Joulusuunnitelmien muutos...
Olimme pienen lapseni, ja meidän kahden kissan kanssa menossa veljeni ja hänen perheensä luo jouluksi.. Veli on pyytänyt sinne jo kesästä asti ja tiesi että otan kissat mukaan, ja hänelle se sopi vallan mainiosti. Tarkoitus 200km:n päähän oli lähteä huomenna.
Tänään, päivää ennen lähtöä, veljeni ilmoitti äidillemme että hänen vaimonsa pikkusisko on niin allerginen kissoille ettei voi olla edes samassa talossa tai tulee hengitysvaikeuksia. Pikkusiskon kotona kuitenkin on runsaasti eläimiä ja tietääkseni kissojakin. Kummallisesti tämä tieto tuli vasta tänään, veljeni ei uskaltanut minulle sanoa että et voikaan ottaa kissoja mukaan, vaan pisti sen äitimme tehtäväksi.
Pistää vituttaan, tämä joulunvietto asia ja kissat mukaan asia on tiedetty molemmin puolin jo monta kk. Ja tänään yhtäkkiä ei sovikaan.
Kissoja en voi jättää kotiin, sillä kukaan ei ole heitä ruokkimassa, eikä minulla ole kämppään vara-avainta. Veljen appivanhemmat olivat sitten kieltäytyneet tulemasta vallan jos kissat tulevat mukaan.. Pistää hieman vituttaan, joku koira tässä on haudattuna. Mutta kun tietäisi mikä niin olisi paljon parempi.
Kommentit (39)
a) laitatte kissoille paljon vettä ja kuivamuonaa ja monta hiekkalaatikkoa ja lähdette 1-2 päiväksi
b) ette lähde ja lakkaatte spekuloimasta, oliko allergiaa vai ei
noin parisen kk sitten.. ja silloin ei puhuttu mitään että sisko ei siellä voi vierailla... ap
Täysin moukkamaista tunkea väkisin eläinten kanssa joulun viettoon ylipäätään. Eläimiä ei oletusarvoisesti oteta mukaan, ellei isäntäväki pyydä erikseen. Koira on vähän ongelmallisempi ja usein se hyväksytään, koska vaihtoehtoja ei ole.
hyväksyy puolisonsa oikeudet heidän omassa kodissaan sinun eläimiesi ylitse! HALOO, AP! Ylipäätään edes kärttäminen tuoda eläimet mukaan on asiatonta saati vieminen ilman lupaa.
En muuten antaisi minäkään tuoda kenekään kissoja meille jouluksi. Kissat haisee ja en muutenkaan pidä niistä erityisesti.
Kyse ei varmaan ole etteikö kissat pärjäisi pari päivää kekskenään vaan periaatekysymys! Jos luvataan jo 1/2 aiemmin toista niin johon tuo on jo vallan törkeää tomintaa!
Jääkää kotiin!
Viettäkööt se käly joulun ihan keskenään omassa seurassaan, ei teitä' näköjään sinne kaivata.
Teitä ei yksinkertaisesti haluta sinne,minkä olet itsekkin varmasti jo tajunnut. Jätät menemättä ja hei hei veljellesi. Mistä noita ihmeellisiä ihmisiä oikein löytyykään
ilkeetä viestiä tuppaa kälyltä, pilasin kuulemma heidän joulunsa... tämänkin sai taas väännettyä minun syyksi... ap poistuu.
että miten sä täsmälleen heidän joulunsa pilasit?
Ostat huomenna vaikka kolme vatia, sitten yksi vati+hiekkalaatikko kylppäriin, muutamaan kuppiin vettä, kuivamuonaa pariin kuppiin ja yhteen purkkiruokaa, ja toinen kissoista sinne.
Sitten kaksi vatia joissa kissanhiekkaa esim. olohuoneeseen, ja samat vesi+ruokakipot mitä kylpäärissä sinne myös.
vaatteisssa on aina senverran eläinpölyä
Kyllä siitä hengissä selviää. Itse olen kissoille erittäin allerginen. Silti kyllä vierailen säännöllisesti lapseni kummisedällä, jolla on kolme kissaa. Otan lääkettä ennen sinne menoa ja poistun, kun alkaa tuntua pahalta.
Ei tässä kyllä enää niistä kissoista ole kyse.
Eihän tässä varmaankaan ap:lle olisi yhtään ongelmaa jos hänelle olisi ede s kuukausi takaperin ilmoitettu että kissoja ei sitten muuten voi ottaa mukaan sukulaisen allergian vuoksi. Olisi mennen tullen ehtinyt järjestää ruokkijan ja vaikka ottaa kopion siitä yhdestä olemassaolevasta avaimesta jos siitä on kiinni.
lisäksi.