*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:1*^*^^*
Kommentit (108)
Mahtava oli lukea sun iloista viestiä, niin se sitkeys vain palkitaan, vielä kerran hurjasti onnea!!! Muille hurjasti plussapuhureita, toivottavasti lähtee kaikilla uusi vuosi hienosti käyntiin!! Cellylle tsemppiä, täällä painitaan ihan samojen ajatusten kanssa mutta jotenkin vain uskon että kyllä se elämä kantaa.. Eiköstä vaan :) En malttanut sitten pysyä täältä pois vaikka niin viimeeksi vannoin..
Viikko sit su pupuiltiin, ja ke-to(jopa pe) veikkaan et olis ollut sillä välillä ovis eli ajattelin et missattua tuli mut nyt viime su tuli parilla käynnillä pyyhkiessa verta joten hölmöt toiveet taas heräs et jospa kuitenkin..Eli täällä taas varmasti roikun kierron loppuun ja laitan ennen aikojaan kaikki rahat testeihin.. <:) ei muuta kuin oikein hyvää vuotta 2008 kaikille!Marisa kp 18 kai/26 kai
Hienoa lukea plussauutisia, upea aloitus uudelle vuodelle :) :) WAU!!!
Heh, tosta sun itkutärinäkohtauksesta tuli sellanen tuttu tunne, sillä kun mä plussasin esikoisesta oli fiilikset täysin samat, ei se enää tokan kohdalla aiheuttanut sellaista. Koko päivä meni hirveessä tärinässä :) ONNEA VIELÄ TODELLA PALJON!!! WAU!
Meillä elellään oviksen aikoja, meilläkin ollaan panostettu määrään, eli koko ajan on ollut mahdollisuus sitten menkkojen loppumisen ja aattelin jatkaa samaan rataan vielä reilun viikon, mies on onneksi yhtälailla mukana toiminnassa.
tronada kp 17/30
Hyntty: Tosi paljon onnea plussasta!! :))) Tiedän tunteen kun vauvaa on yritetty kauan enemmän kuin vuoden. Meillä esikoinen sai alkunsa myös 2 vuoden yrittämisen jälkeen.
Onnittelut vielä ja paljon tarrasukkia matkaan!
Ja plussaonnea kaikille muillekin! bd bd bd bd bd!!!
Onnea valtavasti, Hyntty! Tarrasukkia kassillinen! On varmasti upea fiilis aloittaa vuosi tuollaisilla uutisilla...
Voin kuvitella tärinäkohtauksen, kun kädet tuppaa tärisemään jo sitä testiä tehdessä (tosin mulla se ei ole vielä näyttänyt kahta viivaa koskaan)!
Omaa napaa... tuli juhlittua sen verran ankarasti, että jos en tietäisi paremmin, pelkäisin tehneeni kuvitteelliselle masuasukille hallaa. Onneksi sen ei vielä tässä vaiheessa pitäisi vaikuttaa mitenkään, paitsi että miestä ei saa petiin muuten kuin nukkumaan ;)
L-M Kp 23/n.30
Onnea Hyntty, ihana uutinen :)
Tätsykipuilua joten luulen että huomenna saapuu. Flunssa jatkuu ja kurja olo.
Ei muuta tänään,
Tutti kp 32/28-32
Valtavasti onnea Hyntty! Ihana alku uudelle vuodelle! :)
kiva kuulla noin ihana uutinen=)
täällä ei vieläkään tätiä näy nyt kp31 mut testailen tod. näk vasta huomenna piti tetata jo aikasemmin mut tää oksutauti on nyt sotkenut mun kuviot..yöks;( pahoitteluni tädin yllättämille...
palailen taas ja mukavaa alkanutta vuotta=)
Hyntty: Aivan mahtavaa! Hirveästi onnea teille!!!!
ja kyselitkin minusta,eli kyllä plussasin ja uskalsin hiljaa jo ilmoitella itseni tonne odotus puolelle..9.9 on laskettu aika eli tänään huimat 4+0=)
eli surullisena siirryn lokakuisiin. Voi kun koittais meidän vuoro ja lokakuussa vauva suotais tänne. Nyt oli epätavallisen lyhyt kierto mulle vain 28 päivää ku normaalisti on lähes 40 pv viimeksikin 38.
surullinen rouva k
kp 1(28-40) yk 6
Onnea hyntty ja muut plussista! tosi ihana että teillä onnisti luomusti!
ja tsemppiä kohtalotovereille, joilla täti yllätti.
Pakko on onnitella Hynttyä, uskomattoman ihanaa! Annoit toivoa itsellenikin, minulla yk 19 menossa, ja toivo pikkukakkosen saamisesta hiipuu kierto kierrolta. Inssi häämöttää edessä jossain vaiheessa kevättä jahka nämä clomikokeilut loppuvat. Hienoa, että teillä onnisti luomusti, voiko paremmin uusi vuosi alkaa. Onnellista odotusta!
Ja olihan täällä mahtavia uutisia. Onneksi olkoon Hyntty!!! Tuli mullakin mieleen plussaaminen esikoisen aikana. Kädet täristen ja itkua ulvoen soitin miehelle ihanasta uutisesta! :) Mahtavaa!!
ja kiitokset tsempityksistä omista ajatuksistani. Niitä tulee ja menee ja tiedänhän minä toki että sitä selviää ja hyvinkin :) On nuo nuppuset taivaanlahja itse kukin. Ja olen omistani niin kovin kiitollinen ja jos vielä yksi suotaisiin niin voi että!
Olin viime kirjoituksessani jo ihan varma että ovis oli ja meni, mutta tänään itseäni tarkkailtuani voi olla että ei mennytkään ja eiliset touhuilut saattavat tuottaa hedelmää. Toisaalta en välttämäti osaa itseäni niin kovin hyvin lukea, että ei auta muu kuin odottaa ja ihmetellä ja toivoa!!! Mä pääsen testailemaan vasta 11. pvä. Sitä ennen en missään nimessä aio. Kakkosen kohdalla olin kovin malttamaton ja testailin jo useita päiviä etukäteen ja kummallisia haamuja mitkä jättivät epätietoisuuteen ja sitten vasta myöhemmin ihan kunnon plussaa.
Vielä kerran onnitteluja syyskuisille odottajille ja syvät pahoittelut niille joilla ei vielä tärpännyt!
-Celly
Kiva kuulla, että jollain sentään on onnea näiden vauva-asioiden kanssa! Tuntuu, että täti on tullut kylään aika monelle (tietysti näin lomalla on hyvä tehdä vierailuja, mutta olis se voinut monet jättää rauhaankin).
Pahoittelut teille, ketkä tosiaan saitte vierailijan.
jos sitten jotain omaa napaa.. Nyt on kp 21 menossa ja ahkerasti on peittoja heiluteltu näin loman aikana, joten aika erikoista jos ei kohdilleen olis jossain vaiheessa osunut.
Nyt on ollut kauhia väsy ja semmoinen flunssaolo, ilman kuumetta, nuhaa tms. Eilen posketkin oli aivan tulikuumat, vaikka muuten lämpö oli normaali. päätä on juilinut nyt muutamana päivänä..
Mutta siis mitään oireita ei oo muuten kyllä.
Luulen, että testailen samoilla päivillä kuin sinä Celly, sillä kiertoni ovat suht pitkiä olleet ja en ajatellut kauhean paljon aikaisempaan ruveta testaileen. Voihan se olla että täti tulee visiitille sitä ennen, eikä testailla tarvitse ollenkaan.
Näillä mennään taas :) Hyvää alkanutta vuotta kaikille! ja toivotaan paljon plussia!
noffetus
Tuhat kiloa onnea kaikille plussnneille! Meillä vietettiin uusi vuosi piinailun merkeissä. Kp 26/26-34 enkä malttanut eilen olla tekemättä testiä kun sellainen kaapissa oli (Aconin herkkä) eikä tullut haamun haamua. Olin tosi masentunut :(, koska oon ymmärtänyt, että sen pitäis kyllä näyttää plussaa jo tässä vaiheessa. En vielä kuitenkaan luovuta, vaikka tänään tuntuikin jo selviä menkkakipuja. Itku kyllä pääsee jos ei tärppää tälläkään kertaa... Tsemppiä meille kaikille!
vaaka2 (toivottavasti meni oikein) voih :( ehkä kuitenkin testasit liian aikaisin?? jos on ollut ovis myöhemmin tai jotain.
Minä tässä pähkäilen, että mulla taisi olla ovis jo sunnuntaina, jos itseäni yhtään osaan lukea, voi olla, ettei ollut, mutta jos olikin niin se on sitten hyödynnetty :D Laskurien mukaan ovis olisi ollut eilen, mutta koska kierron pituudesta ei ole mitään tietoa niin tuo sunnuntaikin saattoi olla hyvinkin mahdollinen, olen laskenut 30pvan mukaan, pillereillä kierto 28pva ja kuopusta yrittäessä kanssa tuo 28.
Eli nyt vain odottamaan, mietin kovasti, että tilaanko vaiko enkö tilaa niitä halpoja " netti" testejä, apteekin omalla kyllä haluan sitten varmistella aikanaan :D :D eli testejä, testejä, testejä. Mikä siinä onkin niin hauskaa?
Jos ensi viikon alkuun ainakin jaksaisi ootella sen tilaaminen kanssa niin olisi vähän enemmän päiviä kasassa. Vielä nyt ei pidä piinailla kun vastahan ovis oli, mutta kyllä tuo käy mielessä, voi kun voisikin ajatella jotain ihan muuta!!!
tronada kp 18/28-30
Olipas niiin ihana lukea teidän kaikkien onnentoivotuksia ja tsempityksiä,ihan tippa tuli linssiin:,)
Kapa, marisa25, tronada, 2poj@näiti, L-M, Essi78, tutti, misa81, dharmian, hjo85, RouvaK, celly, Koralli73, noffetus ja kaikki jotka onnittelitte, kovin iso kiitos<3
Oon ihan sekasin tosta plussasta vieläkin.. sitä on vaan niin vaikee uskoa! Kyllä sitä pitkääpinnaa on koeteltu aikamoisesti tän kahen vuoden aikana..huh! mutta kyllä lopputulos palkitsee.. :)
Aattelin,että soitan tuossa puoliltapäivin neuvolaan ja ilmottaudun asiakkaaksi;) oon sairaalalla töissä,joten tekis mieli käydä pissimässä purkkiin tuolla naistenpolilla,tulis semmonen varmistus tähän hassuun ja uskomattomaan asiaan.
Kerrottiin eilen mun äidille ja sen miesystävälle,äiti tietysti oli niin ilonen ja rupes suunnitteleen vaunujen ostoa..huoh..
Mun mies vähän toppuuttelee kun epävarmuus kalvaa.. kuluispa aika, menispä viikot!!
Mä nyt puolestani toivotan hurrrjasti onnea yritykseen vuodelle 2008!! jokainen teistä olis sen plussan ansainnut!:)+++++++
hjo85,taidetaan ollan aika samoilla viikoilla,mulla 4+4 vissiinkin.. ja ikää meillä taitaa olla saman verran myös(nimim.päätellen :) )
Ehkä mäkin käyn kurkkaan tuon odotuspuolen..ei jotenki vaan uskaltais vielä.
Koralli73,ei sitä uskoa meilläkään enää ollut..kiertoja en kuukausiin enää jaksanut edes laskea.. tai ainakaa oviksen aikoihin ei aina tehny mieli puuhastella ja sitte ei vaan puuhasteltu. Mulla on semmonen kutina,että mun painonpudotus auttoi jotenkin plussaamaan!? Laihdutin 6kiloa,vaikken ylipainonen varsinaisesti ookkaan ollut,pyöreä ehkä.
Älä anna uskon hiipua liikaa..se tärähtää teillekkin,ihan just niin odottamattomasti kun meillekkin:)
Hyvää päivänjatkoa tänne kaikille!
-hyntty onnensa kukkuloissa rv4+4, LA.6.9.08<3
tämä likka pakkaa kamppeensa ja siirtyy lokakuisiin, kp1 tänään ja yk6 lähti käyntiin joten kiitos seurasta ja paljon plussatuulia teille<3
Iso hali ja onnittelut plussasta.. Ihan itku pääsi, kun luin sun hehkutuksesta ja onnellisuuden tunteesta!! Voin kuvitella, miltä susta tuntuu.. Se tunne on jotain niin sanoinkuvaamatonta, kun saa plussan testiin ja varsinkin jos/kun on ensimmäisestä lapsesta kyse.
Mä olen toiveikas tämän kierron suhteen. Pupuilussa on tehty " uudet ennätykset" , joten ei voi ainakaan määrästä valittaa.. Katsotaan onko siitä mitään hyötyä. Pari viikkoa vielä, niin sitten olen minäkin vähän viisaampi, ja toivottavasti yhtä onnen kukkuloilla, kun sinäkin.. =)
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!
t. Kapa kp 25/28-47 (40) yk 9