yms- - kylmää ja aneemista
Pattaya - punakat. lihavat suomalaissiat
Turkki, jotenkin ne ihmiset on " ällöttäviä" , ja ruoka ei myöskään ole mun makuun.
Venäjä, ei vaan kiinnosta. Suomessa lomailevat venäläiset ovat tosi töykeitä, röyhkeitä ja epäkohteliaita. Yöks.
Ei myökään kiinnosta napajäätiköt yms extreme-matkat.
Noh, Tuurissa en tosiaan ole vielä käynyt..
2
1. Turkki - turkkilaiset on ällöttäviä limaisia epäkohteliaita huijareita
2. Kaikki sellaiset maat joissa nainen voidaan tuomita ruoskittavaksi siitä hyvästä että on vahingossa kattonut jotain musulmaania väärällä tavalla
Nykyisin suosituista lapsiperheiden matkailukohteista nuo ainakin.
Kahdesta ekasta erityisesti saisi lähes kaikki taudit esim punataudin, hepatiitin, malarian, salmonellan (joka myös voi olla hengenvaarallinen pienille lapsille, koska aiheuttaa suolitukoksia > leikkaus) ja ameeban tai muita alkueläimiä, vaikka asuisikin *****hotellissa. Egyptistäkin saisi helposti esim salmonellan, shigellan eli punataudin aiheuttajan ja muitakin vatsatautia aiheuttavia bakteereja kuten vakavan kampylon. Eikä unohdeta myöskään resistenttejä tuberkulooseja, eihän.
Mitä jos haluankin paikkaan, joka ei ole lomakohde?
Mun paikat (maat):
1. Islanti
2. Irlanti
2. Uusi-Seelanti
Mua kiehtoo Islannin karuus, geysirit, elämänmeno. Irlannissa haluaisin kokea millaista olisi vaellella vihreillä nummilla, millaista olisi Dublinin sykkeessä, istua kiirreettömänä jossain pubissa. Uusi-Seelanti on luonnonoloiltaan samanoloinen kuin Irlanti, vihreä saari (kaksi saarta), jota ympäröi meri. Uusi-Seelanti myös siitä syystä, että se vaan yksinkertaisesti on niin kaukana. Kiinnostaisi myös nähdä kuinka brittiläinen kulttuuri on viety toiselle puolen maapalloa ja miten se on muovautunut siellä ihan omakseen. Luonto on varmaan aivan fantastinen.
ja Havaijilta Grölantiin myös. Ja aina olen valmis lähtemään ihan mihin tahansa. On täysin omasta asennoitumisesta kiinni, mitä näkee, kokee, tapaa ja miten se menikään " siis metsä vastaa..."
PS: Tuurissakin olen käynyt
Mä siis listasin kolme paikkaa, joihin haluaisin mennä:-))
sorge!
Thaimaa, Intia ja Egypti
Nykyisin suosituista lapsiperheiden matkailukohteista nuo ainakin.
Kahdesta ekasta erityisesti saisi lähes kaikki taudit esim punataudin, hepatiitin, malarian, salmonellan (joka myös voi olla hengenvaarallinen pienille lapsille, koska aiheuttaa suolitukoksia > leikkaus) ja ameeban tai muita alkueläimiä, vaikka asuisikin *****hotellissa. Egyptistäkin saisi helposti esim salmonellan, shigellan eli punataudin aiheuttajan ja muitakin vatsatautia aiheuttavia bakteereja kuten vakavan kampylon. Eikä unohdeta myöskään resistenttejä tuberkulooseja, eihän.
Ja Suomessakin voi jäädä auton alle....
Kaikki paikat, joissa riski terroriteoista. Esim Israel.
Pattaya, syynä ällötykset.
Gambia, syynä se, että on liian epähygieeniset olosuhteet ja kehittymättömät.
näistä suomalaisten suosikkikohteista tökkii varmaan eniten Thaimaa, Egypti ja Intia. En halua lomailla seksiturismi-paratiisissa, aseistettujen vartijoiden ympäröimänä enkä kurjuuden keskellä...
1. Turkki - ei vaan yhtään kiinnosta
2. Thaimaa - sama kuin Turkissa, ei vaan kiinnosta
3. Kiina- samat perustelut kuin edellä
Kerran käynyt, enkä toisten mene!!
mutta mulla näin:
1. Thaimaa. Joo, onhan sekin iso käsite, mutta jostain syystä tuo Thaimaa ei vaan kiinnosta, ei mikään siinä. Ei kulttuuri, ei ihmiset, ei ruoka...
2. Intia. Ahdistuisin jos sinne joskus joutuisin!!
3. Egypti. Siellä ei ole mitään, miksi sinne menisin.
Intia- liikaa ihmisiä, hälyä, likaa. tulisin varmaan hermoraunioksi.
Kanarian saaret - ei vain jaksa kiinnostaa.
Bulgarian turistirantarysät - känniset teinituristit ja ks. Kanaria
1. Bulgaria- saa takuuvarmasti mahataudin, mielikuvissa törkyinen ja epäsiisti lomakohde, joissa hotellit vanhoja ja ränsistyneitä ja turistit nuoria juopotteluhakuisia.
2. Thaimaa- olen kerran käynyt ja en tykästynyt. Liikaa massaturismia, myöhästelevät lennot, prostituutiomatkailu, tässä syitä jotka ei kiinnosta.
3. Yleisesti Lähi-idän maat, Dubaita voisi ehkä harkita, mutta tuskin innostun.
minne pitää mennä lentämällä. En pelkää lentämistä, mutta vastustan periaatteessa ilmakehän tuhoamista joutavanpäiväisillä lomalennoilla.
Lisäksi:
Kanarian saaret ovat turmeltuneet turimista
Thaimaalle käy kohta samoin
Eikä kyllä kiinnosta Turkkikaan, vaikka sinne pääsee junalla ja autolla.
Mä olen aina halukas lähtemään mihin vaan, matkailu avartaa :D