Tatuoitu nainen - kaunis vai ruma?
Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.
Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.
EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.
Kommentit (193)
Kat Von D on upea ! eikä näyttäisi miltään ilman kuviaan..
järkyttävää sen sijaan on punakka, ylipainoinen, suomalainen siiderivalas joka esittelee terassilla palaneita olkapäitään , ryppyistä rintavakoaan ja hartiaan hakattua suomenleijonaa.
Perussetti, suominainen, ylipainoinen, pieruverkkarit, pinkki tukka, mauttomia tatskoja ja luulee olevansa persoonallinen ja haluttava. Hohhoijaa. Matkustelkaas vaikka vähän eurooppaan ja katselkaa siellä paikallisa kauniita naisia.
Samaa mieltä. Ei ulkoisesti hirveästi nappaa jos on ihan täyteen tautoitu nainen, mutta toisaalta sellaista naista tuskin nappaa tatuoimaton mies joten ongelmaa ei ole. Jos muuten jutut natsaisi sellaisen tatuoidun naisen kanssa niin ei se minua juurikaan haittaisi. Moni nykyään tuntuu ottavan tatuointeja vain siksi, että se on nyt muodissa, sellaista naista en ottaisi vaikka saisin ja olisi hauskaa seuraakin.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 10:29"]
Arvasin, että tämän ketjun avaamisesta tulee vain huono mieli :D Täällä tatuoitu parikymppinen akateeminen nainen. Tatuointini ovat värikkäitä, hyvin tehtyjä ja muodostavat kokonaisuuden, ei mitään kaverin autotallissa hakattuja kiinalaisia merkkejä.
Parikymmisenä olet jo tatuoinnit ihosi. Mitähän olet mieltä kuvistasi 40 vuotiaana?
Uimahallissa näkee paljon näitä neli-viisikymppisiä, joiden aikanaan makeat ruusu-, delfiini- tai liskotatuoinnit (jne...) ovat ajan myötä suttuistuneet. Ei niitä enää siinä vaiheessa voi parhaalla tahdollakaan pitää kauniina kun vihertäväksi muuttuneesta kuvasta ei saa selvää onko siinä delfiini vai makkara :D
Makuasia tietysti.
Itse en pidä tatuoinneista, en naisilla enkä miehillä.
tätä palstaa seuranneena tuntuu, ettei mikään ole hyvä :O
on halveksittavaa käydä salilla ja olla "kuihtunut fitnesmimmi" mutta toisaalta ei saa myöskään olla ylipainoinen " siiderivalas" tai löysä "laihaläski".
tukkaa ei saa missään nimessä värjätä, mustaksi, punaiseksi eikä vaaleaksi, meikata pitäisi ettei näytä homssuiselta mutta sitten erottuva meikki on niin wt !
vaatteet eivät saa olla liian tylsiä, liian löysiä, liian tiukkoja, mustia eivätkä eläinkuviollisia.
lapsen nimi ei saa olla luontonimi, muotinimi eikä missään nimessä alkaa Jiillä!
tatuoinnit ovat tyylittömiä, mutta tatuoimaton koettaa olla "uniikki lumihiutale"
Mun nuoruudessa tatuointeja oli vain rokkareilla,merimiehillä ja vankilassa olleilla miehillä.Ja niihin olis saanu rajottuakkin.Naisille ei sovi ollenkaan.Joku pieni huomaamaton menee vielä mut kun alkaa oleen isoja tatskoja tai jos kroppa on lasten värityskirjan näkönen täynnä kaikenmaailman sarjakuvahahmoja niin kyllä on iso turn off.Ei tee tatskat kyllä kenestäkäään "hottia".Päinvastoin.Eli kannattaa harkita pari kertaa ennen kun ottaa semmosia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 08:20"]
Runsaasti tatuoitu nainen, esim Dita von Teese tyyppisesti, on mun mielestä jo mauttoman näköinen. Älkää antako tatuointiohjelmien hämätä.
Mistä lähtien Dita von Teese on ollut tatuoitu?
sotki varmaan Kat Von Deehen :D
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.
Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.
EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.
Vähän riippuu kyllä, tyttöystävälläni on makee Totenkopf pääkallo tatuoituna hauiksen kohdalle. :)
Tää on niiiiiin kuollut ja moneen kertaan koluttu aihe. Hirveä tarve monella määritellä, miltä naisen kuuluu näyttää ja mikä on soveliasta ja sallittua naisille. Mikä helvetin pakkomielle teillä on toisten ihmisten ulkonäöstä ja itsemääräämisoikeudesta?
Ymmärrän, ettei kaikkien kauneuskäsitykseen mahdu tatuoinnit, mutta koettakaa tajuta, että kauneuskäsityksiä on monenlaisia.
Naiset, joilla on muitakin tatuointeja, kuin sallimanne " pienet ja hennot, piilossa olevat", ovat kauneuskäsitykseltään eri leirissä teidän kanssanne, eikä teidän mielipiteenne muuta heidän arvoaan tai vikuta heidän elämäänsä mitenkään.
Joten mitä jos ihan rauhassa jatkatte luonnollisen, hillittyjä helmikorvakoruja suosivan sisarhentovalkean ihannointia ja jätätte tällaiset typerät jankkaukset pois elämästänne. Helpottuu elo kummasti!
Kaikilla meillä on asioita, joita emme pidä kauniina. Se pitää vaan hyväksyä. Aina voi katsoa muualle!
Ihan näin mielenkiinnosta; miksi oletat että joku ottaisi tatuoinnin ihan vaan sen takia kun naapurin Lissu nyt sellaisen otti? Eikö naisella (tai miehellä) voi olla omaa mielipidettä asiaan ilman, että tarvitsee jotenkin massan mukana mennä? Mielestäni se, että otan tatuoinnin ei millään tavalla tarkoita että menisin massan mukana. Se tarkoittaa sitä, että olen itse päättänyt tatuoinnin ottaa ja otan sen ihan muista riippumatta omaan kehooni. Ei siinä hirveämmin naapurin Lissuja tule ajateltua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin mielenkiinnosta; miksi oletat että joku ottaisi tatuoinnin ihan vaan sen takia kun naapurin Lissu nyt sellaisen otti? Eikö naisella (tai miehellä) voi olla omaa mielipidettä asiaan ilman, että tarvitsee jotenkin massan mukana mennä? Mielestäni se, että otan tatuoinnin ei millään tavalla tarkoita että menisin massan mukana. Se tarkoittaa sitä, että olen itse päättänyt tatuoinnin ottaa ja otan sen ihan muista riippumatta omaan kehooni. Ei siinä hirveämmin naapurin Lissuja tule ajateltua.
Miksi päätit rumentaa itsesi ottamalla teini tatuoinnin ?
Ei kai ne automaattisesti rumaksikaan tee, mutta aina parempi ilman.
Hei! Olen 31 vuotias mies. Minun vaimollani on tatskoja ja ne näyttävät sexyltä
Tatuoitu nainen voi olla kaunis, mutta sama nainen ilman tatuointeja olisi vieläkin kauniimpi.
Minusta ne yksi tai kaksi kuvaa iholleen tatuoineet näyttää tymimmiltä, koska selvästikin ottaneet tatskan vaan koska muillakin on. Paremmalta näyttää ne koko selkänsä tai hihansa tatuoineet.
Voi luoja että minua ottaa päähän tämänkaltaiset aloitukset! Otappa Ap se pää pois sieltä pepustasi niin ehkä huomaat että ihmisillä on eri mieltymyksiä. En tykkää tatuoinneista itselläni enkä miehillä, parhaalla ystävälläni taas on tatuointeja samoin kuin hänen kumppanillaan. Miksi näistä asioista pitää aina väitellä?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että minua ottaa päähän tämänkaltaiset aloitukset! Otappa Ap se pää pois sieltä pepustasi niin ehkä huomaat että ihmisillä on eri mieltymyksiä. En tykkää tatuoinneista itselläni enkä miehillä, parhaalla ystävälläni taas on tatuointeja samoin kuin hänen kumppanillaan. Miksi näistä asioista pitää aina väitellä?
Ihmisten olisikin hyvä noudattaa omia mieltymyksiään, eikä tehdä sitä mitä kaikki muutkin, eli ottaa esim. tatuointeja.
Hoh onpa ikävää, millainen tässä maailmassa sitten saapi olla ettei ole ruma tai ällöttävä? ;) Av:lla opittua: Millon kukakin on läski, huono tyyli, ihan wt, tatuointeja, liian nuorekas tyyli; kuka sekin luulee olevansa? Eloveena tyttö on liian lapsellinen ja ihan varmasti herättää pedofiilien ja mamujen himot. Kaikki on niin läskejä! Nuoret naiset on läskejä, se on kaikista kamalinta!! Osti suklaata kaupassa, vaikka on ruma ja läski!