Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:1*^*^^*

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan paljon plussia... Mulla vielä pitkä matka,ennenkuin voi alkaa edes testailla kun kierto on niin pitkä... :( näinä päivinä pitäs vasta oviskin olla,laskurin mukaan 4. päivä. Hommissa ollaan kyllä oltu,et ei sen puutteesta voi olla=)

Vierailija
42/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä paljon käynyt tässä kierrossa, mutta silti kiinnostaa kurkata, onko plussia paukahdellut ja olihan niitä! SUURONNITTELUT! Teillä kaikilla alkaa vuosi niin hienoissa merkeissä, ettei paremmasta väliä! :)

Omasta navasta ei mitään raportoitavaa, kp 19 menossa, ei oireita ei mitään. JOtenkin on tämä vauvakuumekin ollut taka-alalla, ehkä jopa pienessä laskussa, en tiedä miksi! On ollut kaikkea muuta mukavaa mietittävää ja tekemistä. :)

Ihanaa uutta vuotta kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmituksen täti oli hyökännyt joidenkin kimppuun, Onnea seuraavaan kiertoon!

Itsellä kp 33/28-32 ja olin varma että aamulla olis alkanut vuoto...toistaseksi on pysynyt pois vaikka vatsassa painon tunne ja välillä nippailee. Flunssa jatkuu ja ääni lähtenyt, lämmöt ennätyskorkeet olleet kolme päivää (nyt 37.1-37.4, norm. 36.5 ja oviksen jälkeen n.36.9-37.1 yleensä). Flunssan syytä varmaan lämpö :/

En oo viitsinyt nyt testata kun menkkakipuja. Jos huomenna ei tuu niin katson sitten. Voih, inhottavaa jo tää piina...tapahtus nyt JOTAIN *pomppii tasajalkaa*

Tutti

Lisää plussia syyskuisiin, kiitos ;) !!! bdbdbd !!!

Vierailija
44/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannes kierrosta mennyt ja nyt tulin tänne kuitenkin jännäilemään tämän kierron ajaksi.

Sitten vihelletään yritys poikki muutamiksi kuukausiksi ja toivotaan vaavia sitten vasta vuodelle 2009. Yritin jo tehdä suunnitelmia hetkeks eteenpäin, kun tuntuu ettei tärppää, niin en usko tähänkään kiertoon kovasti.. kunhan pyörin täällä, ja pupuillaan kun siltä tuntuu.. onneks usein yleensä ilman yritystäkin ;)

Laskettuaika olis vasta syyskuussa loppukuusta, joten täällä oon viimeisten joukossa sit onnittelemassa ainakin muita.. Mä oon niin varma ettei taaskaan tärppää ja ehkäsy alotetaan hetkeks :(

Koulun kannalta se vois olla ihan ok juttu, kun sais sitten tosiaan noita opiskeluja eteenpin.. joten kait tää on näin sitten tarkotettu! :/

Täällä oli jo plussanneitakin, ONNEA heille!!

Ja plussatuulia muille ++

Emmuli kp 10/28-30 yk 6 (ja viimeinen yk hetkeen..!)

Vierailija
45/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti, kuulostaa lupaavalta...miten olet malttanut olla vielä testaamatta! :)

Mulla tänään oviksesta viikko ja oireet on jälleen ihan lupaavia. Sitä vaan ei oikein usko enää mihinkään, kun kaikkia mahdollisia oireita on vuoden mittaan ollut ja kuitenkaan en ole ollut raskaana. Mutta toivossa on hyvä elää...

Essi78 kp 29/36

Vierailija
46/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi78: Kirjoitin vähän huonosti, siis testaillut olen kyllä oikein urakalla negoja tässä-kin kierrossa. Mutta nyt kun on taas mennyt pari päivää niin en ole enää jatkanut testirumbaa :) Mua oikein hävettää mikä testausfriikki olen, heh *kun niiiiiiin toivoisi tikun näyttävän odotettua tulosta*

Tutti

Vierailija
47/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pois netti pimennosta!On ollut ihan vieroitus oireita tästä palstasta.....kun ei ole päässyt lukemaan miten muiden piinailu on päättänyt:)

SURET PAHOITTELUT tädin riivaamille ja plussa tuulia ensi kiertoon++++!

Ja olihan niitä plussia tullut oikeen paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!Ihanaa että niitä plussia on tullut nänkin monta!

Omaa napaa:No en tiedä muistaako kukaan mutta tein siis viime torstaina sen testin ja sain haamun.No testailin maantaina uudestaan apteekin omalla ja plussahan sieltä tuli!en millään meinannut uskoa ja tein vielä eilen toisen ja sama juttu hetkessä oli kaksi viivaa testissä!

Kuitenkin vielä olo on epäileväinen ei ole mitään oireita muuta kuin että välillä särkee mahaa menkkamaisesti mutta ei mitään muuta....no toisaalta en sitä pahaa olo kaipaakaan mutta kyllä se pistää miettimään että onko kaikki niinkuin pitää....no ei auta muuta kuin odottaa että aika näyttää....Jotenkin on vaan niin pelokas olo kun on jo yksi terve lapsi niin suuodaanko sitä onnea vielä....varsinkin kun tuntuu että elämä hymyilee nyt muutenkin kun juuri ostettiin tämä ihana asuntokin....en uskalla vielä edes kertoa kellekkään että mahdollista perheen lisäystä olisi tulossa!

No mutta poistun nyt ja käyn virlä kyllä kurkkimassa että kuinka teille muille käy toivottavasti tulette perässä odotus puolelle jos itsekkin uskaltaisi siirtyä sinne!

Plussa tuulia+++++++++

Terv:Sweety rv 5+2???

Vierailija
48/108 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan monta plussaa tullut jo tähän kuuhun! Toivottavasti ei oo kiintiö kohta täynnä kun itsekin haluisin odottavalle puolelle pikkuhiljaa vaikka vasta toinen kuukausi menossa (oon vaan niin malttamaton).

Siis suuremmin en oo kyllä vauvantekohommista ressannut ja joka hetki ees muista että semmoiset on menossa.

itse ajattelin taas alkaa salilla käymään ja lenkkeileen jotta muutama kilo tippuisi.. tekis hyvää raskautumiselle ja mahdolliselle odotuksellekin..

noffetus

kp21/30-46, yk2

(eilen olin jo laittanut 21 kp:ksi mutta se siis oli väärin)

Vierailija
49/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tiputtu jo lokakuisiin... Niisk. Minä ja mun varmat oireet. Täti tuli aivan ajallaan, tai jopa päivää aiemmin. No nyt on ainakin hauska " suora" kun joka kuun 29.päivä tulee täti kylään. Muistaa ainakin.

Jospa uuden vuoden paremmat elintavat, kuntoilu ja tipattomuus antais uutta potkua vauvayritykseen, nyt on tosin melko lamaantunut olo.

kp 6/31 yk6

Vierailija
50/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas taas ollut pitkä netti pimento. Julistan piina viikot kohdallani alkaneeksi. Lomalla pupuilut onnistuivat kohtuu hyvin. Eksoottisin savuasuana *grin* Ovista en tosin selkeästi ponganut. Olo on väsynyt, palelva iltaisin, pikkasen välillä etoo, ja masussa juilii, mutta siitä huolimatta toiveet eivät ole kovin korkealla.

Vacsuli kp23/26-37 yk3

Vierailija
51/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa eilen illalla järkky palelukohtaus ja päätä vihloi toispuoleisesti. Tärisin kahden peiton alla villasukat jalassa! Lämpö on ollu noin 36,9 oviksesta asti. Eilen illalla palelusta huolimatta oli vaan 36,6. Tänään aamulla taas 36,9. Toivottavasti se eilinen lämmön lasku oli merkki kiinnittymisestä... Mahaa viiltelee ja juilii lupaavasti ja tissit on kipeät. Tänään myös havahduin siihen, että olin kaatamassa itselleni kahvia mukin sijasta juomalasiin... sitäkin voisin pitää selvänä oireena ;)

Ei millään osaa pitää päätä kylmänä näitten oireitten kanssa, vaikka melkein kaikki näistä oireista on ollu mulla aina ennen menkkojakin. Vielä en aio testailla!

Essi78 kp 30/36

Vierailija
52/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko tulla vielä lisäämään, että mulla on paha olo! On ollut jo parina päivänä, mutta just nyt on tosi ällötys!

Vierailija
53/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä yrittäny sitä ovista bongailla,mut kovin tuntuu olevan hankalaa,kun ei koskaa aikasemmin oo tarvinnu :/ Kuinkas te muut ,ootteko ollu ihan menkkojen lopusta seuraavien alkuun ahkeria??;)

Kp20/34 yk 3

Vierailija
54/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luovuttanut tämän kierron, negaa kp34/28-32 ja nipukka pehmeempi. Kierto venyy laparoskopian takia. Toivottavasti ei liikaa!

Ei kyllä päästy touhuilemaan kuin kahdesti tällä kertaa. Noooh, tulispa nyt se tätsy että sais kohdistaa ajatuksensa taas oviksen bongaukseen ;)

Tutti yk18 vielä hetken..

Vierailija
55/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sweety20:lle!!

Icequeen: Juu, eihän tuo oviksen bongailu aina helppoa ole. :( Mut pikku hiljaa niitä oireita löytää itsestään ja ovistesteistä saattaa olla apua myös. Noiden nettilaskureiden antamat ajat ei ole myöskään mitenkään absoluuttisia vaan oikea aika on yleensä muistaakseni jossain siinä 10-16 päivää ennen seuraavia menkkoja. Eli jos sulla on

säännölliset kuukautiset niin tuollakin voi jo vähän haarukoida, ettei tarvi koko kuukautta ahkeroida, jos homma alkaa jo maistua puulta.

ON:

Epäilin, että tässä kierrossa en ovuloisi ollenkaan, mutta mitä vielä.. parina päivänä ollut maha kipeä ja tänään digitaalinen ovistesti näytti plussaa. Eli eihän se nyt sitten auta muu kuin keskittyä pupuilemaan ;)

On se hyvä, että täällä on mun seurana vielä muutamia muitakin, joilla on vasta ovikset käsillä. :)

Kyllä huomaa muuten, että vauvakuumeilu on taas ollut aika pinnalla ajatuksissa, kun kaiken ajattelee sen " läpi" . Esim. Tämä PMMP:n biisin kertosäkeistö tulee tulkittua nykyään vähän eri tavalla kuin ennen:

" Odotanko turhaan sua sittenkin,

Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin,

Välimatka piinaa ja painaa mua,

kuka päättää, ketkä saa onnistua,

Oo siellä jossain mun"

dharmian (Biisivalinnasta huolimatta vaihteeksi melko pirteänä :) kp11/26-27 yk8

Vierailija
56/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä kaikille oikein hyvää uutta vuotta :)

Olin ahkera vierailija täällä noin puoli vuotta sitten, kun yritimme vauvaa. Sitten suhteemme ajautui pahaan kriisiin luottamuspulan takia ja asuimmekin jonkin aikaa erillään. Nyt kuitenkin kaikki on taas hyvin ja päätettiin jatkaa siitä mihin keväällä jäimme. Toivottavasti tuo oli viimeinen paha kriisi ikinä.. en halua kokea toiste.

Nyt on siis ensimmäinen yrityskerta meneillään, enkä tiedä osuiko oikeaan aikaan. Ensi viikolla se selviää :)

Vielä jotain pientä itsestäni. Olen 29v Oulun seudulta ja ensimmäistä lasta toivotaan.

Nyt perehdyn tarkemmin teidän viesteihin :)

Fanny

Vierailija
57/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttuani paleli ja torkadin sohvalla. Lämpö 36,9, siis illalla. Saas nähdä, merkkaako tää mitään. Lämpöasiat ovat mulle ihan hepreaa. Tai sit olen tulossa kipeäksi. :-/

Vacsuli kp23/26-37 yk3

Vierailija
58/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaks kiertoa ollut,tämä kolmas ja molemmat kierrot oli 34 päivää... Eli tässä lähipäivinä pitäs olla,ilmeisesti jo tänään,mut ei oo... :(

Enkä kyl osaa kunnolla sitä tunnistaa,et ehkä se sit riittää et touhuilee vaan ahkerasti. Tulee jos on nyt tullakseen:)

Vierailija
59/108 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hyntty ja Sweety ja kaikki muutkin plussanneet!!

Eipä parempaa vuoden alkua voi toivoa :)

Ja hyvää alkanutta vuotta kaikille muillekkin. Tädin tavoittamat, onnea seuraavaan kiertoon.

Itse en ole nyt oikeen kerennyt/jaksanut pyöriä täällä.. On ollut noita joulu ja uusivuosi kiireitä ja jotenkin vähän alavireinen kierto vauvakuumeen kanssa. En tiedä miksi mutta paljon vähemmän pyörinyt koko asia mielessä kuin ennen.

Ovishan löytyi testillä ja se hyödynnettiin. Siinä mielessä jopa toivoa on.

Siis piinailu kiristyy pikkuhiljaa. Jos vaikka nyt olis tärpännyt kun asiaa ei olla paljoa ajateltu..

Eipä muuta kuin plussapuhuria kaikille!

Teera kp 23/28

Vierailija
60/108 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille hurrrrjasti!!!!

Tutin tilanne mua vähän jänskättää, kun oireista kirjoteltiin jo sillon joulun aikaan, kun mulla sitten täti tupsahti jouluvierailulle.. Toivottavasti vielä plussaks muuttuu!!!

Oon innosutunut taas pitkästä aikaa kuntoilusta ja katellu vähän mitä suuhun laitan. Se ei oo mikään uuden vuoden lupaus vaan mun normaaalia elämää, joka oli syksyn harmaudessa " vähän" tauolla.. Oon lihonu ihan hulluna syksyn aikana. YÄK! Nukuin muuten ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen yön heräämättä kertaakaan. Uskon et se johtuu tasan siitä, et eilen liikuin tosi paljon. IHANA TUNNE!!

Vauvaprojektiin ei erityistä. Kiertopäiviäkään en oo nyt laskenu, mut sen verran aikataulussa et oviksen pitäs olla vissiin joskus ens viikolla. Yhtään mitään ovista ennakoivia oireita ei oo ollu (aiemmissa kierroissa heti menkoista alkaen) et saapi nähdä. Pupuiluunkaan ei oikein nyt tunnu olevan intoa. Mien on viikonlopun töissä niin, ettei oo pientäkään hetkeä, milloin vois pupuilla, joten maanantaina sitten. Toivottavasti nyt ei ovis mee viikonloppuna ohi suun.

No, tulipa sitä tekstiä taas.. Onnea kaikille piinailijoille ja pupuiluintoa oviksen lähettyville!

iiiik