Millaisia ihmisiä inhoat?
Kommentit (70)
epärehellisiä, uhkailevia, pakottavia
Siis seksittömiä vai epäseksikkäitä?
seksittömiä naisia.
rakastan seksiä
Heitä, jotka asettavat itsensä muiden yläpuolelle. Vetoavat yleensä koulutukseen ja kaikki muut ovat wt porukkaa. Tietäisivätpä kuinka idiooteilta kuulostavat!
Ilkeitä, takanapäin puhuvia, juoruilevia, omahyväisiä, epärehellisiä...mutta onneksi heidän kanssaan ei ole pakko olla tekemisissä - paitsi tietysti, jos työpaikalla sattuu olemaan sellaisia, mutta heidän kanssaan en keskustele.
Ihmisiä, jotka valitsevat vihan sen sijaan, että edes yrittäisivät ymmärtää ihmisiä ja maailmaa. Aina ei tarvitse hyväksyä, mutta aina voi yrittää ymmärtää siitä huolimatta.
mukavia kivoja kauniita hoikkia
koska itse olen epämukava vittumainen ruma läski
En voi sanoa, että vihaan, mutta inhoan kaksinaamaisia selkäänpuukottajia. Narsisteja, hyväksikäyttäjiä, hakkaajia.
Teennäisiä. Miksei voi olla oma aito itsensä vaan pitää vetäistä jotain ihmeen roolia koko ajan?
Näitä ketkä on saaneet lapset jollain ivf-hoidolla. Ja yh:ita joilla on lapsia monen eri miehen kanssa.
Miten ivf-hoidot määrittelevät ihmisen luonteen ja arvon?
Minä inhoan itsekeskeisiä ihmisiä, jotka arvottavat kaiken rahalla. Lisäksi inhoan AV:lla erityisesti näitä teinin tasolla olevia älyltään mustavalkoisia ihmisiä, jotka kiihkoilevat asioilla. Esimerkiksi kirkkoa vastustavia äärifanaatikkoja. Suorastaan pelottaa, jos tuollaiset joskus pääsisivät valtaan. Pelkkiä natseja koko sakki.
Kaksinaamaisia, itseensä täynnä olevia, juoruilijoita, tärkeilijöitä, ilkeitä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:58"]
Miten ivf-hoidot määrittelevät ihmisen luonteen ja arvon?
Minä inhoan itsekeskeisiä ihmisiä, jotka arvottavat kaiken rahalla. Lisäksi inhoan AV:lla erityisesti näitä teinin tasolla olevia älyltään mustavalkoisia ihmisiä, jotka kiihkoilevat asioilla. Esimerkiksi kirkkoa vastustavia äärifanaatikkoja. Suorastaan pelottaa, jos tuollaiset joskus pääsisivät valtaan. Pelkkiä natseja koko sakki.
[/quote]
Vastaus ensimmäiseen: Siten, että jos alkaa itseään piikittämään täyteen hormonia jotta saisi lapsen niin se on jo sairasta.
Lapsettomuushoidoissa käyviä nyt ensiksi. Sellaisen pentu voi joskus tulevaisuudessa seurustella minun lapseni kanssa, ja sitten saan sairaita lapsenlapsia, joita joudun hoitamaan. Menee omatkin geenit hukkaan.