Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää! Miksi jotkut langanlaihat ihmiset valittelevat painoaan?

Vierailija
01.01.2008 |

Että on muka liikaa ja pitäisi alkaa laihduttamaan. Miehen sisko on juuri tällainen. Onko tällaisilla ihmisillä jotenkin huono itsetunto vai mikä? Itselläni olisi varaa pudottaa muutama kilo, joten tuollaiset puheet kuullostaa todella naurettavilta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tajua mikä muita laiheliineja vaivaa, jos haluavat laihtua. Se on sairasta.

Vierailija
22/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa niin tutulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eihän se tietysti muilta ole pois, jos he haluavat pilata elämänsä ressaamalla siitä YHDESTÄ liikakilosta. Ihan rauhassa vain...

Vierailija
24/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioremontti, siinä se. Ei nälkäkuuria, vaan tasapainoinen ja terveellinen, pysyvä muutos herkkupäivineen. Ei tarvi enää kadehtia anoppia ja muita sukulaisia.

Kyllä meissä äideissäkin on hoikkia...

Vierailija
25/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 20

Vierailija
26/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs kaverini. Vetää ihan hirveitä määriä herkkuja ja löhöää sohvalla ja valittaa kun on niin lihava. Ihastelee aina kuinka minä oon saanut raskauskilot pudotettua ja hän vaan lihoo.

No eipä se ihme ole, kun kahvin kanssa vetää paketin keksejä, koko ajan juo limukkaa (ei lightia), iltapalaksi jäätelöä jne. Ja mun raskauskilot tippui tiukan ruokavalion ja kuntoilun ansiosta. Nätisti olen hälle asiasta sanonutkin, mutta kun se syöminen on niiiiin ihanaa.

Ok, vähän aiheen vierestä tää mun vastaus..

Vierailija
27/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aion ottaa ne pois, jotta ei ole kymmentä tai kahtakymmentä kohta ylimääräistä kannettavana.

Vierailija
28/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on työkaveri, joka syö AINA lounaaksi pizzaa tai hampurilaisaterian ja välipalaksi suklaalevyn. Ja valittaa painoaan...

Vierailija
29/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sanoin itsestäni: Että saman pitusena ja 10 kiloa lihavempana kun työkaverini meillä voi olla eri näkemys!

Se on tyytyväinen painoonsa ja harmittaa YKSI liikakilo. Siis se on just tää mitä 8 meinas: on tyytyväinen painomäärään 49, ei 50.. Ja silloin se YKSI kilo on liikaa!

Jos minulla olisi itsestäni lihava olo niin harmittaisi sen hoikan voivottelu -koska vertaan ITSE itseäni häneen. Kun taas HÄN ei vertaa itseäni minuun! Hän on tyytymätön kiloonsa ja haluaa painaa alle 50 kiloa. Ymmärrätkö?

Toki; joku hoikka saattaa pahottaa tahallaan toisen mieltä näpäyttämällä, mutta en ole itse siihen törmännyt. Jos olet tyytyväinen painoosi MIKSI sinua muka vaivaa puhe?

Toi periaate mua esti menemästä muuten kuntosalille: koska vertaan itseäni toisiin! Kun tein stopin ajatuksilleni ja ajattelin realistisesti, sielä on kaikki käyny eri ajan! En voi verrata itseäni ylipainosena alottelijana siihen timmiin parikymppiseen joka ei ole synnyttänyt ja joka käy salilla 5 kertaa viikossa, viimeset pari vuotta...

6

Vierailija
30/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, älä nyt hyvä ihminen raivoa:)! Ei saa tekstistä mitään selkoa...

Vierailija
31/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että voin parhaiten pari kiloa kevyempänä. Se tunne on niiiin paljon parempi kuin tuon vatsamakkaran kanssa, joka ahdistaa, kiristää ja hengästyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi