Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoitu nainen - kaunis vai ruma?

Vierailija
03.11.2013 |

Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.

Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.

EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
102/193 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä jokaisessa on varmasti jotakin, mistä muut ei tykkää.

Oli se sitten tatuointi, jenkkakahvat, siniset silmät, vaaleat hiukset, tupakka suupielessä, risti kaulassa tai selluliittipylly..

Jokainen vois varmaan mennä hieman itseensä, ja miettiä, missä on vika jos tarvii toinen ihminen tuomita niinkin pienen asian kuin tatuoinnin takia.

Tatuoinneilla (pääsääntöisesti) on jokin tarina taustalla. Monesti ne liittyvät rakkaisiin ihmisiin, lemmikkeihin, muistoihin, ne on otettu jonkun menehtyneen muistoksi yms. Vaikka tatuointi ei silmää miellyttäisikään, niiden tatuointejen takana saattaa olla kauniita ihmisiä kauniiden tarinoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavia ovat niin miehillä kuin naisillakin. Karjaa merkitään alkeellisella tatuoinnilla. Samalla tavalla ovat merkittyjä, lopun ikäänsä.

Ennen vanhaa parrakkaita naisia ja tatuoituja naisia näyteltiin sirkuksissa ja sinne joutaisivat mennä nytkin. Miehet taas seilasivat merillä tai istuivat kaltereiden takana. Eivätkä ne edes olleet sellaisia täyteen piirrettyjä kuten nyt.

Monilta ammattialoilta toivottavasti nämä kuvitetut ihmiset osaavat pysyä pois: asiakaspalvelu kaikissa muodoissaan, sairaudenhoito, lastenhoito, ruokapalvelut jne. jne.

Vierailija
104/193 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kysyneeksi, mistä tämä merkillinen arvostelukyvyttömyys johtuu, miksi ihmiset töhrityttävät ihonsa joutavilla kuvilla ja merkeillä?

Vierailija
105/193 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joitakin tatuointeja viehättävinä, linkkaan tänne kohta yhden sivuston jossa on niin kauniita tatuointeja ettei ole tosikaan! Itsekin olen ajatellut ottaa yhden pienen kuvan, mutta ikävä kyllä nämä "tatuointi pilaa naisen"-typeryyksien sanoma on jämähtänyt päähäni... :(

Vierailija
106/193 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyin, kun näin erään opiskelukaverini käsivarret peittävät tautoinnit. Tyttö on todella luonnonkaunis tummine piirteineen ja pronssinruskeine ihoineen, aaltoilevan mustan surffitukkansa kanssa. Tatskat pilasivat kyllä huolella raikkaan "intiaanitytön" vaikutelman! Olen itsekin joskus miettinyt tatuoinnin ottoa, mutta tullut siihen lopputulokseen, että ne eivät juuri koskaan ainakaan kaunista ketään.

Vierailija
107/193 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
109/193 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä palstaa selaillut muutaman kuukauden ja tullut siihen tulokseen, että täällä on ihan uskomattoman häijyä porukkaa.. Ihan sama mikä asia on aiheena, niin kyseinen tapaus tuomitaan poikkeuksetta täysin. Tietenkin anonyyminä on helppo arvostella ihmisiä ja tuoda mielipiteensä julki, mutta siviilielämässä en ole koskaan tavannut noin nihkeitä ihmisiä.  Ihan kauhistuttaa, että joillain teistä on jopa lapsia, toivottavasti heistä kuitenkin tulisi edes hiukan avarakatseisimpia eivätkä tuomitsisi kaikkia heti ensinäkemältä. 

Vierailija
110/193 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on joku vamma tai palojälki, mille ei voi mitään, ymmärrän.

Mutta että tatuoidut ihmiset vetävät herneet nenään, jos ihmiset eivät pidä heidän tatuointejaan kauniina.

Se on itse hankittu vamma ja siitä pitää kantaa itse seuraukset.

Jos on palovamma pilaamassa ihoa, sille antaa sentään ymmärrystä

Mutta että itse pilaa nahkansa. Sellainen ihminen on vain typerä ja tyhmä

Vierailija
111/193 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko provo vai ei, mutta täällä pyöri se yks teini, joka luult ei saanut kesätyötä koska oli mennyt tatuoimaan kätensä, koira ja miehen nimi.

Tatuointi oli vielä niin iso että sitä ei voinut paidalla peittää

Näitä en oikeesti ymmärrä !

Huippumalli Suvi on ottanut pieniä tatskoja ympäri kehoa niin etteivät ne haittaa omaa työtään. Pisteet siitä. Mutta tälläiset minulla on iso tatuointi ja tulen kantamaan sitä lopunikäni, ei kiitos.

Toisaalta mistä sitä tietää vaikka 5 v päästä tatuoinnit saisi näppärästi pois.

Tuttavani alle 25 vuotiaana päätti että on ollut intiaani edellisessä elämässä. yhtäkkiä alkoi pitämään vaatteita, joiden idea oli intiaanisarjakuvista ja hiukset kahdella alasmenevällä ponihännällä. Eikä siinä kaikki. Otti jonkun isojehuintiaanin kuvan olkapäähän ja se oli aivan hirveä. Baarissa yleisesti puhui hänestä tuntuu että hänellä on ollut läheinen suhde tähän päällikköön.

Joopa joo. Viimeksi nähtiin n 10 v sitten eikä enää korostanut tatuointia eikä hius-tai vaatemalli ollut sama. Kenties uusi elämä tuli jostain kolosta esille.

Vierailija
112/193 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans monta kaunista naista nähnyt jotka ovat menneet pilaamaan vartalonsa kaikenmaailman töherryksillä jotka otetaan yleensä hetken mielijohteesta eikä yhtään ajatella että hieno vetää rannalla 50-60v:eenä joku lohari selässä!Kyllä nainen ilman mitään sarjakuvia tai lävistyksiä vartalossa on paljon kauniimpi ilman mitään tommosia!Veikkaan että tulevaisuuden ala on tatskojen poistaja kun varmaan moni tulee 30-40 järkiinsä ja rupee poistaan semmosia nuoruuden hölmöyksiä!

Vierailija
113/193 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt älkää murehtiko rumat yh äidit täällä kulahtaneena jauhaa. Mulla on kuulkaa useita isojakin tatuointeja ja kuukaudenpäästä menossa ottamaan jo toiset entisiä isommat silarit ja tukka on räikeänpunainen tällähetkellä eikä oo ollut miehistä pulaa ikinä! Tervetuloa 2000 luvulle akat ja ukot

Vierailija
114/193 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän ruma.koska ihmiset tajuaa lopettaa järjettömän tuhertamisen.tää on muisto mun koiralle ja tää kuvaa mun ahdistusta ja terve.menkää terapiaan

Vierailija
115/193 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:22"]

Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.

Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.

EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.

[/quote]

Ruma.

Vierailija
116/193 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkkään voi sietää ihmisiä ketkä menee massan mukana.
Tatuoidut, lävistetyt, kaljut ja homopartaiset ovat juuri niitä miehiä ja naisia ketkä kulkee massan mukana. Miksi esim. n.20v sitten ei tatuointeja hirveästi ollut muuta kuin linnakundeilla? Kaljuja enimmäkseen aatteen miehillä? Sitten alettiin ottamaan tatuointeja kun naapurin Lissullakin on. Nyt mä oon kova mimmi hei. Sama noi homokaljuiset miehet. Vittu mitä massameininkiä!!!

Toisaalta on tavallaan hyvä että massa / laumasielut "merkkaavat" itsensä, että heidät on helppo erottaa joukosta, ja pysyä erossa, jos hakee hieman "persoonallisempia" ihmisiä kavereikseen tai seurustelukumppanikseen.
 99% tatskoista on perseestä, jaksatteko katsoa jotain tribaalia 50 vuotta ? !!. Sama kun pitäisi samaa lippalakkia päässä viiskytä vuotta putkeen.
Miettikää sitä ennen kuin otatte......

Julkaise myös Facebookissa
4668

Vierailija
117/193 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämies Ötzi meni myös lauman mukana reilu 5000 vuotta sitten...

Vierailija
118/193 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuorena hätäisesti yhden tatuoinnin. Mutta siitä on tullut hyvin tärkeä. Joskus jos se alkaa kyllästyttää, voin hyvin poistattaa sen. Nyt sen saa aika hyvin peittoon ja muutenkin, se erottaa minut ainakin ihmisistä, jotka valittavat että tatuointi pilaa ihmisen, tai muuten vain paheksuvat pelkän kuvan takia. En halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Miten oma ajatusmaailma voikaan olla niin rajoittunut?

Vierailija
119/193 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lävärit ja tatskat on out, ei voi mitään.En koskis

Vierailija
120/193 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:46"]

No mun mielestä monellekkaan ne ei sovi. Toki varmaan riippuu katsojasta, mutta kun ne on ihoon hakattu niin kai ne on muiden katsottavaksi ja arvioitavaksi sitten tehty.

Olin äskettäin iltapukujuhlissa, missä en voinut kuin ihmetellä yhtä n 30-40v naista. Kasvoiltaan hyvin kauniin, näyttävän näköinen, upea, vartaloon sopiva iltapuku. Mutta ne kädet...  Aivan järkyttävän näköiset. Pääkalloja, merirosvoja, uppoava laiva, ruusuköynnöstä... Ajattelin vain että miksi ihmeessä kaunis nainen on tehnyt käsilleen noin..? Jotenkin se ei vaan sopinut sille ihmiselle, eikä siihen vaatteeseen. Kysyin miespuoleisilta ystäviltänikin, mitä mieltä he olivat. Yhtäkään ymmärtäjää ei löytynyt. 

[/quote]

Mäkään ei oikein pidä tatuoinneista, mutta en voi sietää ihmisiä jotka ihmettelevät muiden valintoja huuli pyöreänä. Just toi "miksi kaunis nainen/komea mies teki tällaisen valinnan?" on tajuttoman ärsyttävää. Vastauskin on ihan yksinkertainen: he itse pitivät valintaa hyvänä ja itselleen sopivana. Heistä se tatuointi on hieno ja tuonkaan naisen mielestä ne tuskin rumentavat häntä, koska itse pitää tatuoinneistaan. 
Sama silloin kun nainen vaikka meikkaa paljon. "Miksi noin kaunis nainen meikkaa noin paljon kun olisi kauniimpi vähemmällä?" No koska nainen pitää siitä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi