Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä enää ihan normaalia. 3vuotiaasta tytöstä

Vierailija
20.12.2007 |

Käy välillä iltaisin niin suurella ylikierroksella että oksentaa lopulta.

Varsinkin jos joku asia yhtään jännittää tyttöä.

Säännölliset iltarutiinit ovat ja aina rauhoitutaan ennen nukkumaan menoa. Luetan satua yms.

Ja näennäisen rauhallisena ja tyytyväisenä menee nukkumaan mutta sitten hetken siellä pyörittyään oksentaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ollut viimeiset 2½v. ja tyttö täytti juuri 4v.

Ei siis joka ilta oksenna, mutta välissä on aikoja jolloin oksentaa joka ilta. Jos pelottaa (on nähnyt pahaa unta edellisenä yönä tai luettu joku liian jännä kirja), on ikävä, jännittää tmv.

Neuvolassa olen asiasta puhunut, mutta ei he ole asiaa kummeksuneet. Lapsi tosin on muutenkin äärimmäisen herkkä kaikelle joten pidän sitä normaalina hänelle.

Eli ap et ole ainoa. Asian kanssa täytyy vain oppia elämään, ei siinä muu auta. Suuttuminen oksentamisen ja pahan siivon takia ei helpota tilannetta ollenkaan.

Vierailija
2/4 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maha (onko joku elimellinen vaiva, esim. refluksia, löysä mahanportti tms.) ja psyykkinen puoli selvitettävä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se koskaan ole jokailtaista saati viikkoista ollut.

Vierailija
4/4 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liki 30v. ja reagoin edelleen mahallani kaikkeen uuteen. Jännittäminen saa oksentamaan, samoin stressi jne. Miksi se ei voisi olla lapsellakin ns. normaalia? Itse olen tehnyt tuota koko ikäni ja ihan terve olen sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi