Kokemuksia onnibus bussiyhtiöstä?
Hinnat on halvat,mutta miten muuten,onko toimiva?
Kommentit (151)
Itse olen Onni-pussi kulkennut välit H:ki - Jyväskylä ja matka ollut hyvä!Tottahan toki paluunikin samalla bussilla. Matka kestää oliko 3h?Nivelrikkoisena ei moitittavaa kestosta,ne nivelrikot juuri molemmissa polvissa.Otan ainaa jalkineet pois istuessani sitten Onnipussi tai lentokone tai henkilö- auto Jaloissa mukavat sukat . Elin- ehoto matkan aikana joka ei lähi--matka .
Olin menossa huittisiiin pikkusiskoni tykö
Ja sitten se yhtäkkiä peruuntui koko reissu
Olin jo kerennyt onnibussilta ja matkahuollolta varata linja-autoliput
Matkahuolto maksoi vain lippurahat takaisin
Onnibus ei maksanut petuttaa ja ei enää
Kannata lippuja koskaan varata lippuja ajoissa
Jos niistä ei saa onnibussilta rahoja takaisin
fanny boren
Tunnelma on haikea ja hiljainen,ei musiikkia ja kieltoja vain kuulutuksissa ja joitakin väsyneitä töykeitä kuskija,ei kaikki.Kyllä taitaa Valtion rautatiet olla viihtysämpi matkustajaa ajatellen.
Boikotoikaa Onnibussia, surkeaa palvelua ja vaarallista kyytiä!
Muuten hyvä. Erittäin paskanen ikkuna, täynnä linnunpaskaa... ei ollut usb-porttia... Vessassa haisi paska!
ps. Oma paska...
Elämysvoitto olisi jos tämän yhtiön palvelut toimisivat. Tänään piti mennä Hki-Turku, mutta peruttu ilmoittamatta. Olipa kiva yllätys ja toisessa päässä seurauksena ratkaiseva myöhästyminen. Selvittelystäkin halusivat 10e puhelinrahaa. Eli asiakas maksaa, jotta heidän sotkusta saadaan selvää. Ei saatu, kaikki vuorot täynnä. Lipputiskillä kertoivat, että suurin osa perutaan, joten JOS vielä käytät Onnibussia niin varaudu siihen, että et pääse perille ja rahat meni, tai ainakin se mitä piti tehdä.
Ajelin kyllä viimeistä kertaa onnibussissa. Muutama kerta tullut matkustettua ilman ongelmia.
Muutama päivä sitten matkustin kahden aikuisen lapseni kanssa kuten ennenkin, ilman ongelmia ne edelliset kerrat..
Nyt kuljettaja tuli huomauttamaan ensimmäisellä pysähdyksellä keskustelustamme.
Pyysi meitä olemaan hieman hiljempaa.
Jos linja-autossa olisi jotain taustamusiikkia, tai radiokanava "hissimusiikkina", niin matkanteko olisi mukavampaa.
Nyt vain äreä kuljettaja joka ärsyyntyi ihan normaalista keskustelustamme.
Olisi varmaan häirinnyt vaikka olisimme vain kuiskineet toisillemme.
Paska maku jäi.
Muuten toimivaa. Mutta joka matkalla henkilökunta ollut tosi töykeää ja ylimielistä. Näin joka matkalla!