Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä tuntuu jättää lapsi hoitoon jossa on hoitajapula?

Vierailija
15.02.2008 |

Oman lapseni pk:ssa tätä on jatkunut jo 6kk ja tänään en jättänyt häntä sinne, tunnelma oli kamala! 1-3veet itkivät, riehuivat jna. 1 hoitaja yritti sitten jotain siinä.

Omalla lapsella on sattunut jakuvasti pienempi tapaturmia ja olen tullut tulokseen, että riittämättömän valvonnan osaseurauksena.



Mitä tässä tilanteessa? Töissä on käytävä. 3v ei pärjää yksin kotona joo ei. Mummolassa ei jakseta kuin joskus jne.



Mihin otan yhteyttä? Johtaja kysyy: olenko puhunut ryhmässä? Eihän he mitään resurssipulalle mahda!



Harmittaa kamalasti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on siis jatkuvaa. Tai osaako joku viisas sanoa mitä tulisi tehdä?



Kiitos



ap

Vierailija
2/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu itse jäämään pois töistä hoitamaan omaa lastaan mainitsemiesi syiden vuoksi. Ymmärtävät ehkä paremmin tilanteen vakavuuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava on sitten hänen esimiehensä. Johtajakin voi ja lakikin velvoittaa voimaan, mikäli hoitajia on liian vähän lapsiin nähden. Itse en ole jättänyt lapsia ja nopeasti (seuraavana päivänä) oli hoitajatilanne toinen kun muutaman sähköpostiviestin kirjoitin.

Vierailija
4/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus päivätoimen johtajalle ja vaatimus vaihdosta jos ei tilanne korjaannu.

Vierailija
5/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa laittomalta. Jos hoitajia on liian vähän lapsimäärään nähden, täytyy päiväkoti laittaa kiinni siltä päivältä! Eikö niin?

Vierailija
6/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja ei ota vastuuta, joten otan ma yhteyttä päivähoidon ohjaajaan.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viesti päiväkodin johtajalle ja ylemmälle taholle, koska jos menee ylemmälle taholle, niin kyllä jos on kunnon johtaja ottaa sen puheeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä