Mulla on aivan kamala äiti
Ollaan täällä kylässä ja mitään ei saa tehdä. Menin soittamaan pianoa kun hän oli tietokoneella, ei saa soittaa kun hän kuuntelee kisoja, hän meni pois tietsikalta ja menin siihen, ei saa mennä kun hänellä on peli kesken. Telkkaria ei voi katsoa kun hän katsoo kisoja, pelaa tietokoneella samaan aikaan. Kysyin voiko viedä nyt meidät asemalle että päästään kotiin sitten. Ei voi viedä vielä.
Kommentit (19)
tulis nyt katsomaan niitä kisoja sitten että pääsisin edes tietokoneelle. Tai veisi meidät sinne asemalle että päästäis edes kotiin. Ei kuulemma JAKSA vielä viedä meitä. Ihan tahalleen tekee tämän että vaan olis mahdollisimman tylsää. En ole mitään tehnyt tänään ku surffaillut täällä
Pianoa ei saa soittaa ku pari minuuttia kerrallaan kun hän ei jaksa kuunnella tai katsoo just telkkaria. Täällä sitä istutaan vaan ja odotetaan että päästään kotiin. No eipä tarvii montaa kertaa miettiä enskerralla että tullaanko tänne yökylään.
Mun pitäis kuulemma hänen paskojaan ruveta siivoamaan. En tod ala. Siivotkoon oman sikolättinsä, viikon päästä se on aivan samanlainen, siivottu on monta kertaa. No onneks mun ei tarvii tulla enää katsomaan. Illalla kun kävi kaupassa niin pyysin että tuo mulle tupakkaa. No ei sitten illalla antanut askia mulle vaikka pyysin. Kaupat ei olleet enää auki. Tahallaan teki senkin
Mikset sano äidillesi, että aikuinen ihminen voi itse keittää kahvia tai soittaa pianoa, jos haluaa. Onhan se ollut joskus sinunkin kotisi. Sano, että menette taksilla, jos hän ei halua viedä. Kutsuiko muuten äitisi teidät vai miten satuitte menemään kylään.
Eikä ole rahaa taksiin, oltais muuten menty jo eilen illalla taksilla asemalle. Täältä on meille kotiin 2h junamatka. Vielä ei tietoakaan että lähtisi viemään meitä asemalle. Ei kovin myöhään voida lähteä kun lapsi menee nukkumaan jo ennen 8. Tää päivä on kyllä tuntunut ikuisuudelta. Onneks on puhelin mukana et on edes netti. Kävin sit aamulla vesisateessa hakemassa tupakkaa kun ei antanut
Olisit mennyt äitisi mukaan kauppaan. Mitä lapsesi tekevät? Senkun rupeatte tekemään jotain yhdessä.
Äsken kun kysyin taas että koska lähtisi viemään niin kysyi vain että no minkä takia teidän tänään jo pitäisi sitten lähteä. Heh, minkäköhän takia. Selitin hänelle miksi mutta oli vain ihan hiljaa. En ole tottunut tällaiseen ettei ole mitään tekemistä, maataan vain sohvalla. Sitä äitini ilmeisesti tekee kaiket päivät. Ehdotin jo että mentäisiin keskustaan katselemaan, ei käynyt sekään.
ja tavaraa niin paljon ettei lattialle mahdu edes leikkimään. Teki mieli alkaa siivoamaan mutta kun siitä ei ikinä mitään kiitosta saa ja on samannäköinen viikon päästä jo niin en viitsi. Olen muuten sama joka kirjoitti sen viestin että äiti aina vain haukkuu kaikkea mitä teen. Pianoa soitan väärin, lapsen hiukset leikkasin huonosti jne. Tekis mieli katkaista välit kokonaan.
ja outoakin. Onko äidilläsi kaikki kunnossa??
Ei kyllä ole rahaa mutta ehkä jostain maanantaiksi saan tilille taksimatkan verran. Hermothan täällä menee, ja tulee makuuhaavoja, heh
Sovitaanko sellainen juttu että ei me av-mammat ainakaan kohdella koskaan lapsiamme näin, eihän?
Mä olen näinä muutamina päivinä ainakin tajunnut että minkälainen en ainakaan halua lapsilleni olla.
Mun isän kotona on myös tosi ahdistavaa. Yritän olla siellä niin pitkään kuin kestän, mutta maksimi on parisen tuntia. Ei pysty enempää. Jos olisin riippuvainen hänen kyydityksistään en kai ikinä menisi isälle, en voisi olla yötä siellä.
Onkohan äitis sukua mun isälle, sen mielestä teen aina myös kaiken väärin ;-)
jännityksellä odotan pääseekö aapee ikinä pois.....
yöksi ainakaan. Miten onkaan voinut ihminen muuttua muutamassa vuodessa tuollaiseksi. Ei tällaista mun mielestä silloin ollut kun asuin kotona, 7v sitten. On vielä tosi nuorikin ettei mikään vanhuuden höperö. Oliskin provo, voin vaihtaa johonkin ihanaan äitiin joka nauttii siitä että saa vieraita, niin ja sellainen myös joka siivoaa joskus myös. Nyt pitää katsoa 3 leffa ainakin loppuun, huoh
Eikä tulisi mieleen räplätä toisten pianoa tai tietokonetta. Ehkä äitisi vaan käytöksellään ilmoitti, että vieraiden on syytä nyt mennä omaan kotiinsa.
Ja tehosihan se. : )
enkä lopettanut vaikka käski. Minun se piano on, ei äitini osaa edes soittaa. No 5 aikaan lähtee juna kohti kotia. Vihdoin. Itse pyysi kylään, luulisi että silloin siellä kylässä saisi jotain tehdäkkin, ke tultiin ja puhe oli että sunnuntaina lähdetään. Näin monta päivää jaksoin vain maata sohvalla, hyvä minä
Otan osaa,ollaankohan siskokset?