Miten joillain ei ole varaa käydä edes kerran vuodessa leikkauttamassa hiuksiaan?
Kuulostaa ihan uskomattomalta, ettei saa säästettyä 3-4 euroa kuukaudessa tuota varten.
Kommentit (12)
Katsos kun ei se siitä ole kiinni ettei ole varaa. Kaikilla ei ole tarvetta mennä leikkauttaa hiuksiaan edes joka vuosi. Se jos ei tee jotain ei tarkoita sitä ettei ole varaa samalla tavalla jos ei omista jotain ei automaattisesti tarkoita sitä että ei ole varaa ostaa halutessaan.
Varaa kyllä on, muttei huvitusta, sen verran huonoja kokemuksia kampaajista ja itse leikaten tulee huomattavasti parempi
Miten joku miettii tuollaista asiaa? Mahtaako olla läheskään täysijärkinen?
Varaa tottakai voi olla,mut kampaajien työn tulos kun ei ole sitä mitä toivoo,niin siinä menee rahat hukkaan. Esim. mun viime kampaajalla käynti,tuttavan luona kun halvemmalla leikkas, ammattilainen. Sanoin kuinka lyhyeksi haluan. Lopputulos: en uskaltanut leikata niin lyhyeksi- ja pituutta siis jäi enemmän kun toiveissani oli.
Niin, kyllä se tekosyy on, jos väittää, ettei ole varaa edes kerran vuodessa käydä parturissa. Sellaisen summan saisi varmasti säästettyä niin monen kuukauden kuluessa. Mutta joillakin se on arvovalinta, ettei halua laittaa parturiin rahaa lainkaan tai asia ei ole heille niin tärkeä, että laittaisivat siihen rahaa.
Mutta kun pitää myös uuteen takkiin säästää kymppi kuussa,hammaslääkäriin säästää, uusiin kenkiin säästää, joululahjoihin pitää säästää yms yms. Niihin ei säästetä,mitkä on itselle vähiten tärkeät säästökohteet.
Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa hiusten leikkauksessa. Mulla on pitkät suorat hiukset. Lapsen hiukset leikkaamaan itse, kun on tarvetta.
En näe mitään tarvetta maksaa näistä. Kaikki on muutenkin niin kallista ja keksin rahalle parempia kohteita. - Keskituloisen
En todellakaan käytä melkein päivän palkkaa hiuksiini. Kyseessä on kuollut solukko. Työ vs. vapaa-aika. Ostan vain mitä ehdottomasti tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun ei se siitä ole kiinni ettei ole varaa. Kaikilla ei ole tarvetta mennä leikkauttaa hiuksiaan edes joka vuosi. Se jos ei tee jotain ei tarkoita sitä ettei ole varaa samalla tavalla jos ei omista jotain ei automaattisesti tarkoita sitä että ei ole varaa ostaa halutessaan.
Se taas on asia erikseen, jos ei halua maksaa hiustenleikkuusta.
Tarkoitan näitä ihmisiä, jotka kyynelsilmin kertovat kuinka kulkevat ilmastointiteipilla korjatuissa kengissä eivätkä ole kolmeen vuoteen leikanneet hiuksiaan, kun ei vaan ole varaa.
Ap
Leikkaako itse?