Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:1*^*^^*

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kerennyt viime päivinä kirjoittelemaan, töissä in ollut hieman kiirettä. Eli oviksenhan bongasin 31.12 ja silloin rakettien paukkeessa peitot heilui. Muuta kertaa ei sitten pupuiltu joten se on sitten " kertalaakista" jos raskaaksi tulen.

Oireita ei ollut nyt oviksenkaan aikoihin, joten on vähän erilainen kierto. mulla on vasta niin vähän aikaa oviksesta, että eipä niitä oireita vielä olekaan.

PALJON ONNEA PLUSSALAISILLE!! =) Toivottavasti vielä tähän kiertoon " mahtuisi" teidän mukaan plussaamaan!

Ne kenellä täti vieraili, niin ajakaahan se pois ja sanokaa, että EI TARVITSE TULLA TAKAISIN!!!

No joo...aamupala kutsuu...hyvää päivänjatkoa!

kp18/27 yk4

Vierailija
62/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiik: pupuiluintoa teille ja onnea oviksen metsästykseen!!!

MOELPA: mahtuuhan tänne :D

Ja omaan nassuun: mulle tuli hieman toivoa, kun tätiä ei näy ja suussa maistuu ajoittain SE maku (metallinen/niinku ois postimerkkejä nuollut). Aikaisemmissa raskauksissa ilmesty samoihin aikoihin kun plussasin. Toki voi johtua flunssastakin. Ai niin, mä ostin piruuttanikin RSFU:n testipaketin vaikka tiedän että siihen ei kauheesti oo luottamista. Kaupassa käydessä tarttui käteen *wirn*.

Eilen pari tuntia rakossa olleesta nega (tietty se normi viivanpaikka mikä niis aina).

Aamupissasta tuli, kun 20 min kulunut niin vaalean haalea toinen viiva..siis haamu. Testihän pitäs lukee 30 minsan kuluessa, joten parempi kun " roskishaamu" . Heh, joka tapauksessa kokeilen tänään tai huomenna jollain muulla testillä, kun noista niiiin paljon negatiivista sanottu!?

Jepjep, palaillaan :)

Tutti kp35/28-32 yk18 *ouuts* kouraisi alavatsaa, ei kai ei kai tätsytyperys ilmottele itsestään...murrr, pysy poissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, aamulla oli sellanen hauska juttu kun näin taivaalla kaksi tähdenlentoa samaan aikaan. Epäilin ensin silmiäni, mutta URSAn sivuilla sanottiin että nähtävissä taivaalla tähdenlentoparven meteoreja runsaasti. Vautsi, pääsin toivomaan kaksi kertaa ;)

Tutti " tähtitutkijana"

Vierailija
64/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on ollu vilkasta viime aikoina!

hyntty: MIELETTÖMÄSTI ONNEA! Oli tosi ihana lukea sun hehkutusta, oikein tunsi kuinka onnellinen sä olet. Hienoa... Vauvaliimaa mukaan...

bd

).( Minä luulin, että ovis olis ollu tällä viikolla, mutta viime viikon torstaista olen tikutellu ja edelleen vaan vaaleita viivoja tulee... Alan jo epäillä, etten tähän kiertoon ovuloikaan. Itselläni on nyt tosi flunssainen olokin, että ei paljo pupuilut kiinnosta. Ja mies venäytti selkänsä, että tuskin hänkään kauheasti haluaa... Blääh... Vähän kyllä masentaa. Ens viikolla on gyn.pkl:lle aika, vähän jännittää mitä sanovat!

Mimmi75, kp.27/35->??, 3.yk

Vierailija
65/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut selvyyttä asiaan. Hain kesken työpäivän -oltuani 3h pissaamatta- Clearbluen ja testiajan (3min.) sisällä todella ohut mutta selvä pystyviiva ja testiajan jälkeen aavistus väriä lisää. Hmm, elikkä haamuilee haamuilee. Tästä ohuesta pystyviivasta löysin vanhaa keskustelua ja silloin se ei ainakaan toisilla ollut tarkoittanut plussaa. Outo homma, ettei vaan olisi kemiallinen taas :(

Tutti toivoen JOTAIN SELVÄÄ tulosta!

Onko kellään muulle CB tehnyt samanlaista ohutta pystyviivaa?

Vierailija
66/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö täällä vähän ulkopuolisena kurkin. Mutta sulla tosiaan jännä tilanne :))

Etkö sä vannonu Apteekin oman testin nimeen? Pitäisikö sun sellainen hakea?

Jos siinä CB testin viivassa väriä, niin eikö se silloin ole plussa..? =)

Mulla itselläni tilanne et tehny 2 testiä Apteekin omalla ja molemmissa on viivanpaikka, näkyy kun oikein osaa tiirailla.. Eli kait se on negaksi tulkittava :/

Toivottavasti sulla vahvistuu kunnon plussaksi! =)

Vierailija
67/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

outs@: Hei mutta eiks oo sanottu et Apteekin omassa EI oo ees viivanpaikkaaa!!?? Sullakin jännää, jospa siihen väriä tulis parin pvän päästä *peukut, varpaat pystyssä*!

En enää kehtaa mennä apteekkiin, oon hakenut varmaan miljoona testiä tässä kierrossa (ja aikaisemmissa, hah). Sit aattelin, että tuo apteekin testi ei oo kauheen herkkä niin ei se varmaan mtn näyttäisi jos CB ei selvää " normaalia" pystyviivaa. Siis oli toi mun viiva kyllä ihan värillinen ja selvä MUTTA ihan ohut.

Sekavaa. Toinen ko. testi oottaa paketissa, jos aamupissa nättäisi joko tai.

Voivoi, ja kun mä olen niiin malttamaton muutenkin.

Vierailija
68/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen lukenu että siinä ei olisi edes viivanpaikkaa, mut silti en usko.. Olihan sitä vissiin joku jopa valmistajalta kysyny!

Kyllähän se sulla plussa on jos siinä kerta väriä!! =) Ihanaa :)

Ei kait sillä niin merkitystä et kuinka ohut se on, kai..

Ai se Apteekin omako ei ole kovin herkkä testi ja CB on herkempi?

Tsemppiä! ;)

Vierailija
69/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan vaihtelevilla mielialoilla. Kuudetta jo, joten pelko ja innostus vuorottelevat... Kuitenkin halu vauvaan on kova. Mutta niinhän sitä sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Osaa jo pelätä enemmän kuin esim. esikoista, toista tai kolmatta odottaessa. Ja kun on terrveitä lapsia jo noin monta saanut ajattelee, että onkohan ahneella p...nen loppu... Ulkopuolisten painostus on myös suurta. Lähimmät ystävät kyllä kannustavat, mutta löytyy läheltä tuomitseviakin.

Joka tapauksessa tässä mennään:). Jätin lokakuun lopussa ehkäisyn pois, mutta varottu on tähän asti. Ekaa kertaa sen jälkeen luulen bonganneeni oviksen, kun pari päivää(eilen ja toissapäivänä) juili vatsaan tutun oloisesti. Ja kyllähän sitä sitten puuhailtiinkin;). Viimeksi jäin heti raskaaksi, kun hommailtiin " kipuilupäivinä" . Aiemmilla kerroilla taasen en muista mitään ovulaatiotuntemuksia olleenkaan. Parin kierron jälkeen kuitenkin tärpännyt. Neljättä tosin yritettiin jopa 10 kuukautta. Nyt on jännä painontunne alavatsalla ja alaselässä...hmmm.... Mielikuvitusta varmaan=D! Menkat olleet aivan sekaisin ehkäisyn jättämisen jälkeen, joten kierron pituudesta on hankala sanoa. Viimeiset kuukautiset 20.12 olivat vasta ns. normaalit

Viidenmutsi 15/???

Vierailija
70/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Ja onnittelut plussanneille :) !

Olen seuraillut taustalla jo jonkun aikaa ja uskaltauduin mukaan kuumeilemaan.

Elikkäs, lopetin pillerit joulukuun puolessa välissä, jonka jälkeen tuli normaalit menkat ja aloin jo niistä laskemaan kp:ä..Ovislaskurin mukaan 28 päivän kierrolla pupuilun aika olisi ollut 30-31.12 paikkeilla ja se kyllä hyödynnettiinkin, mutta kysymys kuuluukin, kun en ikinä ole kokenut ovulaatiota pillereitä syödessäni, niin tuntuunko se samalta kun menkat olisi alkamassa? Tietenki kaikilla vähän eri juttu, mutta menkkamaiset tunteet tuli pari päivää ennen ovista.. Että voikohan kiertoni olla jo normaali, kun ei ole vielä luomumenkkoja tullut?

Jos joku ihana viitsii auttaa,kun olen vähän pihalla, vaikka olenkin paljon saanut infoo näistä keskusteluista jo.

Kiitos paljon!

- tanni - ?18/28? yk1 :):):)

Vierailija
71/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuli muuten limaa samaan aikaan, ennen sitä ovista, jos se nyt laskuri piti paikkaansa..

Vierailija
72/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Tanni ja Viidenmutsi ja muutkin uudet. Ihanaa kun joku kuumeilee kuudetta! Vau! Minä kun olen pähkäillyt tämän kolmannenkin kanssa, mutta ihan olen valmistautunut kolmannen tuloon ja sitä kovasti puuhaillaan. :)

Mulla oli ekaa toivoessa ihan sama tilanne kuin sinulla tanni. Olin melkein koko aikuisikäni syönyt pillereitä. Kun jätin pillerit en tiennyt mistään ovisten bongailuista mitään saati sitten miltä se tuntuu ja kun vauvaa ei kuulunut niin kävin ihan rutiinina gynelläni ja voivottelin että varmaan on mulla jotain vialla kun näin kipeetä tekee keskellä kiertoa. Olin jo ottanut selvää kaikenmaailman sairauksista ja endosta olin ihan varma kun oli kaikenmaailman tärinäkipuja jne. Gynis sitten katsoi ultralla ja naurahdellen rauhoitteli että kyllä sulla on todennäköisesti ihan normaaleja ovulaatiokipuja, jotka monesti on just tärinäkipua, nippailuja ja mulla ainakin samanoloista kun menkkoja ennen. Minä olin vähän nolona ja helpottunut tietysti ja sitten vasta olen osannut ovulaatiota ihmetellä ja tunnistaa. Nuo limatkin tietää hyvää. Itse olen tietämättömänä saanut perustiedot perhesuunnitelun sivuilta. Mutta kai nuo oviskivut ja oireet on kaikilla hyvin yksilöllisiä että ei kun itseään tutkailemaan pitkin kiertoa. Onnea vaan yritykseen ja kaikille muillekin.

Mulla ensi viikon lopulla testailut jos ei oo menkat lauantaihin mennessä alkanu. Katsotaan pystynkö olemaan sitä ennen testaamatta. On vasta eka yrityskierto joka meni vähän pyllylleen lasten sairastelun vuoksi, joten...

Plussaonnea kaikille toivottelee Celly

Vierailija
73/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas kaikki!

Meillä on nyt kummallisia tuntemuksia, en sitten tiedä mistä johtuu.. Eli väsyttää kauhiasti, vasemmassa takareidessa on jumalattoman kipeä alue ilman syytä ja siinä on tykyttävää kipua, alavatsassa painon tunnetta, oikea rinta kosketusarka, päähän sattuu about joka päivä. niin ja nivelkipuja ollu tänään, oikealta alavatsasta juilii.

Toki osa oireista voi olla omiaan ja osa liittyä yhteen mutta ihan hillitön olo kyllä.

Kuinka pian voi herkällä testillä muuten nähdä raskauden ovulaation jälkeen?

kp23/?-46

Vierailija
74/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan liian varmana olin, niin kuin itsekkin ennustin...

Täti tuli tänään kylään, vieläpä kolme päivää etuajassa... :' (

Ehdin jo eilen illalla tulleesta niukasta vaaleanpunaisesta vuodosta ehtinyt iloita kiinnittymisvuotona, mutta päivällä tulikin sitten täti ihan puskan takaa....

Tosi kökkö fiilis, vaikka miten itselleen yritti etukäteen tehdä selväksi sitä miten epätodennäköistä olisi tulla raskaaksi ensimmäisellä yrityksellä....

Oireet olivat vain niin vahvoja, että sitä antoi itselleen luvan jo puoliksi uskoa...

Ensi kierto jää kyllä näillä näkyvin yrityksen suhteen väliin. On ainakin vielä sellainen olo, että tarvitsee aikaa surra, vaikka eihän tässä mitään todellista menetetty... Silti itkettää...

Vierailija
75/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli plussia ropissut oikein roppakaupalla, ONNEA kaikille! :)

Itsellä vasta kp 12, ei oo paljon ehditty peittoja heilutteleen, kun muuttoa valmistellaan kovalla kiirellä. Yritellään sitten taas tosissaan, kun päästään asettumaan koko perhe uuteen kotiin. Tässä kierrossa vällyihin kömmitään enemmänkin vaan nukkumaan, mutta kyllähän siellä silloin tällöin saattaa muutakin tapahtua. :D En viitsi ovistakaan testailla vaikka testejä olis. Oma hommansa siinäkin tai siis muistaminen, ja mitäpä minä sillä tiedolla teen kun ei olla edes samassa kaupungissa kuin viikonloppuisin.

Eipä ole oikein muuta kommentoitavaa, mutta käyn kyllä lueskelemassa teidän juttuja aina kun ehdin!

