Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies menee viettämään pikkujouluja vanhojen kavereidensa kanssa... EN HALUA!!!!

Vierailija
19.12.2007 |

Menevät kyllä yhden kotiin, joka on siis ihan perheellinen mies mutta en silti luota etteivätkö polttaisi pilveä koska ovat niin tehneet ennenkin. Siis silloin nuoruudessaan samalla porukalla. Ei tietenkään enää viimeiseen viiteen vuoteen kun yhdessä ollaan oltu.

Minä en asu minkään tason narkkarin kanssa.

Ajatuskin inhottaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on runsaasti omakohtaista kokemusta aiheesta ja toisilla taas vain ennakkokäsityksensä :-).

Vierailija
22/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja toisekseen: määrittele " huume" universaalisti. Mä lähen kotiin siksi aikaa.

t: 6

Tuossapa tuollainen huumehörhön ruummiillistuma.. Ette te itse ongelmaanne näe ongelmana, läheiset siitä kärsii.. Ja se mummo joka käy Amsterdamissa saakka pössöttelemässä, voin kuvitella millasia lapsia sul on.. (ja ehkä parikolme eroakin takana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista keskustelua on aiheesta vaikea saada aikaiseksi. Ja tällä mummolla ei ole ensimmäistäkään eroa takana, koulutusta varmaan aika paljon enemmän kuin allaolevan viestin kirjoittajalla ja kauniit ja älykkäät lapsetkin :-), miehestä puhumattakaan...

Tuossapa tuollainen huumehörhön ruummiillistuma.. Ette te itse ongelmaanne näe ongelmana, läheiset siitä kärsii.. Ja se mummo joka käy Amsterdamissa saakka pössöttelemässä, voin kuvitella millasia lapsia sul on.. (ja ehkä parikolme eroakin takana)

[/quote]

Vierailija
24/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kukin tavallaan. Kerro miehellesi mikä on sopivaa ja mikä ei ja sano ettei saa mennä jos siltä tuntuu - mutta muista että seurauksista kärsit sinä. Juuri kukaan ei tykkää elää tiukassa taluutushihnassa.

Vierailija
25/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asiallista keskustelua on aiheesta vaikea saada aikaiseksi. Ja tällä mummolla ei ole ensimmäistäkään eroa takana, koulutusta varmaan aika paljon enemmän kuin allaolevan viestin kirjoittajalla ja kauniit ja älykkäät lapsetkin :-), miehestä puhumattakaan...

Kyllä oletkin sitten täydellinen narkomaani, sori vaan ed.

Ehkä kuitenkaat et mikään roolimalli muille. Säälittävää!

Vierailija
26/26 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi osallistua tähän keskusteluun, mutta jotenkin niin huvittaa nämä " olet narkomaani" -kommentit. En suhtaudu kielteisesti kannabikseen, mutta olen vuoden 2007 aikana polttanut kaksi kertaa puolikkaan sätkän, että tosi paha narkomaani ollaan. Pitäisiköhän ihan jotain vieroitushoitopaikkaa anoa...