Lue keskustelun säännöt.
Madde on Marokossa....
Kommentit (3)
Onhan sen koko ajan pitänyt siellä olla.
Meren pohjassa tai poltettuna on, turhaa puhetta. Aika alkaa pian loppua ja totuus tulee esille, vaikkei vanhemmat sitä koskaan myönnä vaikka pidätettäisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maddie=se kadonnut brittityttö.
Koitapa ap jo tajuta.
voi kun olisi ja vielä elävänä.