Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua jaksamaan!

Vierailija
10.01.2008 |

Oon tehnyt elämäni virheen ja kadun sitä loppuelämän. Tai oikeestaan se ei musta ollut virhe, mut miehen mielestä oli. Elikkä muutin syksyllä pois meidän yhteisestä kodista. Elämä oli tosi ahistavaa sen kans. En saanut mitään huomiota. Välit oli jo melko tulehtuneet loppu ajasta. Pidin miestäni niin päivänselvänä asiana. Ja hiirulaisena. Ei se siis aina ollu tollasta mut vuosi kai meni huonosti. Kerittiin yhdessä olla yli kuus vuotta. Ja yhteinen lapsikin on. Ei keritty naimisiin mennä kuiteskaan.

Kummallakin oli jotain sutinoita eron jälkeen. Olihan se kiva saada huomioita yms.. Mutta nyt olen tullut järkiini ja haluaisin enemmän kuin mitään muuta niin mennä takasi miehen luo. Mutta se ei ota. Mä oon itkenyt jo kolmatta viikkoa sen perään. On kaikki elämän ilo mennyt ja menee taisteluksi selvitä päivän askareistakin.

Mies pelkää, että lähden taas pois. Ettei halua kokea sitä uudestaan. Sillä ei mene kaaliin, et meidän suhde vaati ton mun muuton pois. Nyt osaan sitä arvostaa aivan erilailla.

Kysymys kuuluukin, et miten saisin sen tajuamaan, et olen enemmän kuin tosissaan sen kans, etten ikinä tekis mitään pahaa sille..

Olen puhunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin saisitte ulkopuolisen edessä käydä läpi missä mennään ja mitä kumpikin tuntee ja elämältä haluaa.

Vierailija
2/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan mulle enää kauheesti avaudu. Voiskohan se olla, et sielä se rupeis puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee mukaan. Muuten on kyllä vaikea neuvoa netissä, kun jokaisen tilanne on niin yksilöllinen. Jos olet jo kertonut miehellesi, mikä muuttui, miksi nyt olet valmis jakamaan taas elämäsi hänen kanssaan eikä hän ymmärrä, on tilanne hankala. En tiedä...Pyydä häntä miettimään, mitä elämä sinun kanssasi voisi olla vaikka 10v kuluttua ja millaista se olisi 10 v kuluttua ilman sinua.

Vierailija
4/5 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/5 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännäpä asia toisin päin ja mieti miltä sinusta tuntuisi. Että ei ollutkaan ruoho vihreämpää, otetaas uusiksi. Minua ainakin pelottaisi.

Ammattiauttajan kanssa keskustelua tarvitaan, jotta pääsette ns. puolueettomalle maaperälle. Eikä se kenellekään huonoa tee :) Itse keskustelimme aikanaan psykologilla kun exän haamu kummitteli vähän enemmänkuin tarpeeksi... Muutama kerta sai ajatuksemme sanoiksi ja ymmärrys löytyi.