Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt, mutta minkä ikäisiä olette te, jotka ette suvaitse vuohien ym. lahjoittamista kehitysmaihin...?

09.12.2007 |

Tuota ketjua lukiessani ei voi kuin ajatella, että joko täällä on poikkeuksellisen itsekeskeistä, materialistista ja idioottimaista porukkaa tai sitten kaikki " kyllä loukkaantuisin" -jutut kirjoitti yksi ja sama elämäänsä kyrpiintynyt mamma.

Siis oikeasti?! :o

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hard to understand??!!

Vierailija
62/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapiposta porukkaa täällä.

Olen muuten huomannut, että olen lähes kaikista asioista samaa mieltä kanssasi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se vuohi määkii sitä pelkäämääsi kirkon sanomaa Afrikan nälkäänäkeville. Voi apua mitä porukkaa!

Vierailija
64/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisikin Jehovantodistajien keksimä bisnes?

Vierailija
65/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yhteistä on lakkoilulla ja oikeasti köyhien auttamisella????

Vierailija
66/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta on oikeastaan ihan sama ostaako joku vuohen afrikkaan tai jotain vastaavaa (mun puolesta hyvä jos ostaa) mutta EN haluaisi olla tuon hyväntekijän henkilökohtaisen hännännoston ja itsekehun väline. Itse en tarvitse minkäänlaista lahjaa.

Siis on ok ostaa vuohi afrikkaan. Ei ole ok kehuskella siitä muille lähettelemällä ihmisille kortteja asiasta.

Vierailija
67/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tärkeämmän asian minulle kuin koko arvomaailmani perusta. Miksi minun ateismini olisi niin paljon vähäarvoisempaa kuin joku tekopyhä hyväntekeväisyyslahja?

Vierailija
68/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä tarvitse sanoa ja mainostaa kenellekään jos ei tahdo.

Vierailija
69/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja musta on oikeastaan ihan sama ostaako joku vuohen afrikkaan tai jotain vastaavaa (mun puolesta hyvä jos ostaa) mutta EN haluaisi olla tuon hyväntekijän henkilökohtaisen hännännoston ja itsekehun väline. Itse en tarvitse minkäänlaista lahjaa.

Siis on ok ostaa vuohi afrikkaan. Ei ole ok kehuskella siitä muille lähettelemällä ihmisille kortteja asiasta.

Vierailija
70/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
71/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä yhteistä on lakkoilulla ja oikeasti köyhien auttamisella????

Vierailija
72/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla jonkun moraalin vastaista? Sairasta porukkaa.

Vierailija
73/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuohen voi silti lahjoittaa sitä tarvitseville. On näköjään joidenkin vaikea tajuta.

Vierailija
74/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi minun ateismini olisi niin paljon vähäarvoisempaa kuin joku tekopyhä hyväntekeväisyyslahja?

Jos lahjoittaa world visionin kautta, kuinka se vaikuttaa kenenkään ateismiin tai uskontoon???

Vierailija
75/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sen sanomatta mitä en voisi sanoa nickini kanssa.

Vierailija
76/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tuo, että tietää kaverin tai sukulaisen toimineen noin, lisää mielenkiintoa asiaan. Sana kiertämään! Jos tuosta loukkaantuu tai pitää ihmistä jotenkin brassailijana niin täytyy olla jotain vikaa pahasti itsetunnossa. Ja sitä ei millään rahalla tai lahjalla saa!

Vierailija
77/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä oikea kätesi antaa, älä anna edes vasemman kätesi tietää" Kaikki hyväntekeväisyys pitäisi tehdä salassa. Se on parasta hyväntekeväisyyttä. Joten kyllä, harmistuisin, jos nimissäni ostettaisiin jotain, ja vielä tehtäisiin siitä useamman ihmisen tietämä asia. Ostakaa vuohi, todella hyvä, älkääkä antako lahjaksi mitään. Toinen hyvä asia.

T:Hyväntekeväisyysharrastaja

Vierailija
78/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voi olla jonkun moraalin vastaista? Sairasta porukkaa.

Vierailija
79/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistaisin apuni mieluummin kotimaahan.

Vierailija
80/204 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi etten asiaa suvaitse, mutta en käsitä sen tarkoitusta. Yhtä hyvin voi antaa kortin, jossa lukee hyvät joulut.

Vuohen antaminen on antamista itselleen. Ja tietysti sinne kehitysmaahankin jotain menee. ( ;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi