Tatuoitu nainen - kaunis vai ruma?
Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.
Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.
EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.
Kommentit (193)
Minulle tatuoitu nainen tuo mieleen halvan katuhuoran jostakin maailman satamakaupungin kadulta.
Ja tämän sanoin tyttärellenikin kun otti pienen tatuoinnin.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä monellekkaan ne ei sovi. Toki varmaan riippuu katsojasta, mutta kun ne on ihoon hakattu niin kai ne on muiden katsottavaksi ja arvioitavaksi sitten tehty.
Olin äskettäin iltapukujuhlissa, missä en voinut kuin ihmetellä yhtä n 30-40v naista. Kasvoiltaan hyvin kauniin, näyttävän näköinen, upea, vartaloon sopiva iltapuku. Mutta ne kädet... Aivan järkyttävän näköiset. Pääkalloja, merirosvoja, uppoava laiva, ruusuköynnöstä... Ajattelin vain että miksi ihmeessä kaunis nainen on tehnyt käsilleen noin..? Jotenkin se ei vaan sopinut sille ihmiselle, eikä siihen vaatteeseen. Kysyin miespuoleisilta ystäviltänikin, mitä mieltä he olivat. Yhtäkään ymmärtäjää ei löytynyt.
Viestisi on muuten ymmärrettävä ja jokaisella olkoon mielipiteensä (itselläni ei ole tatuointeja, enkä juuri ole niistä mitään mieltä, sillä joillekin sopii, joillekin ei, mutta silti oleniin sitä miltä, että jokainen saa niitä ottaa, jos itse tykkää!), mutta en itse voi ymmärtää tuota: "itsepä on ottanut niin saamme arvostella" -asennetta. Äitini on samanlainen ja aina sitä mieltä, että jos ihminen on esimerkiksi poistunut tulostaan, saa häntä arvostella (mitä!?!?). Ymmärrän, että tatuoinnit ovat valinnaisia, mutta nii ovat esimerkiksi myös vaatteet, eikä mielestäni ole ok arvostella ihmisten vaatteita. Inhottava asenne :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä monellekkaan ne ei sovi. Toki varmaan riippuu katsojasta, mutta kun ne on ihoon hakattu niin kai ne on muiden katsottavaksi ja arvioitavaksi sitten tehty.
Olin äskettäin iltapukujuhlissa, missä en voinut kuin ihmetellä yhtä n 30-40v naista. Kasvoiltaan hyvin kauniin, näyttävän näköinen, upea, vartaloon sopiva iltapuku. Mutta ne kädet... Aivan järkyttävän näköiset. Pääkalloja, merirosvoja, uppoava laiva, ruusuköynnöstä... Ajattelin vain että miksi ihmeessä kaunis nainen on tehnyt käsilleen noin..? Jotenkin se ei vaan sopinut sille ihmiselle, eikä siihen vaatteeseen. Kysyin miespuoleisilta ystäviltänikin, mitä mieltä he olivat. Yhtäkään ymmärtäjää ei löytynyt.
Viestisi on muuten ymmärrettävä ja jokaisella olkoon mielipiteensä (itselläni ei ole tatuointeja, enkä juuri ole niistä mitään mieltä, sillä joillekin sopii, joillekin ei, mutta silti oleniin sitä miltä, että jokainen saa niitä ottaa, jos itse tykkää!), mutta en itse voi ymmärtää tuota: "itsepä on ottanut niin saamme arvostella" -asennetta. Äitini on samanlainen ja aina sitä mieltä, että jos ihminen on esimerkiksi poistunut tulostaan, saa häntä arvostella (mitä!?!?). Ymmärrän, että tatuoinnit ovat valinnaisia, mutta nii ovat esimerkiksi myös vaatteet, eikä mielestäni ole ok arvostella ihmisten vaatteita. Inhottava asenne :/
Olen sitä mieltä ja talostaan siis...
Vierailija kirjoitti:
tatuoinnit pitäisi lailla kieltää, ovat rumia
Minusta lihavuus pitäisi kieltää, se on rumaa.
Tatuoitu nainen on ruma, näyttää huoralta.
Tatuoitu mies on ruma, näyttää vankilakundilta.
Pidin aikaisemmin esim. Jenni Pääskysaarta fiksuna naisena mutta kun huomasin hänen tatuoidun käsivartensa niin hyi hyi!
Tatuointi ei tee naisesta rumaa eikä kaunista. Tatuoitu nainen voi olla ruma tai kaunis kuten tatuoimatonkin.
Kaikki ei tunnu käsittävän että ennenku tatuoidulla etes on tatskoja niin välttämättä hän ei ole koskaan tähdännytkään mihinkään liikemaailman huipulle tms missä ne oikeasti olis ongelma. En voi käsittää sitäkään miten aliarvostetaan matalapalkkaisia tavallisia töitä vaikka monesti ne on loppupeleissä raskaampia ja jopa vaativampia. Kuulostaa että automaattisesti jos on esim puhtauspalvelualalla niin on huono ihminen, eikä se missään nimessä voi olla oma päätös että tahtoo tehdä sen alan työtä vaan jos sattuu kyseisellä tekijällä oleen tatuoidut kädet niin eiköhän ne tatskat oo päättäny hänelle sen alan 😂 Ei voi ymmärtää. Ihan tuonki takia vois ottaa lisää tatuointeja nii saa paremmat ihmiset miettiä kuin paska sitä onkaa. 😂
next level women,kuten El Salvadorin vangit.
Linkatkaa nyt kuva kauniista tatuoidusta naisesta? Väitän, että ilman roiskeita olisi kauniimpi.
Mun on pakko sanoo tähän että tatuoinnit näen kyllä naisten juttuna. Äijät kenellä tatuointeja on monella tavalla "ämmämäisiä". Tosi äijä ei ihoa koristele, arvet olkoon hänen korut.
tatuoinnit pitäisi lailla kieltää, ovat rumia