Millaisista asioista haaveilet?
Millaisia haaveita/toiveita sinulla on?minulla itselläni ihan pieniä mutta suuriakin.Juuri nyt on haaveissa isompi asunto ja oman myyminen.Niitä pieniä ehkä on esimerkiksi hiukan omaa aikaa ja joku kiva uusi harrastus:) niin ja että pääsisin uudestaan Argentiinaan-se oli huikea kokemus! Hyvää sunnuntaita kaikille!
Kommentit (3)
Mun suurin haave olis muuttaa johonkin lämpimään maahan, missä ei lunta ikinä satais..
Mun haave on laihtua. Olen maailman kovin jojolaihduttaja ja toivoisin äärettömän paljon, että saisin laihdutettua ja saisin pidettyä itseni terveellisissä elämäntavoissa ja pysyisin myöskin loppuelämäni laihana. Mä en mistään muusta niin välitä.
Tietysti haluisin myös ne tyypilliset haaveet eli paljon rahaa, hienoja autoja, koteja ulkomailta jne. mutta ne ovat toisarvoisia.
isoja ja pieniä... usein rahaan liittyviä jollain tapaa :D mutta myös ihmissuhteisiin ja henkiseen pääomaan. Esimerkiksi että saisimme lisää lapsia ja että en tulevassa työssäni ikinä tulisi kyyniseksi ja ihmiset pelkkänä harmaana massana näkeväksi.