Plussaonnea!!! +++++

Vierailija
76/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään pikku miehemme 1-wee synttärit,niitä sitten juhliessa menee tämä päivä... :)

Omasta oviksesta en nyt tiedä,kuvittelin sen olevan eilen,mut eipä ollukkaa...muuten en kauheesti oo asiaa " kattellu" ... Tarvii sit luottaa siihen et petihommissa on tärpänny ja varmistella vielä asiaa..

Kp22/34

Vierailija
77/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtu??? Mä kirjotin pitkän viestin ja nyt se hävis kokonaan! Voi harmi.

Tutti: Mikä sun tilanne on nyt? Kyllä jännittää!

En kyl viitti uudestaan kirjottaa koko viesti, ku ei ollu mitään tärkeetä, joten mukavaa lauantaita kaikille ja palataan asiaan!

iiiik olisko kp 12

Vierailija
78/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi isot pahoittelut tädin tielle osuneille!

Ja paljon onnitteluja niille, joita onni potkaisi ja syysvauva sai alkunsa! Toivottavasti moni muu meistä liittyy vielä seuraan parin ensi viikon aikana...

Itsellä Kp 27/30-65 (30). Pari viikkoa sitten oli kyllä oikealla munasarjan tienoilla aika selvää nippailua, joka loppui sitten kuin seinään... painon tunnetta on ollut alavatsalla. Eilen oli hetken pahoinvointia, mutta luulen sen kyllä johtuneen liiasta kahvin juonnista ja närästyksestä. Taidan tutkailla itseäni vähän liikaa... onneksi se ei tässä ketjussa ole kenenkään mielestä varmaan kovin outoa ;)

En olisi kamalan harmissani vaikka täti yllättäisikin, pupuilu on ollut kovin vähissä tässä kierrossa. Nippailun aikanakin vain kerran. Kierto on ollut niin pitkäkin, että jos täti tulee nyt ajallaan niin hyvä, ainakin jokin osa toimii. Ensi kierrossa alan tikutella, oisko kp 9-10 sopiva aika aloittaa? Kertooko ovistestin haalea viiva teidän mielestä lähestyvästä oviksesta, vai onko se oikeasti vain nega???

Vierailija
79/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no olen tavallaan uus vanha.. eli seiskaa olen kuumeillut jo pidempää. vaihtelevasti. Eli minä jatkuvassa kuumeessa Mieheni ei oikein lämpene ajatukseen. Mutta nyt sitten sekosi joulun aikaan. ja antoi " paukkua" heh.. joten nyt sitten odotellen mitä tammikuu tuo tullessaan....

Ja johan niitä oireitakin pukkaa .. heh.. eli aamuyöllä olen ruvennut heräilemään rintojen kivistykseen ja huonoon oloon, kylmä on jatkuvasti.

Ala vatsakin tuntuu tai no kohtu tuntuu " täyteläiselle" taidan vaan olla luulosairas tuntemuksieni kanssa ;)

Mutta tsemmiä kaikille.

-kp21/28-30

Vierailija
80/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnelmat ei ole kovin odottavat, tulee jos on tullakseen ja jos ei niin tauko tekee hyvää, ja suunnitelmia on jo sen varalle..

kesäkuntoon pyrin kevään aikana, kesätyöt mieles ja sitten jos joskus tossa 2009 keväällä sais sen nyytin, ois ihanaa. Että tän kierron pyörin täällä muuten ja yritän (!!?!?!) ottaa rennosti.

Mutta kuitenkin ON tulee tässä :)

Eli ovis lähenee alavatsakivuista päätellen.. Oviksen pitäis olla ma-ke, mut nyt tuntuis jo munarakkulan kasvukipuiluja (??) ja limat lisääntyy. Että joskus tässä se on ja aattelin et pupuillaan kiinnostuksen mukaan, ei pakolla.. (En sitten hankkinut ovistestejäkään, niin kuin viime kierros mietin..)

Ois se kiva, kun nyt tärppäis, just kun tein hiukan muita suunnitelmia.. Mutta en odotakaan sitä, et jos (?) en pettyiskään sit ja sitten siirrytään ehkäisyyn.. plääh, mut niin se on sit tarkotettu tai jotain :/

Siinä taas tätä mun sekavaa mieltäni.. viimeks jo taisin tän selostaa, mut tämmösiä tässä kierrossa mietin..!

Rölli jo seitsemättä kuumeilee, huisin hienoa!! Musta tuskin ei ois siihen, mut onneks joistakin on :) Tsemppiä sinne!

Ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti +++

Emmuli kp 13/28-30 yk 6