Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en syö koskaan mitään outoa.

Vierailija
27.12.2007 |

En halua syödä liian mausteista tai eksoottista ruokaa.

Koulun perusruoat maistuvat minulle.

Haluatko kysyä jotain makutottumuksistani?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se on sulta pois, jos minä syön vaan sitä mistä pidän? -ap

Vierailija
2/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " täällä on kivaa" , muttei osaa selittää muuta kuin sen, että " on mahtavaa kun saa syödä riisiä, eikä pottua" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitää opetella syömään kaikkia maailman ruokia? Miksi en saa rauhassa syödä sitä mitä haluan?

Syömäni ruoka on vielä terveellistä ja monipuolistakin. -ap

Vierailija
4/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ei voi kääntää niin päin? Miksi minä olen outo ja sinä mahtava avarakatseinen ihminen, kun sinulle maistuu eksoottinen ruoka, mutta jauhelihakastike ei? -ap

Vierailija
5/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut yleensä uusiin asioihin ja ihmisiin? Olen usein myös kuullut sanottavan, että ruokapöydässä nirso ihminen on kuivakka myös vällyjen välissä...

Vierailija
6/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle näytettiin, että kuinka paljon kivempaa on laatikon ulkopuolella ja kuinka paljon makuja ja värejä ja tuoksuja ja elämää on laatikon ulkopuolella.

Minusta käytöksesi ei ole tervettä. Se on ruokaa, eikä mikään viisihäntäinen peto.

Sun suhde ruokaan ei ole terve, eikä järkevä. Kun vielä tuosta vähän jatkat sairastut syömishäiriöön - sä olet jo porteilla. Seuraava vastoinkäyminen voi työntää sut portista sisään.

Kukaan ei ole kuollut hyvin käytettyyn elämään.

Vierailija
7/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan läskit herkkursuut ovat usein estoisia kroppansa suhteen.

Vierailija
8/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole kuullut välly-vertausta. Mutta kyllä mulla on ihan nautittava seksielämä. -ap

Vierailija
9/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kuin puulla päähän lyöty jos ap diggailisi vällyjen välissä muusta kuin romanttisesta välittävästä turvallisuushakuisesta hellästä seksistä. Jos sen mies löis sitä pyllylle, se siitä sitten.

Vierailija
10/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki syön, jos on pakko - mutta onneksi ei tarvitse. En törmää yleensä siihen ongelmaan, että en pystyisi syömään jotain, mutta kun valita voi, en valikoi mauttomia versioita sinänsä ihan kohtuullisista ruoista.

Lapsuuteni suurin järkytys oli koulun alku, en ollut koskaan arvannut, että ruoka voi olla niin pahaa ja mautonta. Siksi.

Vierailija
11/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastikaan ymmärrä. Mä syön suomalaista tavallista ruokaa, en halua syödä mm. kiinalaista, mausteista, wok-ruokaa, sieniä, oliiveja, hillosipuleita, etanoita, sushia, fetaa enkä mitään mielestäni pahaa.

Sitä vastoin syön perunaa, riisiä, pastaa ja jauhelikastiketta, makaronilaatikkoa, sei-keittoa jne.

Missä kohtaa minulla on syömishäiriö. En vaan syö sitä mistä en pidä. -ap

Vierailija
12/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kaikkea ei tule automaattisesti läskiksi herkkusuuksi. Mä olen vakuuttunut että mä olen ihan oikeassa. Ap on rajoittunut.

Mä syön etanoita ja sushia ja oliivia ja siansorkkia, koska mä nautin ruuasta, seksistä, matkustamisesta ja elämästä. Silti mä en ole läski vaan urheilija. Koska mä tykkään siitäkin.

Vierailija
13/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaaja-asennossa. Muutkin asennot käyvät. Joskus mies läpsii pyllyllekin, mutta en saa siitä kicksejä.

Vierailija
14/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vastoin syön perunaa, riisiä, pastaa ja jauhelikastiketta, makaronilaatikkoa, sei-keittoa jne.

Vierailija
15/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta mistä säkin, lukuunottamastta niitä siansorkkia ja etanoita. -ap

Vierailija
16/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisyys lihoa yli äyräiden kuin sellaisella, jota ruoka ei kiinnosta...

Vierailija
17/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mä kerroin aikasemmin, että löydän kyllä pöydästä aina jotain syötävää. En tee numeroa pahoista ruoista. Keskustelen samalla tavalla, kun muutkin pöydässä jne. -ap

Vierailija
18/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joidenkin (omassa rajoittuneisuudessaan) mahdoton ymmärtää että kaikille ihmisille ruualla ja syömisellä ei juurikaan ole merkitystä.

Itse olen syönyt etanoita, sushia, oliiveja, mutta vaikka olisin jättänyt syömättä, en olisi menettänyt mitään.

Ei kaikki tykkää samoista asioista, ei kaikki saa kicksejä samoista jutuista, ja silti kaikkien elämä voi olla hienoa, upeaa, nautittavaa.

Vierailija
19/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi. Varmasti syön jotakin josta te eksoottisella ruoalla herkuttelijat kieltäydytte ja mä pystyn hyväksymään sen.

Taidatte olla ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia, kun ette voi hyväksyä ruokatavoiltaan vähän erilaisia ihmisiä?

Onneksi muutama ymmärsikin. -ap

Vierailija
20/97 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö sinua ja syömistapojasi hyväksyttäisi, vaan siitä, että niitä on " normaalin kaikkiruokaisen ihmisen" vaikea ymmärtää. Jos et odottanut keskustelua, miksi ylipäänsä tämän ketjun avasit?