Millaisia ihmisiä inhoat?
Kommentit (70)
Wt-pellejä joilla ei ole mitään sanottavaa tai annettavaa.
vihreitä ja kommunisteja.minä minä tyyppejä.työttömiä jotka loisivat omaa laiskuuttaan.
afrikkalaisia ja läpsyttelijöitä.sotaa haluavia.
Epärehellisiä ja valehtelevia kaapissa olevia.
Itsekeskeisiä, omaa agendaa ja omaa erinomaisuutta toitottavia.
Vaihda alaa. Mikäli yrität rikkoa sananvapautta olen yhteydessä pomoosi.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisia. Usko voi kohdistua muuhunkin kuin yliluonnolliseen. Lasken uskovaisiksi myös henkilöt joille joku aate, ideologia, ajattelutapa tai tyyli on tärkein asia elämässä. En pysty kommunikoimaan sellaisten henkilöiden kanssa. Tulen paremmin toimeen jopa rikollisten, valehtelijoiden tai itsekkäiden ihmisten kanssa kuin uskovaisten.
Täsmälleen sama. Viha on toki minulle hieman turhan vahva sana ja vieras tunne, mutta em. ryhmää halveksi syvästi, enkä suhtaudu vertaisena.
Tyhmiä. Minulla on äärimmäisen vähän sietokykyä ja kärsivällisyyttä olla missään tekemisissä ihmisten kanssa, joiden kognitiivinen prosessointi on hidasta.
Yksityisyyttä loukkaavia tungettelevia
En vihaa, mutta jotkut säälittävät se kuitenkin piristää, kun tietää että jokainen voi muuttua paremmaksi ihmiseksi.
Sellaisia jotka eivät pidä kiinni omista periaatteistaan. Toitottavat isoon ääneen jotain tiettyä periaatetta ja hetken päästä rikkovat sitä.
Ylimielisiä. Jotkut vielä verhoavat sen ylikohteliaaseen käytökseen. Näen heidän lävitseen. Ei tartte teeskennellä, kiitos!
Miehiä jotka käyttävät pyöräilyshortseja, jos he liikkuvat autolla, se on aina Audi merkkinen ja jos heidät tapaat hiihtoladulla niin kyllä, he ovat juuri niitä laturaivoajia ja kyllä he ovat vahvoja kokoomuksen kannattajia.
Tyhmiä. Maailma ei tee niillä mitään. Enemmän haittaa kuin hyötyä. Missään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jotka eivät pidä kiinni omista periaatteistaan. Toitottavat isoon ääneen jotain tiettyä periaatetta ja hetken päästä rikkovat sitä.
Periaatteet on yksinkertaisten ihmisten ajatusjumeja. Älykkään ihmisen ajattelu on joustavaa ja hän on valmis muuttamaan ajatteluaan kun tulee uutta, vanhan tiedon kyseenalaistavaa tai kumoavaa tietoa, tai löytää entistä pragmaattisempia ajattelu- tai toimintatapoja.
Jotka ei ota vastuuta omista teoistaan, vaan syyttää omista virheistään muita.
Tyhmiä, besserwissereitä.