Lue keskustelun säännöt.
Voih! Olen toivonut lahjaksi mariskoolia iät kaiket, ja nyt päätin sellaisen itselleni ostaa jouluksi huutonetistä
18.12.2007 |
mutta mitkä hinnat!
Huutonettiä katselin ihan siksi, kun en voi laittaa kaupassa sitä hintaa, ja samaa melkein pyytävät ihmiset huutiksessa!
Taitaa tänäkin vuonna jäädä saamatta =(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisaalta en ole kovin nirso värin suhteen, vihreästä en pidä.