Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Läskit ovat marisijoita! Oikeasti!!!
18.12.2007 |
Ja big news: olen itsekin sellainen!
Tässä piilee ilmeinen yhteys. Mitä enemmän seuraan läskejä ihmisiä, siis sellaisia ikuisia laihduttajia kuin itsekin olen, huomaan, että he suhtautuvat elämään maristen. Esim. suurin pudottaja-miehetkin jopa oli näitä, kamalaa kuultavaa!
" Mä en laihdu kun... " ininää"
" Mä en pysty siihen -ja -siihen kun..." ininää"
" Kukaan ei voi ymmärtää kun..." ininää"
" Mä pelkään sitä ja tätä..." ininää"
" Vaatimukset on niin kovat..." ininää"
" Kyllä mä oisin tohon kyennyt, jos edes..." ininää"
Vittu mä en enää inise, älkää tekään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun ei oo tissejä eikä muotoja ja blaa...
Ja sit kateellisina katotaan isompia rintoja ja tehdään silikonirintoja ja kaikkee hömppää!
t:Itsekin sellainen (ei tosin ole niitä silikoneja eikä tuu olemaankaan)