Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*^*SYYSUNELMAT VIIKKO:1*^*^^*

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulloo uusille, mukavaa että saadaan lisää kuumeilukamuja :D

iiiik: negafiilis tärpin suhteen vaihteeksi...mutta luovutan vasta jos ja kun tätsy saapuu!

Aamulla teen paketissa jäljellä olevan Clearbluen. Vitsi harmittaa kun tässä vaiheessa kyllä pitäs näyttää jos ois onnistanut. Se viimekertanen kapea viiva epäilyttää erittäin paljon!

Flunssa jatkuu ja kp:t huitelee 36/28-32

Tutti

Vierailija
82/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet pistänyt vielä paremmaksi, ei tunne itseään niin outolinniksi=D! Minkä ikäisiä lapsia teillä muut?

Plussaonnea meille kaikille!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä shoppailureissulta. Oli ihanaa pitkästä aikaa kiertää Helsingin sisustus kauppoja ihan rauhassa äidin kanssa ja ilman lapsia. Mukaan löytyi avainkaappi, seinäkello ja pari mahtavaa second hand vaatetta!

Tervetuloa taas uusille. Ja plussia kehiin kaikille!

Menin sitten eilen ja tilasin parit testit jotka saapunee alkuviikosta. Sehän tietää luonnollisesti etukäteen testailua vaikka kuinka päättäisi että ei hötkyile. Hullu mikä hullu!!!Kakkosen plussasin haaleesti mutta selvästi aconilla 3 pvää ennen kun menkkoje olisi pitänyt alkaa. Silloin tärpähti ekasta kierrosta ja kummallisesti kun en tikuttelusta huolimatta löytänyt ovista ja silloin pupuiltiinkin tosi vähän. Eli joskus tärpähtää siitä kerrasta. Ja joskus taas ei sadastakaan.... No pointtini oli kuitenkin olla positiivinen (monellakin tapaa) ja että saattaa se vauva tulla tässäkin omituisessa kierrossa. Viikko vielä odottelua (tai vähemmän) Joku kyseli vielä lasten iästä. Meillä poika reilu 3 v ja tyttö reilu 1 v.

Mukavaa vkonloppua kaikille

-Celly

Vierailija
84/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhin täyttää helmikuussa 16v, sitten löytyy, 14, 12, 10, 5, 4.

Kaikki saman isännä kanssa :P

Ja juu oudoksi itsensä tuntee, en edes tutuille paitsi miehen siskolle joka on yhtä omituinen kehtaa kertoa haaveistani...

Ja, kun saan + testin aikaiseksi niin taatusti saan taas kuulla kierukoista, piuhojen poikki laittamisista aborteista jne.... Mutta ei se mitään itsellemmehän me perhettä teemme ei tutuille ja sukulaisille..

- rölli

Vierailija
85/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs ja tutti.. voi miten jännittää teidän puolesta. Mulla on sellainen tunne, että olette plussanneet kumpikin :)

Kuinka pian raskauden ensioireet alkavat? Muutamana päivänä ollut huimausta, aika voimakasta. Ei kyllä muita oireita ole, ei etovaa oloa eikä palelua, harmi vaan.. Kuukautisten pitäisi alkaa noin viikon päästä. En millään jaksaisi odottaa.. Kaupassa jo hypistelin testipakkauksia. En ostanut, kun kuitenkin olisin testannut jo tänään eli ihan liian aikaisin ja rahat olisi menny hukkaan.. Ei vaan saa millään ajatuksia muualle.

fanny yk1

Vierailija
86/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti tilanneraporttia: piti tehdä aamulla toinen testi, mutta teinkin sen äsken -minäkö malttamaton- joo negaa se oli, eli eilinen outo viiva oli joku " virhe" .

Missä sä täti luuuuuraaat *huhuilee*!?

himpskatti :/

Tutti (36/28-32 yk18)

Vierailija
87/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti ja kp36 vaihtui kp1

Kiitos seurasta ihanat naiset, toivottavasti teistä moni siirtyy o-puolelle!!

Tutti halaa ja vilkuttelee *hei hei*

Vierailija
88/108 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen jännittänyt sun puolesta täällä, niinkuin moni muukin!

Mutta eikun uutta kiertoa kohti positiivisella mielellä :):):) ja toivotaan että tärppää seuraavalla kerralla!

- tanni -

Vierailija
89/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä seurasta. Täti yllätti vähän etuajassa ja poistun lokakuisiin. Toivottavasti en tapaa teistä ketään siellä ;) !!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

-toivotuksia kaikille!

L_M Kp 2/27-30

Vierailija
90/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille! Toivottavasti plussaatte ensi kierrosta! :)

Itse vielä jännityksellä odotan, ymmärtääkö täti pysyä poissa. Meidän pitäis mennä ensi lauantaina kylpyläänkin (saatiin sellainen kylpylä 1 vrk -joululahja) ja olisi siis kaksi hyvää syytä, miksi en nyt todellakaan menkkoja halua!

Viikonloppuna olen herännyt molempina aamuina 7 maissa siihen, että rintoihin sattuu. Eilen oli myös pahaa oloa ja turvotustakin on havaittavissa. Eilen vaivasi myös toispuoleinen päänsärky ainakin kolmatta kertaa oviksen jälkeen. Kaikki nämä oireet on ollu ennen menkkojakin, joten en uskalla kauheasti vielä hurrata! Testipäivä taitaa olla torstaina, jos nyt sinne asti päästään...

Essi78 kp 33/36

Vierailija
91/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ihan omituisissa oloissa? Luulosairautta vai totta??

Eilen oltiin ukon kanssa ajelulla illalla ja ykskaks karjasin että auto seis pääsin juuri ovesta ulos ja oksennus lensi kaaressa.. huiks.. siinä sitten tienposkessa oksentelin.. Kotiin kun päästiin ei mitään.. Nyt sitten taas kamalan vellova olo ihan hirveä. Mies sanoikin jo eilen illalla, että emäntä on vissiin raskaana.. no epäilen asiaa vahvasti.. mutta senhän nä' kee sitten. Varsinkin kun tuntuu, että tämä on ainutkertainen mahis saada se muksu.. Meinaan ukko on sitämieltä että tämäkin oli häneltä vaan hullu päähänpisto kun ollaan jo niin vanhoja.. huoh..

Ilalla pitäis lähteä vasijuoksuun, mutta pelottaa sekin jos rupean oksentelemaan pitkin poikin.. voi herttinen sentään. Ei ikinä koskaan milloinkaan ole ollut näin vellovaa oloa..

-kp22/28-30

Vierailija
92/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun alkaa tää piina pukkaamaan päälle niin tulee täällä visiteerattua useammin. :) Viime yönä ensimmäinen oire. Nenän tukkoisuus. Siis sellainen ihan kunnon tukkoisuus ilman että on sairaana. Mulla ollut tämä kummallinen oire kummankin lapsen kohdalla ja kakkosen raskauden arvelin juuri täst oireesta. Viime yönä herättyäni olin jo ihan varma raskaudesta kunnes tulin järkiini aamulla. Miten tämä kuume voi saada pään niin pehmeäksi. Hih! On mulla ollut pahoinvointiakin, mutta sitä nyt saattaa olla muutoinkin, varsinkin jos ei ole ehtinyt kunnolla syömään.

No poistun taas tutkailemaan mukaoireita ja palaan yllättävän nopeasti kun joku mukaoire ilmestyy...

-Celly

Vierailija
93/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pikkumies saanu urakalla lahjoja... :)Omasta navasta senverran et ovista en tosiaan tässä kierrossa kyl bongannut vaik kuin yritin.tänää ja eilen ollu kuitenki välillä tosi huono olo ja eilen aamulla tuntu siltä niinku rinnat räjähtäis... niihin ei tosiaan luottamista koska kahdessa edellisessäkin kierrossa ollu samankaltasia oireita ja silti täti tullut kylään.Nyt vaan odottelemaan et testailemaan pääsee!

KP23/34

Vierailija
94/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Rölli odotatkin kaksosia, eikös siinä usein ole kaksinkertaiset oireetkin, pahoinvointi kovempaa jne...? Siitähän se suurperheen isi varmasti riemastuisi;).

Kyllä näitä tuntemuksia on MUKA itselläkin. Tänään tuli pahoinvointia ekaa kertaa. Siis oikeasti tosi huono olo. Väsyttikin sairaasti, nukahdin ihan väkisin. Alavatsa on ollut pari päivää ihan sen oloinen kuin olisi isompikin vatsa tuossa kököttämässä:). Alaselkää ja nivusia myös koskee... Ja kyllä iltapäivällä oli olevinaan se tuttu postimerkin makukin suussa. No jaa, aika tarkkaan sitä kyllä itseään kyttää, saas nähdä...

Pahoittelut kaikille tädin riivaamille:(. Ensi kierrosta uusi yritys, tsemppiä!

17/????

Vierailija
95/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaikki noita oireita kytätään! ;) Mä oon tullu siihen tulokseen ihan oikeesti, et mä en ole raskaana, jos tulee oireita heti oviksen jälkeen, koska ne on mulla ihan varmasti pms-oireita. Mut saas nähdä taas, miten käy, ku piinailu lähestyy..

Ovis taitaa lähestyä, kipuilua ja tänään ekat limat. Pupuilua siis olis odotettavissa. Mies tulee töistä vasta klo 23 eli menee aika myöhään, mut menköön. En halua missata mitään!

Tutti: Voi harmitus! Sitten vaan uutta intoa uuteen kiertoon. Toivottavasti nyt paremmalla onnella!!!!

iiiik kp 13

Vierailija
96/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onko teillä muilla ollu nännien tummumista alkuraskaudessa??Mulla eilen nolemmat nännit ihan tummat... :O

Vierailija
97/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi Tutti ku se ei sit ollutkaan plussa.. :/ Mä oli siitä niin varma!! Parempaa onnea ensi kiertoon.

Eipä tässä muuta, kaikille muillekin kovasti plussia =))

Vierailija
98/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisin pitkä viikko ketju meillä. Hyvä me ollaan oltu ahkeria.

Pahoittelut kaikille pudonneille :-/ Muuten ei olekaan oikein mitään kommentoitavaa mielessä.

Omaa napaa:

Joulukilot näyttävät olevan onneksi putoamaan päin.

Iltapalelua ei ollut tänään, mutta mittari 37, eikä kipeä olo (pitää peukkuja pystyssä). Vielä pitäisi malttaa 10 päivää. Mä en tajua miten mä kestän. Etomista välillä. Masussa juilimista. Onneksi en oo koko aijan tätä raskautumisodotusta miettinyt, keskenmenon jälkeen taisin psyykata itselleni jatkuvan etovanolon.

Perjantain migreenikohtauksestakin selvitty.

T: Vacsuli kp 26/26-37 yk3

Vierailija
99/108 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ihan tovi, kun luki viestejä... Kiva, että uusia on tullu mukaan! Harmi, että se täti aina yllättää... Olipa jokunen tainnu plussatakin, OIKEIN PALJON ONNEA!

Mulla jotenki sellainen tunne, että tässä kierrossa ei tärppää. Ovista en ole vieläkään bongannu (tikuilla olen etsiny kp.19 alkaen, ovisoireiden tapaisia on kyllä ollu!)... Kierrot ihan mitä sattuu! Onneksi ens viikolla gynelle aika.

Mimmi75, kp.29/35->??, 3.yk.

Vierailija
100/108 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi piinailija ilmoittautuu mukaan. Meillä esikoinen 1v8kk ja nyt kakkosen ensimmäinen yrityskierto menossa. Tarkoitus oli ottaa rauhallisesti, mutta eihän siitä mitään näytä tulevan. Tänään menossa kp 17/31, mutta tässä kierrossa ovis tais olla poikkeuksellisesti jo kp 11 tienoila. Toissapäivänä oli melko kovia menkkakipuisia tuntemuksia. Sen jälkeen on enemmän ja vähemmän tuntunut painon tunnetta alamahalla. Tällaista ei ole tavallisissa kierroissa ollut. Jotenkin on sellainen olo, että tuonne on joku kiinnittynyt. Mutta voihan tää keho tehdä tepposet ja oireilla nyt muuten vaan eri tavalla.

Jäädään odottamaan...

anna