***3-kuumeilijat***-viikko 30
Ja uusi viikko taas hurahti käyntiin.
Ja tosiaan vuosisadan menkat alkoi eilen.. Tiedä sitten miten tulkata tämä jos testi näytti + kp 26 (haamu) ja menkat alkoi myöhässä (kp32) et oisko ollut elämän alkua...
Sovittiin miehen kanssa, että ovistestejä ei käytetä ja pupuillaan kun siltä tuntuu. Että ei paineita. Hyvä niin. Mulla kun on kuitenkin toi 4kuinen tytsy tossa, niin vauvahan se on vielä. Ulkona paistaa arska ihanasti!
Mukavaa viikonalkua kaikille!
T: AIHA
Yk 2, kp 2/28
Kommentit (66)
Pahoittelut AIHAlle tädin vierailusta. Olisko sitten ollut ihan alkuvaiheen keskenmeno tai jotain ts. hedelmöitys tapahtui, mutta ei sitten kiinnittynyt kuitenkaan? Harmi kuitenkin.
AIHA kyseli tuossa viime viikon pinon loppupuolella tämän porukan kasassa pitämisestä mielipiteitä. Minusta olisi tosi kiva jatkaa kirjoittelua jo ennestään tuttujen nimimerkkien kanssa jos ketään ei vaan haittaa, että me jo plussanneet pyörimme täällä. Voidaanhan me sitten vaikka vaihtaa tuonne odotuspuolellekin kun plussanneita tulee lisää vai mitä mieltä olette? Itse kävin viime viikolla kurkkimassa maalismasujen pinoa, mutta ei yhtään tuntunut omalta. Te kaikki kun kuitenkin olette samassa tilanteessa eli kaksi lasta jo kotona ja kolmas toiveissa/tulossa niin eihä se odotuskaan ihan samanlaista ole kuin esikoisen kanssa.
Isot onnittelut Lunalle plussasta!! Aika samoissa tosiaan mennään. Minulla on laskureiden mukaan la 28.3. Mietin juuri tuossa äsken, että milloinkahan sitä soittaisi neuvolaan? Mitään ihmeellistä ei voinnissa vielä ole, kamala väsymys vaan. Vuodettiin muuten tieto jo molempien vanhemmille. En oikeastaan edes epäröinyt kertoa koska kerroimme molemmilla aikaisemmillakin kerroilla jo heti plussatestin jälkeen ja tiedän, etteivät kummatkaan isovanhemmat kerro eteenpäin ennen kuin saavat luvan. Olen ajatellut aina niin, että jos tapahtuu jotain ikävää esim keskenmeno, niin ei se raskauden salailu sitä estä ja kun on kertonut raskaudesta voi odottaa tukea lähipiiristä jos jotain tapahtuukin.
adalat, rv 4+5
Te kun koititte/haluaisitte tyttöä, niin mitäs teitte tässä kierrossa kun tulit raskaaksi? Olisiko vinkkejä tarjolla ;))
Me myös toivoisimme tyttöä pikku3:semme poikien jälkeen. Sitten olisi meidän perhe koossa :)
Aiotko ottaa selville kumpi siellä masussa on tulossa? Ja suuresti onnea, ja vaaleanpunaisia unelmia teille!
Kiitos onnitteluista. Ja kyllä me ilmeisesti aiotaan (koittaa) ottaa selvää sukupuolesta, varsinkin kun kuulin että Tampereellakin on nyt se 4d ultra, ettei tarvi Helsinkiin saakka lähteä.
Niin, niitä vinkkejä... No me toimittiin näin. Pupuilut aloitettiin hyvissä ajoin ennen ovista ja lopetettiin 3 pv ennen oletettua ovispäivää. Ja aina ennen pupuilua ruiskin alapäähän laimennettua sitruunamehua eli se happamuus tuhoaa poikasiittiöt... Sit voi vielä saunottaa miehen ennen, että kivekset lämpiää, silloin kuulemma tyttösiittiöt on vilkkaampia. Meillä ei sitä tehty, kun olis ollut vähän hankala ajoittaa... Mulla taisi ovis olla jopa vähän myöhemmin mitä odotin, joten ensin pelkäsin ettei simppojen puhti riitä niin pitkälle ja tärppi jää tulematta, mutta toisin kävi! Nyt on siis toiveet korkealla tytön suhteen :)
Luna
Hei!
Ja aluksi onnea jo plussanneille!
Olen kahden pojan (3-v ja pian 1-v) (koti)äiti ja pikku prinsessa olisi meillekin vielä tervetullut joukon jatkoksi. Kolmas poikakin tietysti otetaan vastaan, niin ihanainen tuo kaksikko on. Hieman olen yllättynyt, että vauvakuume on meihin jo iskenyt, sillä kuopus on vasta muutaman viikon nukkunut ja voinut hyvin (hänellä lehmänmaito-, soija- ja vilja-allergiat). Varsinainen yritys alkanee kuitenkin vasta vuoden kuluttua, mutta ehkäisynä ei ole kuin varmat päivät ja " navalle" menetelmä.. Saas siis nähdä kuinka meidän käy. Kiitos vielä noista prinsessantekovinkeistä ;)!
Koska olen vasta hiljattain alkanut jälleen seuraamaan tätä kuumepuolta, voisiko joku kertoa 3-kuumeilijoiden " historiaa" eli oletteko jo kauan tässä pinossa kirjoitelleet ja millä meiningillä? En kovin pitkälle ehdi viestejä selailemaan...
Kovasti onnea kaikille yhteiseen projektiimme!
t. Peetu-Lotta (kp 20/28 kysymysmerkillä, sillä eka kierto raskauden jälkeen vasta menossa)
Onnea taas uusille plussille! Mulla alkoi LOMA! Ihanaa olla vaan. Pari vuotta menikin ilman lomia, kun vaihtelin työpaikkoja. Nykyisestä paikasta en lähde kun kantamalla. =) Nyt täys kesäloma ja ens talvex jo talvilomakin ansaittuna. Tosin jos hyvin käy (lue:tärppää!) niin jätän sen loman pitämättä ja lisään sen äippäloman loppuun parin kesäloman jatkox. Meillä kun saa " jemmata" lomia tai ainakin muut on saanu, niin mixen minäkin.
Kuis muuten muilla töissäkäyvillä kuumeilijoilla, maxaako työnantaja palkkaa äippäloman alussa vai meneekö heti kelan rahoille? Mulle maxetaan 56 työpäivää, sit kela hyppää kehiin.
ON: ei näy tätiä, mut ei viivojakaan, ei edes haamuja. Tilasin uusia testejä, pitäis tulla huomenis. Ke aamuna testaan seuraavan kerran, ellei täti sotke suunnitelmia (ja pöxyjä). =) Kuten aiemmin totesin, kakkonenkaan ei näkyny kovin aikaisin.
Peetu-lotalle tiedoxi, oltaiskohan me nyt 6-7 viikkoo kirjoiteltu 3-kuumeilijoina, joskus ennen jussia AIHA aloitteli ketjua.
gigi
yk 1, kp 29/28
Jotenkin ihana kirjoitella teidän kanssa, vaikka itsellä eka yrityskierros menikin mönkään. Mutta alunperinhän meillä oli (ja onkin?) kesävauva toiveissa, että jos nyt marraskuussa viimeistään tärppäis niin toive ois kuultu ja tietty poikavauva ois kiva :)
Kiitokset kaikille lohdutuksen sanoista ja olen tosissaan iloinen kaikkien plussanneiden puolesta (ja tietty vähän kadekin..).
Mun mielestä meillä on tosi kiva porukka täällä koolla (ja tietty uudet kaikki tervetulleita!!!) ja ois kyl kiva, jos vaikka plussanneetkin pyörisivät täällä kuulumisia kertomassa (ja tsemppaamassa meitä yrittäjiä) ja sitten perustettais se oma porukka odottajien puolelle. Eiks jee?
Meillä on muksut yötä mummolla ja mies iltavuorossa. Taidetaan hakea illalla pizzaa ja tuijotellaan telkkua. Vaikka mulle tulee aina kamala ikävä noita tyttöjä vaikka vain yksi yö oltais erossa.
