Hitto kun hävettää: pyysin varattua miestä ulos
Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt 3-4 kertaa vuodessa. Hän on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta luulin tunteiden olevan molemminpuolista. Molemmilla oli jäätymistä, ujostelua, hymyjä ja vienoja kysymyksiä jne. toistemme seurassa.
Tänään päätin, että en jaksa enää tätä ja päätin, että elämäni ekan kerran pyydän jotain ulos. Kuvittelin, että tästähän voisi seurata jotain hyvää ja että voisi tulla ihana kesä yhdessä jne jne. Pilvilinnojen rakentelua. Joten rohkaistuin ja pyysin häntä viestillä ulos.
Ja sitten vastaus: ei kiitos, hän on varattu. Pahoittelut, jos hän on antanut ymmärtää jotain toisin.
No voihan v, se olenkin mä, joka on lukenut koko tilanteen ihan väärin! Kaikki "varmat" merkit eivät sitä nyt olleetkaan. Nyt hävettää ja harmittaa ihan sikana.
Olisiko kellään ajatuksia, miten tästä pääsee eteenpäin? Joojoo, olisi pitänyt ensin kysyä onko varattu, mutta sekin olis ollut sitten ilmeistä mitä haen takaa, joten en tiedä miten se olisi tilannetta muuttanut.
Törmätään varmasti vielä tulevaisuudessa, ja jo nyt kauhistuttaa miten kehtaan.. Olisko kellään mitään lohdullista sanottavaa?
Kommentit (72)
hienoa että rohkenit, yrittänyttä ei laiteta...kyllä vielä onnistut
Ajattelet häntä jatkossa vaan kaverina ei siinä sen kummoisemmin tarvitse hävetä.
No eihän tuo nyt mitään! Uutta kohti vaan.
Ehkä olisi kannattanut keskustella hieman enemmän ja ottaa selvää ennenkuin menee itsensä nolaamaan out of the blue
Silti win-win. Hänelle jäi ihon alle tuntumaan lämpimänä kiinnostuksesi. Ja sinä voitit ujoutesi, vaikka pakit saitkin. Nyt on paljon helpompi pistää uutta matoa koukkuun. Tuo on ihan normaali tunne miehille.
Mitä väliä? Mitä siinä tarvii hävetä? Nyt vain uutta matoa koukkuun
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet häntä jatkossa vaan kaverina ei siinä sen kummoisemmin tarvitse hävetä.
Ja ihan kaverina annat persettä, kyllä se varatullekin maistuu.
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
On aika heikot juttelulahjat jos ei nyt ole edes sitä saanut selville onko ukko varattu
Eipä sitä päältäpäin näe, onko toinen varattu vai ei. Eli siinä, että kysyy, ei ole mitään pahaa. Se, että varattu valehtelee olevansa sinkku taas on vähintään arveluttavaa ja kai suurimmalle osalle punainen lippu. Siis sen jälkeen kun asia selviää.
Ja jos kumpikin antaa mennä, vaikka toinen kertoo olevansa varattu, niin selvittäköön ongelmansa sitten ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
Paitsi jos naisen ulkonäkö ei miellytä, niin johan naureskellaan ja ilkutaan.
Nämä miesten väliset suhteet, tahtovat olla vähän hankalia. Tsemppiä jatkoon!
Tekosyy kieltäytyä. Tapailen varattua miestä ja käyn hänen mökilläänkin saunomassa kun on yksin. On minusta yhdeksän vuotta nuorempi.
Sehän on ensimmäinen asia mitä kysytään että onko joku sinkku. Haisee provolle.
Pääasia että toimit ja kysyit,ei enää vaivaa ainakaan ja voit siirtyä eteenpäin.
So what. Ei tuota tarvitse hävetä. Ihan normaalia kanssakäymistä ihmisten välillä, jotka eivät tiedä kaikkea toisistaan. Miehenä olisin jopa hieman imarreltu kiinnostuksestasi. Olen minäkin pyytänyt varattuja naisia treffeille ja saanut pakit samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy kieltäytyä. Tapailen varattua miestä ja käyn hänen mökilläänkin saunomassa kun on yksin. On minusta yhdeksän vuotta nuorempi.
On sinusta yhdeksän vuotta nuorempi?
Entäs sinä hänestä? Kaksi vuotta vanhempi?
Ehkä hän hyvinkin joskus eroaa, ja on nyt tietoinen kiinnostuksestasi. Lohduttaudu vaikka sillä.