G: Mitä sinulla on päälläsi ja mistä olet vaatteet ostanut?
Mulla on villatakki Tarton Taskun Espritistä, raidalliset leggarit Kyyjärven Marimekon outletista, joululahjavillasukat, en tiedä mistä ovat kotoisin, polvisukat, en muista mistä, alushousut jostain Seppälästä, toppi Helsingin Kämpin Henkkamaukasta, rintsikat Seinäjoen Lindexiltä ja kaulassa villabuffi Keskiseltä.
Kommentit (119)
Detroitin Disney-kaupasta ostettu mikkihiiri-yöpaita... Kyllä, olen aikuinen!
Mustat nilkkasukat Cittarista.
Mustat verkkarit Prismasta.
Valkoiset alusvaatteet Kappáhlista.
Punainen paita Seppälästä.
Patagonia fuksia fleece huppari, netistä ostettu. Bodenin musta hihaton toppi, myös nettikaupasta, kuten myös Gap:in farkkuleggarit. Alusvaatteet saksalaisesta kaupasta nimeltä Hunkemöller, mustat. Mustat sukat, ei muistu mieleen mistä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:04"]
-Espritin sininen pitkähihainen trikoopaita
-siniset plyysihousut, viiden vuoden takainen joululahja äidiltä
-mustat sukat Prismasta
-sloggin mustat alushousut Prismasta
-mustat rintsikat muistaakseni Lindexiltä.
[/quote]Tämä on näköjään ainoa AV:n hyväksymä pukeutumistyyli. Ainoa, joka ei ole (tähänmennessä) saanut alapeukkuja...
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:04"]
-Espritin sininen pitkähihainen trikoopaita
-siniset plyysihousut, viiden vuoden takainen joululahja äidiltä
-mustat sukat Prismasta
-sloggin mustat alushousut Prismasta
-mustat rintsikat muistaakseni Lindexiltä.
[/quote]Tämä on näköjään ainoa AV:n hyväksymä pukeutumistyyli. Ainoa, joka ei ole (tähänmennessä) saanut alapeukkuja...
[/quote]No eipä ollutkaan, onhan näköjään neljäskin sivu...
Pinkki toppi ja musta hame, hankittu hersecret nettikaupasta. Oon tänään oleillut vaan kotona ja ikäni on 15v
Pinkki toppi ja musta hame, hankittu hersecret nettikaupasta. Oon tänään oleillut vaan kotona ja ikäni on 15v
Sloggin pikkupöksyt eli mamma alkkarit:D aika noloaa käyttää tollasia. Voi teitä naisia. Siihen varmaan viel joku libressen 6mm paksu yöside. Ei ne edes tunnu kivalta.
MIES
Nanson yöpaita, äidiltä saatu. Tulin töistä pari tuntia sitten ja kävin suihkussa. Heräsin aamulla 5.15 ja peti kutsuu...
Joku innostunu vähän alapeukuttelee :D
t. kuluneiden aluspöksyjen omistaja
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:05"]
Sloggin pikkupöksyt eli mamma alkkarit:D aika noloaa käyttää tollasia. Voi teitä naisia. Siihen varmaan viel joku libressen 6mm paksu yöside. Ei ne edes tunnu kivalta.
MIES
[/quote]
Nyt on kyllä pakko kysyä: Mistä tiedät?
yöhousut, saatu joululahjaksi vuonna miekka ja kypärä
miehen Asa Masa -tpaita. Mistä lie levykauppa X:stä peräisin...
Rintsikat Halpa-Hallista, alushousut oisko Seppälästä, W.A.S.P. huppari keikalta Seinäjoelta, Deep Purple t-paita keikalta Oulusta, thermolegginssit Anttilasta, collegehousut oisko Rintamäeltä ja itseneulotut villasukat.
Pikkuhousut H&M ja pitkähihainen oloasun paita Seppälästä.
Alushousut varmaan Prismasta
Villasukkahousut Prisma
Ruudulliset pyjamahousut Anttila
Liivit Anttilasta
Toppi HM
Neule HM
Paksumpi neule Halpahalli
Perus-talvivaattet, palelen aina sisätiloissakin. :)
Siis mä vaan tiedän tarkoitan että nii sitä et ei ne oo kivat. Voi...
Kuviolliset leggingsit H&M
Mustat stringit Lindex
Raidallinen pyjamapaita Sokos
Villasukat isän vanhat
Leggingsit äidiltä saatu
Pikkuhousut Lindex
T-paita kirppis
Huppari poikaystävän
Pinkki Most:in spagettiolkainmekko, tilattu nettikaupastansa ja mustat pikkarit suoraan Seppälästä.
fuksian pinkit alusvaatteet victorias secretiltä, pörrösukat gina tricotilta, haalean vaaleanpun uusi huppari H&M:ltä, harmaat kolitsihousut Forever21:lta, alustoppi Vero modasta.. jjjeee