Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lightinthebox-verkkokauppa

Vierailija
22.01.2014 |

Onko kellään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta? Erityisesti palautusprosessia koskevat kommentit saattaisivat auttaa tilannettani paljon.

Ensinnäkin, jos joku on täältä jotain kalliimpaa tilaamassa, kehoitan noudattamaan ihan yleistä varovaisuutta. Sivusto näyttää luotettavalta, luin itsekin läpi tilausta koskevat ehdot ja toimitusajat, enkä nähnyt yhdenkään asian olevan pielessä. Silti, oma tapaukseni tuntuu nyt olevan ihan omaa luokkaansa, ja hieman alkaa huolettaa mitä tästä on tulossa.

Tilasin siis ystäväni kanssa asukokonaisuuksia noin sadalla eurolla postikuluineen. Heti alussa ilmeni muutama huolenaihe, kun verkkomaksu ei hyväksynyt toista pankkikorttiani, ja pyysi yrittämään uudelleen. Ja tässä ei ollut kyse siitä, että kortilla ei olisi ollut riittävästi rahaa. Saatuani viimeisen kortin toimimaan kävin sattumalta vierailemassa omalla tililläni. Myös toiselta pankkikortilta samaan tilaukseen yritetyt maksut oli merkitty ominaan, ja ne olivat tilassa "Odotetaan". Olin siis yhtäkkiä tilaamassa kolme erää samaa sadan euron tilausta.

Toisekseen, luin keskustelupalstoja ja aloin huolestua sekä toimitusajasta että yrityksen saamasta palautteesta. Olen melko nuori, enkä halunnut ottaa riskiä että laittaisin rahani verkkokauppaan, josta tulisi tyhjä paketti tai parhaimmillaan ei pakettia ollenkaan. Halusin perua tilaukseni, joka piti lähettää vasta 29.1. eli noin seitsemän päivän päässä tästä viestistä. Asiakaspalvelusta sanottiin, että he voivat perua sen, mutta saan vain 50% hinnasta takaisin koska tuote on räätälöity. Soitin suomen kuluttajaneuvontaan, ja he sanoivat, että koko summa pitäisi saada postikuluineen, koska en ole antanut sivustolle mittojani eikä tuotettani ole lähetetty. No, Lightinthebox:n asiakaspalvelu "ratkaisi" peruutuspyyntöni, ja keskusteluviesteistä huolimatta toimitti tilaukseni. Olin siis nimenomaan sanonut, että tuotteitani en halua ja varmistin peruutuksen moneen kertaan. Tästä huolimatta nyt siis odottelen pakettiani, josta en tiedä tuleeko tyhjänä vai täytenä, ja maksan rahtikuluista vielä noin 20-30 euroa.

Onko muilla siis kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta? Miten toimitte palautustilanteessa? Saitteko koskaan rahojanne takaisin?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko! Kauheaa kiinalaista sekundakrääsää.

Vierailija
122/125 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lafkan mainoksia tulee mulle usein kun pelaan mainoksellista kännykkäpeliä. Olen "ihastellut" mekkoja jotka on photoshopattu mallin päälle, näyttää tosi vakuuttavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ensimmäistä ja viimeistä kertaa tästä nettikaupasta. En lukenut arvosteluja etukäteen, joten osin oma moka, onneksi alta satasen tilaus. Toimitetut vaatteet eivät todellakaan vastaa myyntikuvaa. Materiaali on paljon huonompaa ja koot mittauksista huolimatta mitä sattuu. Yritän tehdä palautusta, mutta tuntuu, että se on tehty tarkoituksella todella hankalaksi ja toistaiseksi se ei ole onnistunut. En voi suositella kenellekkään.

Vierailija
124/125 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö noista tullimaksuja nyt? Tai onko joku alaraja jonka alle ei mene

Vierailija
125/125 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lightinthebox - https://tonzes.com/lightinthebox.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi