nain eilen ystäväni miestä..
eli asumme samassa taloyhtiössä,
ja puhelimessa kirosin ystävälleni, kun en saanut jouluvaloja toimimaan..
no, hän ystävällisesti käski miehensä tulla minua auttamaan, kuten joskus aiemminkin, kun minulla ei ole miestä.
nyt vain kävikin niin, että---- olin avannut oven valmiiksi, ja itse olin kivunnut jakkaralle vielä teippaamaan valoja paremmin ikkunaan kiinni.
olin aivan ajatuksissani, kunnes tajusin miehen hyväilevän takaapäin peppuani... ja yhtäkkiä olimme tilanteessa, jossa hän nuoli minua---ja yksi asia johti toiseen.
mies on komea, mutta koskaan en ole ajatellut häntä " sillälailla" , mutta nyt tapahtui näin. mutta mitäs nyt?
haluaisitko sinä ystävänäni tietää mitä tapahtui, vai vaikenenko ikuisesti?
Kommentit (29)
eli ei kyseessä ollut ap:n ystävän OMA mies.
ettekö te hurskastelijat tajua, että ei ketään voi omistaa??
ette te omista miehiänne! voitte omistaa tavaroita, esim. talo, auto, kattila tms, mutta ihmistä ei voi omistaa!!!
jos ei osaa pelata säännöillä, silloin pitää luopua leikistä.
Että siinä mielessä kyllä oma on oma! Ootko ehkä pikkasen katkera, ettet ole omaasi saanut? Ja sittenhän sitä saattaa toisten miehiä surutta vokotella? Eikö näin?
Mutta niin on kyllä tämä " ystäväkin" .
HYVÄ!! toivottavasti seksi oli loistavaa!!
Itse ottaisin naapurin ukon minä hetkenä hyvänsä!!
Mutta mikä paha nainen tässä on, kyllä siihen tarvittiin se mies joka persuksiin sen kätensä tunki!
Nam, miksi ei mulle koskaan käy noin ;) Pöksyt kastui jo pelkästä ajatuksesta
liekö tukenut kurkulla miehen lerpan peniksen ja istunut väkisin päälle?
tuskin.
eiköhän miehen peniksellä ole oma tahto, joka on miehen korvien välissä.
mutta mun mielestä ystävyys menee yläpuolelle.
Tiedän kokemuksesta, että elämässä sattuu ja tapahtuu, kaikki ei ole mustavalkoista. Mutta kuitenkin YSTÄVÄLLE ei tehdä noin. Tiedän, että pettämistä tapahtuu, mistä tietää vaikka omakin jäisi jostain joskus kiinni, mutta mun ystävät ei saa silloin olla siinä mukana tai jos ovat, ne ovat entisiä. Luotan ystäviini enemmän kuin kehenkään mieheen.
Minusta tuntuu, ettette kuitenkaan ole tämän ystävän kanssa mitään bestiksiä, eli oletteko tutustuneet vasta samaan taloon muuttaessanne?Eihän tuo tilanne mikään helppo ole, mutta toisaalta mies siinä se suurin konna on. Täällä hermostuivat naiset, koska tuo on varmaan kaikkien pahin pelko, että kun mies on aina yöt kotona ja perhe-elämä kukoistaa, niin pettäminen voikin tapahtua noinkin oudossa tilanteessa ja nopeasti, niin, ettei vaimo epäile miestään lainkaan. Minä jättäisin asian sikseen, ehkä en ajautuisi enää tilanteisiin, joissa olen miehen kanssa kahden, sillä kun tuo on kerran tapahtunut ja seksi oli hyvää saattaa toistua ja silloin sinäkin olisit syyllinen....nyt koen, että tilanne yllätti sinut ja vei mukanaan. Hae kuitenkin ne jälkiehkäisypillerit, ettet ole kohta kahden pienen yh....
onhan noita miehiä.
suurinosa varmasti käyttää tilanteet hyväksi ja tuikkasee naapurin rouvaa, jos vain mahd.