Nyt taidan köllähtää sohvalle kaikessa rauhassa ja odotella milloin käyn sen ukkelin noutamassa töistä.
Mukavaa illanjatkoa kaikille!!
AIHA
Yk 2, kp 2/28 :)
Ps. Muistutan vielä uusia, että käykääpä laittamassa tietojanne 3-kuumeilijat esittäytyy- ketjuun. Sieltä on helpompi seurailla kuka kukin on ja milloin la:t ja silleen.
Eli miten se sitruunamehu juttu toimii? Ja mitä mehua käytit, ja missä suhteessa? Ja millä " ruiskit" :)
Ja itsekkin olen Tampereelta, kiva tietää tuo 4D-ultra. Tiedätkö missä se on? Ja hyvältä kuulostaa teidän tärppi-aika tytön suhteen ;)
Sellanen lääkeruisku on hyvä, joku 10 ml, ja mitään suhdetta en katsonut, siitä vaan vähän mehua ja vettä sekasin. Mieluummin ehkä aika laimea liuos, ettei vallan kaikki simpat pökrää... Se oli jotain niitä sitruunamehuja mitä myydään niis pienis sitruunan muotoisis pulloissa, sellasta mitä yleensä käytän leivontaan yms. :) Mutta muutkin happamat käy, jopa etikka, se vaan haisee niiin hirveelle, et en suosittele!
En tiedä siitä ultrasta vielä tarkemmin, kun kaveri siitä mainitsi sivulauseessa tekstiviestissä, mun tarvii kysästä siltä vielä ja ilmottelen sit. Tärppionnea teillekin!
Terkuin Luna
Viikon olin netin ulottumattomissa ja jo paukkui plussia kehiin monta. ONNEA!!
JA AIHAlle myötätuntoa.
VArsinaisia kokkikolmosia te olette, sitruunamehuja ja muita... :-) Henkilökohtaisesti olen onnellinen kun vaan edes tärppäisi, kuin että menisin ropeltamaan siittiöitä kuoliaaksi hapoilla. Tämä ei siis millään pahalla, mulla vaan on jotenkin sellanen olo että näissä hedelmöitysasioissa ollaan vaan niin pyhien asioiden äärellä, että en suurin surminkaan ryhtyisi sitä peukaloimaan omin päin.
En oikein tiedä pitäisikö jännätä vai ei, minunkin. Nyt on nimittäin kp 29, jonkin kriteerin mukaan " pitkä" kierto mulle. Mutta toisaalta mulla on ne kierrot olleet hiukan sekasin tässä ja jos ovista oli, se oli kp 18, eli odottaisin tätiä kp 32. Mutta, sellasta oloa ja kuvitelmaa on pukannut, että testasin tänään negan. nyt vaan tartteisi jaksaa odottaa tonne perjantaihin, mitenköhän sekin onnistuu. Ja vielä siis se jos siinä oviksen kohdalla, tikut ei sitä näyttäneet, haaleata plussaa vaan, ei sitä varsinaista huippua. Ihan pöljä olo koko touhun kanssa enkä kehtaa enää edes miehelle sanoa, että teen noita raskaustestejä kuin vettä vaan. Pihkura tätä nettiä, sieltä tilailee testejä kotiin ja sitten niitä tekee vähän väliä " varmuuden vuoksi" , näillä aiemmilla muksuilla käytin tasan yhden testin kumpaankin ja se riitti. Nyt on mennyt jo monta...
Pohdiskelin tässä että jos ei sitä ovista ole ollut, niin sitten seuraavat " kuukautiset" johtuvat estrogeenitasojen romahtamisesta (eivät tekstin mukaan ole teknisesti ottaen oikeat kuukautiset). Luuletteko että siinä tapauksessa nipistelisi toisen munasarjan kohdalta edelleen? Sen nipistelystä otin uskoakseni ovulaation tapahtuneen ja se jatkuu vaan sillon tällön vieläkin.
Enpä nyt muista mitä aiheita teillä täällä muita oli. Kiva kanssa että viime viikolla oli putkahtanut mukaan monta uutta nimeä. Tervetuloa!
Jaa niin, kukas teistä se pisti että eipä olisi uskonut että tänne alkaa kirjottelemaan. No sama täällä, esikoisesta menin suoraan odottajiin, kakkosesta en kirjotellut mihinkään mutta nyt näitten kiertosotkujen kanssa olen ruinannut täällä jo tovin. Niin sitä asiat muuttuu.
yk 7, kp 29/25-32?
Tänään olis kp 31 ja testasin aamulla taas selvän negan. Tätiä ei näy vieläkään. Ärsyttää tämä kyttäily et alkaako menkat vai ei ja onko nyt sit hormoonit jotenkin sekaisin sen hormoonokierukan poiston jälkeen. Mäkin lueskelin ihan mielenkiinnolla noita tyttö juttuja, kun on jo kaksi poikaa, niin tyttö olisi ihana pakko myöntää. Meillä työnantaja maksaa palkkaa muistaakseni 73 arkipäivää, et ihan hyvin. Onnea kaikille plussaajille! No täytyy nyt vaan malttaa odottaa miten käy,itse odotan kyllä enemmän sitä tätiä, jotenkin on semmonen olo. Esikoiselta kyllä muistaakseni plussasin aika myöhään, mut toiselta heti samana päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa. Mukavaa viikkoa kaikille!
Naksu- yk0, kp 31/?
Elikäs tänään kp 33/28-33 testasin todella vahvan plussan elikäs ekasta kierrosta natsas tämä niinkuin 2 aiempaakin. La olisi sitten varmaan 29.3. eli Adalatin ja Luna76 väliin sopivasti.
Sitten muihin asioihin eli AIHALLE pahoittelut tädistä, mutta tää seuraava kierto onkin sitten jo varmaan sun, toivotaan!
Mun mielestä meillä on kanssa täällä nyt todella mukava porukka, joten tällaisenaan voitaisiin sitten siirtyä odotuspuolelle kun saadaan lisää plussaavia joukkoon, tsemppiä Gigi ja muut piinailevat!
Nyt nukkumaan kun huomenna on aikainen lähtö Korkeasaareen lasten kanssa!!!
LapaLepa (ei hajua rv:sta)
Ja tervetuloa uusille!
On muuten aika hauskaa seurata seuraavan vuoden aikana, kuinka nämä " poika/ tyttö-hankkeet" etenevät ja miten on sitruuna- ja greippimehut tehonneet...;) Senkin takia olis kiva, jos porukka pysyis koossa!
Oma napa paisuu, tosin eri syystä, kuin toivoisi. Olo on kuin turvonneella pullataikinalla, tyypillinen menkkaoire mulla, mutta tällä kertaa jatkunut jo puolitoista viikkoa!!! Kp jo 37, voi olla et jää täti vierailematta tässä kuussa. Tietäspä vaan, milloin tulee seuraavat (ja varsinkin ne ovispäivät!!), kun meilläkin sitä tyttöä yritetään. Mehut kyllä ois valmiina kaapissa.
vuma kp 37, ei yritystä, vielä
Uusi 3:sen kuumeilia esittäytyy olen kahden tytön 2 ja 3v äiti ja kolmatta kovasti toivottaisiin, 6kk ollaan nyt yritetty kolmosta tuloksetta ehkä se nyt olisi tärpännyt?:)
Kuuluisin vieläkin tuohon maaliskuisten listaan mutta eipä siellä näytä pahemmin ketään enään kirjoittelevan niin päätin sitten tänne liittyä.
Tämä kierto on taas näitä " vaikeita" ettei tiedä missä mennään kun kp on tänään 43/34-38 ja menkkoja ei kuulu ja perjantaina testasin negan mulla on kyllä toi ovis aika myöhään yleensä kp22-24 et ehkä se testi ei vielä sen takia näyttänyt plussaa jos tässä nyt raskaana edes olisi toivo on kuitenkin suht korkeella kun ei ole näin pitkäks kierto vielä mennyt tai sitten käy samanlailla kun kakkosen kohdalla että olin rv6 ennen kuin testi plussan näytti.
Oireita on aikamoinen painon tunne alavatsassa tuntuu jotenkin voimakkaamin kuin menkkojen kohalla,hiukset rasvuttuvat tosi nopeesti ja suu on ollut jo useamman viikon kuiva en sitten tiedä onko noi raskaus vai jotain muita oireita.
Huomasin kuin luin teidän muiden kirjoituksia kun jotkut toivoisivat tyttöä niin meillä päin toivotaan kyllä poikaa kahden tytön jälkee jos näin nyt saa toivoa:)
Kyllähän se tyttökin tietenkin sopii kuhan tässä edes raskaaksi tulisi:)
Onnea paljon teille kolmosen plussanneille toivottavasti me muut tullaan teidän perässä odotuspuolelle.
Carita kp43/34-38
Mukavaa viikon alkua vaan tasapuolisesti kaikille. Kivasti on ihmiset innostunu kirjoittelemaan - huippua! Itsekään en ole tänne aikaisempien raskauksien kohdalla kirjoitellut. Tuntuu, et tää kolmoskuume on jotenkin vienyt mukanaan. Ja kun ei vielä edes päästä todella yrittämään! Laskeskeltiin eilen miehen kanssa et helmi-maaliskuulla vois yritys alkaa. Nopeestihan se aika sinne hurahtaa, mut odottavan aika on vaan niin pitkä! Onneksi nuo pojat pitävät liikkeessä ja ajatukset muualla, ettei ihan koko aikaa tarvitse vauvoja miettiä. ;) On ne vaan niin ihania, vaikka välillä on hermoraunio päiviäkin. Meiän kaksivuotias osaa vielä laukoa sopivat kommentit osuviin rakoihin, ettei voi kiukun keskeltä kuin nauraa!
Hauska seurata tuota poika-tyttö -toive keskustelua. Itellä tosiaan kaksi poikaa ja olisihan tyttö ihana, mutta en usko, et me lähetään sitä tekemällä tekemään. Tyttötärppi osuu, jos on osuakseen. :) Hassua, mut unissa meillä on ollut tyttö, joka tuntuu ihan omalle. Poikien raskausaikanakin oon nähny unta ainoastaan poikavauvasta, vaikka esikoisen kohdalla itsellä oli tosi vahva tyttöolo. Joo, mut aurinkoista viikkoa kaikillle ja voikaa hyvin!
meinaa aina unohtua kirjoitella näihin kolmoskuumeilupinohin :o) vaihdoin nimimerkkiä, aiemmin olin siis viljonkkka ja nyt sitten jatkan kuumeilua viltsu -nimellä...
Onnittelut plussanneille onnekkaille :o) ihanaa odotusaikaa teille kaikille.
Ja pahoittelut tädin löytämille. Meillekin se täti löysi tiensä ja nyt taas odotellaan ovista, joka pitäisi olla ihan näinä päivinä...
Mukavaa päivänjatkoa!
Hei vaan kaikille!
Kävinkin tuonne listaan itteni lisäämässä. Oon siis kohta 2 ja 3-v poikien 35-v äiti keski-suomesta ja luulin että lapsiluku on täynnä...heh heh...
Viime kierrossa hieman harjoiteltiin miehen kanssa ilman suojausta (siis ilman tarkoitusta tulla raskaaksi) ja laitettiin kumipuku ylle vasta loppuvaiheessa. No seuraavana päivänä tietysti mietin sitä, että onhan tästä mahdollisuus säkällä tulla raskaaksikin ja kauhistuin asiaa: VOI ELÄMÄ, OLISPA KAUHEETA JOS NYT TULIS RASKAAKSI...VAI OLISKO SE...Hmmm ei ehkä oliskaan niih kamalaa...oishan se aika ihanaa...pieni vauvaa...ja sitten tulis vielä yksi uusi persoona tähän joukkoon...
Sitten ystäväni mies kertoi että heille on tulossa perhenlisäystä... ja siinä se oli! Nyt olen ihan kuumeissani ja vaikka aikaa on mennyt vasta 2 viikkoa olen pyörtänyt entiset vakuutteluni lapsiluvun täyttymisestä täydellisesti, ostanut kaikki vauva ja odotuslehdet, käynyt lukemassa kaksi vuotta vanhat kirjastossa ja tilannut mammaksilta testejä...ja jo testannut sitä ns. mahdollista vahinkoa...ekan kerran kun kuukautisten alkamiseen oli viikko...hmm
Noh, tässä sitä siis taas ollaan, toivottavasti huolitte joukkoon. Täti tulee luultavasti perjantaina ja viikonloppuna tapaan myös sen onnellisesti alkuraskaana olevan ystäväni. Parin viikon kuluttua voidaan sitten oikeesti ruveta yrittämään miehen kanssa =)
Tuttitutkija
Testasin silloin sunnuntaina sitten negan. Uusille sen verran taustatietoa, että lopetin minipillerit pari viikkoa sitten, kun ne sai mun olon sellaseks, että oon raskaana, vaikken ollutkaan. Tuosta kuvitellusta raskaudesta syttyi sitten vaan sellainen vauvakuume, että päätettiin antaa kolmannelle lapselle lupa tulla. Sit tul " menkat" , mut ne oli vaan neljän päivän tuhru ja edelleen olo on aika-ajoin kuin olisin raskaana, joten tein sitten varulta sunnuntaina testin.
Piinapäiviin on mulla vielä ikuisuus ja kierrostakaan ei ole mitään havaintoa, kun yhtään normaalia kiertoa ei ole ollut sitten vuodenvaihteen 2004-2005, Ennen kuopuksen odotusta kierto oli 35 päivää ja sitä luokkaa oletan sen olevan nytkin. Eli ainakin kolme viikkoa pitäis malttaa mielensä!
Kisu yk1, kp 10/xx
Olen ollut nettipimennossa reilun viikon kun kone sekosi ja nyt ovat kiltit asentaja" sedät" saaneet taas tämän romun toimimaan :)
Täällähän on aivan mielettömästi plussanneita :DD
VALTAVASTI ONNEA JOKAISELLE PLUSSAN PAUKAUTTANEELLE!!!
Mulla nyt kp22/28? ja kahden viikon kesälomareissuun ollaan lähdössä lauantaina ja maanantaina olisi kp28 joten täytyy testata sitten reissun päällä :)
Tulen kyllä sitten elokuun puolivälin paikkeilla kertomaan miten kävi. Pitäkää peukkuja että on salamatkustaja hypännyt kyytiin ;)
Oikein paljon tervetuloa kaikille uusille, tänne mahtuu kyllä. Etukäteen pyydän heti jo anteeksi uusiltakin koska en kuitenkaan muista kenenkään nimimerkkejä, hyvä kun muistan mitä edellisenä päivänä on tapahtunut...;)
Nyt viuhahdankin jatkamaan loputtomalta tuntuvaa verhoprojektiani.
Peukuttakaa myös hyvien ilmojen puolesta seuraavat seuraavat pari viikkoa ettei tarvitsisi reissussa nököttää vain asuntovaunun sisäpuolella!
Ansku78 yk2 kp22/28?
Tervetuloa kaikille uusille, kyllä tähän porukkaan mahtuu. :0)
Kiva ettei meitä plussanneita " häädetä" . Hauskempi jatkaa juttua jo tuttujen nimimerkkien kanssa kuin tunkea uuteen joukkoon tuonne odottajiin.
Niistä äitiysrahoista. Olen tässä parin viikon päästä aloittamassa työt pitkästä aikaa. Ehdin reilun 3 vuotta olla kotona ja ennen sitä huimat 4 kk töissä valmistumisen jälkeen. Nyt päätin tässä hieman ex-tempore lähteä sittenkin tässä välissä käymään töissä ettei kaikki aivan vallan unohdu. Olen hoitoalalla ja sijaisuuksia olen menossa tekemään ja aamulla juuri sain kuulla, että pääsen tutulle osastolle ainakin kahdeksi kuukaudeksi töihin. Huippuhyvä säkä! :0) On tässä sekin hyvä puoli, että työnantaja (kai) maksaa minulle sitten 3 kuukautta palkaa kun jään äitiyslomalle ja sitten vasta astuu Kela kuvioihin, vaikka olen minä molemmista lapsista saanut mielestäni ihan hyvät äitiysrahat niiden 4 kk:n tulojen perusteella mitä ehdin töissä ennen esikoista olla. Ajattelin sitäkin, että senkin takia on hyvä mennä käymään töissä kun taas kuitenkin jäisin kotiin kolmosen takia ainakin pariksi vuodeksi niin sitten edellisestä työrupeamasta olisi vajaa 6 vuotta aikaa kun työihinlähdön aika koittaisi.
Minä taidan olla siitä outo, että jos valitsemaan pääsisin ottaisin kolmannen tytön. Tosin sukupuolella ei oikeastaan ole mitään väliä, kumpikin olisi yhtä rakas, mutta ehkä vähän enemmän toivon kuitenkin tyttöä kuin poikaa, vaikka noita typyjä jo kaksi onkin. Saas nähdä kumpi täällä masussa sitten köllii. Väsymys on edelleen aivan kamala. Esikoiseni, 3 v, eilen paasasi minulle kun meinasin viiden aikaan nukahtaa sohvalle, että " sen siitä saa kun ei nuku päiväunia" . Hyvin olen saanut yöt nukkua kun kuopuskaan ei enää heräile, mutta tämä väsymys ei kyllä ole tästä maailmasta. Tämän väsymyksen lisäksi muita oireita ei sitten edelleenkään oikeastaan ole, paitsi että masua turvottaa ja närästää. Tuo närästys on liittynyt minulla aina raskauksiin ja se vaan pahenee loppua kohti. Täytynee taas ryhtyä Rennien suurkuluttajaksi. Kovasti toivon, että säästyisin taas tälläkertaa pahoinvoinnilta kuten esikoisen kanssa. Kuopuksestakin luulin säästyväni kunnes rv 6 tai 7 alkoi oksentelu. Aika näyttää kuinka tällä kertaa käy.
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Kukas se olikaan, joka tuskaili jatkuvan testaamisen kanssa? Itse ainakin huomasin, että niitä netistä tilattuja halpoja testejä oli helpompi tehdä " varmuuden vuoksi" ja " ei se nyt varmaan kuitenkaan vielä näkyisi, mutta..." . Minäkin tuhlasin niitä ekassa yrityskierrossa " muutaman" ja kun sitten tokaan en enää viitsinyt niitä tilata, turha testailu jäi kokonaan kun en viitsinyt apteekissa jatkuvasti ravata. Kaksi testiä tein (toisen miehen mieliksi varmistukseksi), kummatkin vasta kun kuukautiset olivat vähän myöhässä ja kummassakin oli selvä plussa. :0)
PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!!
adalat kera kahden tyttösen ja alun rv 4+6
Ollaan taas palattu sivistyksen pariin mökiltä. Tänne oli siunaantunut niin paljon uusia kuumeilijoita, että luulin jo kauemminkin olleeni poissa. Tervetuloa vaan kaikille!
Voi AIHA, tosi kurja juttu.. :( Mutta ei kun uutta yritystä vaan, ens kerralla sitten!
No niin, inhottava nyt sitten pistää tähän omaa napaa, mutta mulla tuli tänä aamuna ne maagiset kaksi viivaa tikkuun, eli kyllä se nyt on jo uskottava että raskaana ollaan! Viikkoja olis nyt huimat 4+3 ja laskettu aika 30.3. Kunhan kaikki vaan menis sit hyvin. Ollaan näemmä adalatin kanssa melko samoissa päivissä, l.a ero tais olla kaks päivää. Nyt vaan täytyy koittaa saada pää päivitettyä tän asian suhteen, kun tuntuu ettei oikein tajua vielä... :) Edellisestä kerrasta kun on aikaa jo seitsemän vuotta, niin tuntuu aika oudolta... :)
Luna pää pyörällä =)
yk 1, kp 32/n.30 TAI rv 4+3 :)