Lue keskustelun säännöt.
Milloin pitäisi alkaa valmistamaan
11.12.2007 |
makaronilaatikkoa, jotta se olisi ennen kolmea uunissa?
Kommentit (2)
Vierailija:
Ei vaan. Itse varmaan laittaisin veden kiehumaan ja alkaisin jauhelihaa kympsentämään joskus puolenaikoihin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vaan. Itse varmaan laittaisin veden kiehumaan ja alkaisin jauhelihaa kympsentämään joskus puolenaikoihin