*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:1*^*^^*
Kommentit (108)
Hei kaikki!
Pahoittelut kaikille tässä kuussa pettymään joutuneille. Tsemppiä tulevaan kuuhun!
Olen ollut tuolla taustalla (itseltäni salaa...), mutta nyt oli ihan pakko tulla ihan julkisesti piinailemaan. Meillä taitaa olla yk 8 ja 2 terolut-kuuria takana. Mul on ollut varmaan viisi " valeraskautta" tässä syksyn mittaan, eli mun kroppa osaa kehittää kyllä oireen kuin oireen ihan tuosta vaan. Kierto on lisäksi vaihdellut lyhyestä tosi pitkään. Nyt mul on kp28/28-25 eikä menkkoja kuulu. Olen palellut yli viikon (näin pahaa palelua ei ole valeraskauksissa vioelä aiemmin ollut) ja vatsassa on ollut joinain päivinä jotain ihme kutinaa. Viime viikolla tuli yhtenä päivänä vähän verensekaista limaa. Niin ja ilmavaivoja (kiva,kiva) on ollut melkein joka päivä.
Mul ei meinaa tulla työnteostakaan mitään kun ajatukset pyörii vain tässä. Pudotus tulee olemaan todella kova, jos huonosti käy, vaikka tiedän kyllä tasan tarkkaan, että niin voi ihan hyvin käydä. Niin lauantaina kp26 sain clearblue testillä negan, ehkä hienoinen viivanpaikka oli suurennuslasilla nähtävissä...
Onko muita yhtä epätoivoisia taustalla! Olis kiva vaihtaa ajatuksia. Nyt polttelee uuden testin osto, mutta yritän malttaa vielä! Vaikeaa on!!!
viidenmutsi: heh.. mä muuten olen kokoajan miettinyt nimiä tuplille.. hohoijaa... Ja mulla on yksi tuplaraskaus takana mistä tosin toinen kasosita tuli pois aika alkumetreillä... Joten hyvinkin voisi olla.. no niin jo mä alotan asialla herkuttelemisen...
Meillä ei sinänsä mies ole vastaan vauvojen tuloa on vaan sitämieltä ettei niitä tehdä tekemällä vaan luotetaan ns. varmoihinpäiviin ja jos niissä tulee hölmöiltyä niin sitten on vauva tervetullut. Ja on se sanonut senkin , että jos se seiska saa alkunsa niin sitten varmaan pitää tehdä kahdeksaskin :P Hän on hiukan ristiriitainen olento.. heh.
Oma napa:
Oloja vellova olo jatkuu yök, eilen vesijuoksussakin meinasi tulla tosi vellova olo sanoin mun frendillekkin että ei tu mitään kun velloo.. nO se meni onneksi ohi ja sain tunnin suoritettua läpi.. Kotona sitten sain kamalan ruoka hepuli los nälkä siis aivan kamala nälkä ja mä yleensä tulen toimeen hyvinkin pienillä ruokamäärillä...
Ja nämä rinnat nippailee kyllä aikas kivullisesti sekä omituisia menkkakipuja on ollut nyt n. viikon?? ja mulla ei yleensä ole edes mitään menkkakipuja ehkä kerran vuodessa ja nekin vain sillon kun oikeesti vuotaa.. mut nyt juimii niin ristiselkää kuin alavatsaa?
kait sitä yrittää pieneenkin oljenkorteen tarttua.
-rölli kp. 23/28-30
Mahtavia nuo plussa-uutiset! Kunpa meillekin joskus.... Onnea kaikille!
Ettepä tytöt usko tätä:
Kuten joku ehkä muistaa, niin olemme lapsettomuus tutkimukset jo aloittaneet ja verikokeisiin ja simppatesteisin olemme menossa. Multa sit vielä löytyi se kysta ja tämä yhdistettynä siihen, etten ole ovuloinut kertaakaan puoleen vuoteen, ei takaa hyviä mahiksia. Ja tosiaan viimeinen luomu-kierto menossa ja ens kuussa alkaa Clomit. MUTTA: testasin OVIS-PLUSSAN perjantaina!!! Tuijotin tikkua epäuskoisena ja itkeä nyyhkytettiin miehen kanssa yhdessä.
Onneksi olimme pupuilleet edellisenä päivä ja tietysti pe ja la ja su piti vielä varmistella. Kuitenkin: pelkäsin eilen, että menkat alkaa, tuntui niin kova polte alamahalla. Hetihän sitä kaikkea kuvittelee mutta saatoi olla kyllä ovistakin vielä.
Uskomaton tunne! Että edes jotain on plussalla:))
Hyvä olo on ja tiedän, että elämä menee tästä taas suuntaan parempaan. Jotenkin levollinen ja rauhallinen olo. Onnellinen.
En uskalla edes haaveilla r-testin tekemisestä, mutta ovis- plussakin on meille jo niin iso ja ihana asia!
Jaksan taas vähän aktiivisemmin palstailla tämän tiedon valossa.
Hepuna kp18/29-?
No niin, odotin kovasti josko aamulla olisi KAAAAMALA olo toiveikkaana. Eilen kun niin kuvotti. Eikä ollut mitään, ei oireen oiretta. Vähänkö oli pettynyt olo... :). Eikä nippaile rintoja tai mitään muutakaan. Mutta reilu tunti sitten rupesi paleltamaan todella kovasti. Ja nyt tässä miettii, että mitä pistäis päälle, että tarkenis, untuvatakkiako? Ja kyllä tuo vatsa on jännän tuntuinen, ja alaselkä.
On jännää, on...
Ja täti tuli taas yhdelle, harmi. Varsinkin kun tietää, ettei pariin kuukauteen pääse yrittämään. Mutta ehkä tauon jälkeen tärppää ihan toisella tavalla!
kp 18/???
Voi, ihan itsellekin tuli hyvä olo puolestasi. Onnea ovis-plussasta. Ehkäpä se poiki jotakin? Nyt hyvillä mielin ja rauhallisena odottelemaan josko saisi muutakin plussaa:).
Minä jatkan matkaani lokakuisiin.. Pitkäksi venähtäneen kierron jälkeen täti saapui kp36 ja nyt on jo seuraava kiertokin niin pitkällä, että täti on alkanut kerätä kamppeitaan kasaan. Plussatuulia teille kaikille!!
Khaos kp 6/25-30(36) yk 14
testitikun, mut minä vähän toppuutelin, että jospa ei kuitenkaan:) Hassu mies!
Mahalla tuntuu kummaa painetta ja kun selasin tuossa päiväkirjaa edellisiltä kieroilta, ei tällaista ole ollut. Rinnat on olleet aiemmin kipeät jo näillä päivillä (menkka-oireita) mutta nyt ei kipeät ollenkaan.
Katsotaan miten käy... Ei ainakaan vielä kovasti jännitä kun on muuten niin loistava olo. Ja miehenkin kanssa on ihanaa: nautitaan toisistamme ja seksistä. Yhdessä on niin hyvä olla!
-Hepuna
Olen lähiaikoina lähinnä taustaillut... Odotusarvot olivat viime kierrolle ehkä korkeimmat tähän asti, koska tuntui että kaikki asiat (selkeät ovistuntemukset ja paaaaaaaaaljon touhua makkarin puolella ;) olivat niin kohdallaan - että nyt jos koskaan.... mutta ei *huokaus*...
Mies lähti parin kuukauden työkomennukselle kauas, joten tämä nainen taitaa nyt tässä kohtaa pitää selkeän palstailutauon ja pinoutua sitten taas kun piinailu on joskus taas edessä.
Ihan älyttömästi plussatuulia kaikille tänne - varsinkin teille jo pitempään yrittäneille!!!
Toivon sydämestäni, että ei törmätä täällä piinailupuolella enään sitten kun palaan tänne itse taas piinailemaan.
Ihanaa kun tuli vihdoin talvi! Raikkaita pakkaspäiviä kaikille toivottelee
KirVi72, 3/25-26, yk 9