Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä syödään isänpäivänä?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti ettei pääse isänpäiväksi kotiin=(=(

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten katsellaan viitsiikö arvon herra, lapsiemme isä, viettää sitä isänpäivää meidän kanssamme. Vai meneekö mielummin herraporukan kanssa harrastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä ihan varma. Kutsuttiin mun vanhemmat ja miehen vanhemmat ja miehen sisko miehensä kanssa meille syömään, joten jotain pitäisi varmaan keksiä ;-)



Ajatuksissa on, että ehkä porsaan filettä provencelaisittain (sienikermakastikkeessa siis) ja sitten olisko perunoita, erilaisia kasviksia ja salaatteja. Olisiko tarpeeksi miehekästä näille miehille?



Niin ja sitten pitää ottaa huomioon, että anopilla on keliakia, joten pääruoka saa olla sellainen, johon ei jauhoja tule.



Kakun tilasin suosiolla ja otin ihan vaihtelun vuoksi hedelmäkakun. Anopille meinaan sulattaa Frödingenin cappucinokakun vai mikäköhän se nyt olikaan, joka oli gluteeniton.

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mennään ulos syömään...