Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen vanhempieni kanssa?

Vierailija
15.12.2007 |

Ollaan sanottu vanhemmilleni monen monta kertaa, että meille ei tarvitse kantaa leluja ja muuta tavaraa lapsille joka kerta kun täällä käyvät. Meillä on pieni asunto ja lastenhuone pursuaa tavaraa.

No siitä tuliaiskäytännöstä ollaan vähän päästykin jo eroon. Aina ennen joulua sanotaan, että vain yksi lahja / lapsi, muuten niitä lahjoja tulisi kymmenittäin. Tämä yhden joululahjan käytäntö on heille ihan ok, mutta kumminkin joka joulu sieltä tulee kaksi lahjaa / lapsi. Heidän perustelunsa on, että yksi lahja on minun äidiltä ja toinen isältä.

Tästä käytännöstä eivät ole suostuneet luopumaan, vaikka kuinka siitä sanotaan. Meillä on kumminkin kolme lasta niin sitä tavaraa tulee jouluna muutenkin ihan kamalasti. Ja vanhemmillani, kun on vielä ihme tapa, että pakettien pitää olla isoja!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vaan päähän, kun toisten toiveita ei oteta huomioon vaan tungetaan tänne sitä muovipaskaa! Enkä minä viitsi sitten niitä heti eteenpäin antaa, kun lapset kumminkin tykkäävät.

ap

Vierailija
2/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-appivanhemmilla on tyylinä että mahdollisimman paljon ja mahdollisimman halvalla. Se tietää sitten roskaa. Tavaraa joka on jo tapanina roskiin laitettavissa.

Äärimmäisen ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen käyttö on oikeasti sallittu. Minkä sinä sille mahdat, etteivät sinun toiveesi ole vanhempiesi lakeja. Tuskinpa heitä voit muuttaa, joten muuta asennettasi/käytäntöjäsi.

Vierailija
4/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkonaiset roskiin, tosin niitä vähän. Loput lahjoitettiin ennen mutta tältä nuorimmaiselta olen parhaat säästänyt lapsenlapsille.

Viihtyvät hyvin kun penkovat lelulaatikoita. Joskus ostan sinnekin aina jotain uutta1

Vierailija
5/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sovittua isovanhempien kanssa, että jos haluavat ostaa enemmän kuin yhden paketin, sovitaan pakettien sisällöstä yhdessä. Näin saamme pidettyä homman hallinnassa.

Vierailija
6/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai antaa jollekin tuttavaperheelle. Kyllä ottajia varmasti löytyy! Laita ilo kiertämään!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi