Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih! Olen toivonut lahjaksi mariskoolia iät kaiket, ja nyt päätin sellaisen itselleni ostaa jouluksi huutonetistä

Vierailija
18.12.2007 |

mutta mitkä hinnat!

Huutonettiä katselin ihan siksi, kun en voi laittaa kaupassa sitä hintaa, ja samaa melkein pyytävät ihmiset huutiksessa!



Taitaa tänäkin vuonna jäädä saamatta =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en ole kovin nirso värin suhteen, vihreästä en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän