Tiedätkö mikä on aidosti älykkään ihmisen leimaavin ominaispiirre?
He puhuvat itsensä kanssa. Tämä selkiyttää ajatuksia. Syvällinen ajattelu ilmenee selkeytenä. Tämä ominaispiirre tulee kaikissa listauksissa ilmi, joissa tarkastellaan aidosti älykkään ihmisen persoonallisuutta.
Kommentit (14)
Huojentavaa lukea, että olenkin siis älykäs enkä hullu. Tai ehkä olen molempia. 🤪
Ei päivystä av-palstalla nimittelemässä muita persuksi/inceliksi/Pertiksi/mammanpojaksi/huorikseksi/ymym
Sitten ihmetellään kun höpisee itsekseen
Mitä muut sitten ajattelevat samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei päivystä av-palstalla nimittelemässä muita persuksi/inceliksi/Pertiksi/mammanpojaksi/huorikseksi/ymym
Meneekö incellillä tunteisiin?
Älykäs ihminen pystyy tarkastamaan uuden informaation myötä näkökantaansa ja muuttamaan mieltään hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muut sitten ajattelevat samaan aikaan?
Pointti on se, että kaikki toiminta, ajatus ja tunne tässä maailmassa on intrapersoonallista. Kaikki eivät tule koskaan tuota tajuamaan elämänsä missään vaiheessa. Esimerkiksi psykopaatit käyttävät alloplastisuutta muita vastaan, kun he eivät kykene hallitsemaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Huojentavaa lukea, että olenkin siis älykäs enkä hullu. Tai ehkä olen molempia. 🤪
Älä nyt, viisaus on kuulemma lähellä hulluutta!
Intrapersoona = itsestään kumpuavaa. Itseään tiedostavaa.
Kiitos ap. Nyt jokainen ihminen tunnistaa itsensä älykkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huojentavaa lukea, että olenkin siis älykäs enkä hullu. Tai ehkä olen molempia. 🤪
Älä nyt, viisaus on kuulemma lähellä hulluutta!
Ainakin tuntuu, että hulluuden läpi on tarvinnut kulkea viisauden äärelle...
Myös se, että ymmärtää oman tiedonsa rajallisuuden. Voi vaihtaa näkemystä lennosta saadessaan sille hyvät perusteet. Osaa arvostaa muiden tietotaitoja.
Kutsutaan myös intrapersoonalliseksi puheeksi :)