Tatuoitu nainen - kaunis vai ruma?
Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.
Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.
EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.
Kommentit (193)
Minusta tatuoinnit eivät rumenna ihmistä yhtään, jos ne ovat hyvin tehty ja sellaisessa paikassa että eivät koko ajan näy. Omassa lähipiirissäni kenenkään tatuointi ei ole näkyvä eikä esim töissä niistä tiedetä mitään.
Sitä en ymmärrä että joku hakkuuttaa kehonsa täyteen kaikkea sekavaa. Tunnen yhden todella kauniin naisen, joka on ihastunut tatuointeihin. Hänellä on kaikki mahdolliset kuvat "Tatskat top 10" listalta, eli sekalaista ripellystä ympäri vartaloa eikä siinä ole mitään logiikkaa. isoja tekstejä, eläimiä, tribaaleja, humoristisia juttuja jne. Mielestäni hän on todellakin pilannut ihoaan eikä noista mistään ole etua työelämässä.
Näkyvä tatuointi on ruma, samoin kaikki kulma-, nenä- ja kielilävistykset.
Puistatuttaa.
t. mies
Jos tatuointi näkyy se on minusta ruma, jos ei näy, niin mikä sen tarkoitus on? Moni sanoo ottaneensa tatuoinnin ITSEÄÄN VARTEN ja sitten se on lavassa tai alaselässä, jonne ei näe kuin pelin kanssa. Ei voi ymmärtää. Tatuoinnin ottaminen on ihan pelkkää huomiohuoraamista, ei mitään mutta, samoin vastenmiliset lävistykset tai tukan värjääminen vaalenapunaiseksi tai vihreäksi.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:32"]
Tatuoinnin ottaminen on ihan pelkkää huomiohuoraamista, ei mitään mutta, samoin vastenmiliset lävistykset tai tukan värjääminen vaalenapunaiseksi tai vihreäksi.
[/quote]
no mitähän huomiohuoraamista se on, että minulla tatuointi jota muut ei näe vaatteet päällä mutta kuitenkin itse näen sen, ilman sitä peiliä. Huoraanko huomiota itseltäni ;)
Kai ne sitten kantajalleen jotain erityistä merkitsevät. Minusta näyttävät kaikki harmailta tuhruilta. Ne ovat lisäksi tylsiä, koska niitä tuntuu olevan aivan kaikilla.
Näyttääkin siltä, että olen ilman tatuointeja nelikymppisenä naisena tosi omaperäinen. Sanoisin, että tatuoimattomuus kuvaa minua, erottaa minut muista ja on osa identiteettiäni :)
Useimmat tatuoidut naiset näyttävät halvalta.
Ei tatuointi ole vamma. Asenteessa kyllä voi olla vamma, täällä tuntuu olevan monta asennevammaista. Eihän se herran jumala ole sinulta tai naapurin Irmalta pois jos jollain on vaikka kymmenen sinun mielestä rumaa tatuointia. Hän on varmaankin syystä ne ottanut. Toki on niitä jotka ottaa kuvia vaan koska ne on siistejä sillä hetkellä ja poistattaa parin vuoden päästä. Yleensä paljon tatuoidut ovat aika tietoisia itsestään ja siitä mitä tekevät omalle kropalleen. Se on heidän valintansa, ei sinun. Enkä mä oikeastaan ymmärrä tätä, miksi saa haukkua ja 'ottaa kritiikkiä vastaan' bullshittiä tatuointien suhteen, saanko mä mennä nyt haukkumaan jokaista mun mielestä rumasti pukeutuvaa ihmistä, ovathan hekin valinneet asunsa? Valitettavasti se ei oikeuta mua moiseen, enkä sellaseen alentuisi. Mielipiteitä saa toki olla ja hyvä että on erilaisia mielipiteitä, mutta valitettavasti nykyään tatuoitu ihminen ei välttämättä edusta väestön pohjasakkaa, ole työtön pummi, merimies tai huora. Ihan tavallisia ihmisiä.
Minä tykkään tatuoinneista naisilla jos ovat asiallisia, hyvin tehtyjä ja tykkään värikkäistä myös.
Kasvoissa olevista lävistyksistä en pidä ja usein kun naisille tulee ikää enemmän otetaan lävistykset pois, mutta arvet/reiät jäävät jäljelle.
Esim. Laulaja Cristina perri on tosi kaunis vaikka aika tatuoitu onkin ja osa on typeriä.
Omia tatuointeja ei ole.
Nicht, nej, no, ei, etc. ja täystyrmäys tatuoidulle naiselle. Miehenä en ymmärrä naisia, jotka tietentahtoen menevät pilaamaan ulkonäkönsä (ja markkina-arvonsa). Vaikka olisi miten kaunis nainen tahansa, niin tatuoituna no no.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:34"]
Tatuoinnin ottaminen on ihan pelkkää huomiohuoraamista, ei mitään mutta, samoin vastenmiliset lävistykset tai tukan värjääminen vaalenapunaiseksi tai vihreäksi.
[/quote]
no mitähän huomiohuoraamista se on, että minulla tatuointi jota muut ei näe vaatteet päällä mutta kuitenkin itse näen sen, ilman sitä peiliä. Huoraanko huomiota itseltäni ;)
[/quote]
Yleensä nämä, joilla on tatuointi piilossa on seuraavanlaisia :
"tsihiii, mulla on tatska, iik tiedätkö missä. Oi, se on piilossa ja kukaan ei näe. tsihiiii, se on pakarassa. tsihiiiiii, arvaa oliko Pena yllättynyt, kun näki perhosen mun pakarassa, tsiihiiii. iiiiik, sitä ei kukaan näe, kun se on piilossa, mutta vain itse tiedän, että se on siellä, tsihiiiii. HALUATKO NÄHDÄ SEN, MENNÄÄN VESSAAN NIIN NÄYTÄN SULLE, KUN MULLA ON TATSKA PAKARASSA PIILOSSA, MISSÄ KUKAAN EI NÄÄ SITÄ"
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:52"]
Ei tatuointi ole vamma. Asenteessa kyllä voi olla vamma, täällä tuntuu olevan monta asennevammaista. Eihän se herran jumala ole sinulta tai naapurin Irmalta pois jos jollain on vaikka kymmenen sinun mielestä rumaa tatuointia. Hän on varmaankin syystä ne ottanut. Toki on niitä jotka ottaa kuvia vaan koska ne on siistejä sillä hetkellä ja poistattaa parin vuoden päästä. Yleensä paljon tatuoidut ovat aika tietoisia itsestään ja siitä mitä tekevät omalle kropalleen. Se on heidän valintansa, ei sinun. Enkä mä oikeastaan ymmärrä tätä, miksi saa haukkua ja 'ottaa kritiikkiä vastaan' bullshittiä tatuointien suhteen, saanko mä mennä nyt haukkumaan jokaista mun mielestä rumasti pukeutuvaa ihmistä, ovathan hekin valinneet asunsa? Valitettavasti se ei oikeuta mua moiseen, enkä sellaseen alentuisi. Mielipiteitä saa toki olla ja hyvä että on erilaisia mielipiteitä, mutta valitettavasti nykyään tatuoitu ihminen ei välttämättä edusta väestön pohjasakkaa, ole työtön pummi, merimies tai huora. Ihan tavallisia ihmisiä.
[/quote]
Jos aloituksessa kysytään mielipidettä tatuoinnista, niin lähtökohtaisesti vastataan omalla mielipiteellä tatuoinnista;)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:34"]
[/quote]
[/quote]
Yleensä nämä, joilla on tatuointi piilossa on seuraavanlaisia :
"tsihiii, mulla on tatska, iik tiedätkö missä. Oi, se on piilossa ja kukaan ei näe. tsihiiii, se on pakarassa. tsihiiiiii, arvaa oliko Pena yllättynyt, kun näki perhosen mun pakarassa, tsiihiiii. iiiiik, sitä ei kukaan näe, kun se on piilossa, mutta vain itse tiedän, että se on siellä, tsihiiiii. HALUATKO NÄHDÄ SEN, MENNÄÄN VESSAAN NIIN NÄYTÄN SULLE, KUN MULLA ON TATSKA PAKARASSA PIILOSSA, MISSÄ KUKAAN EI NÄÄ SITÄ"
[/quote]
Mä saan kaikki tatuontini piiloon ihan sillä että puen vaatteet päälle joissa pitkät hihat ja lahkeet. Enkä mä hihitä muille siitä.
Vai että nainen menettää markkina-arvonsa jos on tatuointeja? :D Ei jeesus, naisen varmaan pitää olla myös neitsyt ja pitkähiuksinen, eihän se muuten voi aito nainen olla! Miehillä saa tatuointeja olla mutta ei naisilla. Varmaan naisten täytyisi myös pukeutua burkhaan ja pysyä kotona hellan ja nyrkin välissä. Ja meikkaus on kiellettyä myös, eihän se ole luonnollista! Pois korvalävistyksetkin hyi hyi. Hiusten värjääminen ja laittaminen kielletyksi!
Tänne kommentoivat akat ovat varmaan samoja tätejä, jotka tulevat kaupan kassajonossa ja baaritiskillä arvostelmaan ihoani. Mielipiteeseen on jokaisella oikeus, mutta sitä ei tarvitse arvostelun kohteena olevalle mennä kertomaan, ainakaan kovin karkein sanankääntein ("voi sinua pikkuhutsua, mitä oletkaan ihollesi tehnyt..."). En minäkään mene kenellekään sanomaan, että laihduttaisit vähän, ja että nyt on sinulla lortolla mennyt tukkavärin valinta pikkusen metsään... Minulle kuitenkin on opetettu kotona käytöstapoja, ja ne eivät tatuointien myötä ole mihinkään kadonneet. :) Live and let live!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:52"]
[/quote]
Jos aloituksessa kysytään mielipidettä tatuoinnista, niin lähtökohtaisesti vastataan omalla mielipiteellä tatuoinnista;)
[/quote]
Haukkuminen ja mielipiteen esittäminen ovat eri asioita ;) Jos luit ketjua yhtåän, huomasit kyllä näiden kahden asian eron.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:20"]
Vai että nainen menettää markkina-arvonsa jos on tatuointeja? :D Ei jeesus, naisen varmaan pitää olla myös neitsyt ja pitkähiuksinen, eihän se muuten voi aito nainen olla! Miehillä saa tatuointeja olla mutta ei naisilla. Varmaan naisten täytyisi myös pukeutua burkhaan ja pysyä kotona hellan ja nyrkin välissä. Ja meikkaus on kiellettyä myös, eihän se ole luonnollista! Pois korvalävistyksetkin hyi hyi. Hiusten värjääminen ja laittaminen kielletyksi!
[/quote]
Miehenä vastasin naisilla olevista tatuoinneista. Nuo luettelemasi asiat ovat sinun mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:20"]
[/quote]
Miehenä vastasin naisilla olevista tatuoinneista. Nuo luettelemasi asiat ovat sinun mielipiteitä.
[/quote]
No luuletko, että ihminen, joka on niin ääliö, että ottaa tatuoinnin, huomaisi tuollaista eroa :D
Äo ei voi olla kovin korkea ihmisellä, joka haluaa ihoonsa jonkun sinisen läiskän.
Huvittava ilmiö on nämä 50v täyttävät itsensä löytäneet rohkeat naiset (usein eronneet), jotka käyvät hakkauttamassa itseensä jonkun merihevosen tai kiinalaisen tekstin ja sen myötä ovat sitten niin itsenäisiä :)
Ja muistavat joka mutkassa mainostaa posket punaisena hihitellen, että mullapa on semmonen tuolla hartiassa
En voisi kuvitella, että naisellaini, elämänkumppanilla olisi tatuointi. On ole mikään tiukkapipo mutta naiselle ei kuulu tatuointi. Merimiehet ja muut omaa lajia harrastavat ovat erikseen ja se se suotakoon heille mutta tatuoitu nainen ja varsinkin nuori... Hyi saakeli, oikeesti. Tajutkaa nyt tyttäret tämä. Yhtään tatuoituaa naista en ottaisi edes työihin omaan yritykseeni.
Taskat, lävärit naisilla on niin helvetin juntteja. Käykää ulkomailla ja katselkaa siellä kauniita naisia., kyseistä sontaa ei muuten löydy.
Vaan ja ainoastaan suomalainen saa aikaan näin suuren keskustelun ja kiistelyn makuasioista... hajotkaa pellet!