Kätilö paikalla klo 19.10 saakka
Kommentit (25)
Jos kävelee vaikka ihan pieniäkin matkoja niin alavatsa on turkasen kipeä pitkän aikaa :( Öisinkin kääntyminen sattuu tuohon arven tietämille aika paljon. Nyt viikkoja kasassa 35+1. Kuuluuko kivut asiaan, onko ihan normaalia, ettei ole syytä huoleen? Kiitos vastauksesta!
Onkohan kyseessä varmasti sectioarpi, sillä oireesi kuulostavat selvästi häpyliitoksen löystymiseltä. Voisit mielestäni käydä ensi viikolla lääkärissä varmistamassa asian.
klö
Mulle tehty 3 sektioo ja kohtu huonossa kunnossa, on ohentumaa kolmessa kohdassa. Nyt tämä vauva on viimeiseni ja leikataan kohta kun rv 37 on täynnä. On erittäin todennäköistä että kohtu repeää jos tulee supistuksia! Olen ollut täydellisessä levossa rv 34 alkaen.
Olinkohan 26 tai jotain, valittelin vatsakipuja tuon arven kohdalla. Mulla kivut lisääntyivät ihan selvästi kun vauva kääntyi vajaa pari viikkoa sitten pää alaspäin. Nyt särkee ja vihloo kummaltakin puolelta alavatsaa, arpea. Ei nyt jatkuvasti mutta aika vaikeeta on ollut liikkuminen viimeset päivät. Kipuja on kyllä tuolla häpyliitoksessakin. Mulle on sanottu joskus aikasemmin että olisi paljon kiinnikkeitä sektion jäljiltä, jospa ne siellä venyy? Miten sinulla tuo arven kohta oireilee. Miltä tuntuu yms? Mulla on reilun viikon päästä synnytystapa-arvio. Uskallanko odottaa siihen asti? Supisteluja on päivittäin ja useita mutta ei mitään pahoja. Kiitos jos vastaisit tai sitten joku muu asiasta tietävä :)
Sectiosänkyyn kiinnitetään jalat, ettei putoa pöydältä, ei muuten.
klö