Tatuoitu nainen - kaunis vai ruma?
Onko muita, joiden mielestä runsaasti tatuoitu nainen on itse asiassa epämiellyttävän näköinen. En tarkoita jotakin pientä kuvaa nilkassa tai olkapäässä vaan niitä jotka vetää käsivarret ja kehon näkyvät alueet pitkälti täyteen kaikkea kitschiä. Pääkalloa, ruusua, köynnöstä, sarjakuvahahmoja, veneitä, kissoja, koiria, hevosia, lintuja yms sekä kiinalaisia kirjainmerkkejä ja tribaaleja.
Joku skrode mies, esim Veeti Kallio, hänelle tatskat sopii kuin nenä päähän mutta naisella se ei mun mielestä toimi samoin. Naisen keho on kauneimmillaan ilman mitään lapsellista (ja rumaa) symboliikkaa. No toki joku pieni kuva voi olla ihan OK, mutta liika on liikaa. Kuka oikeasti haluaa että keho on kuin räikeä mainosplakaatti ja liikennevalotolppa.
EU-alueella 16-35 vuotiaista nykyään vähemmistöllä ei ole mitään tatuointia tai lävistystä, joten siis on jopa omaperäisempi valinta säilyttää iho ihan luomuna.
Kommentit (193)
Nuo koko käsivarren tai selän tai kaulan peittävät tatuoinnit on vastenmielisiä. Joku ranteen tai hiusrajan tai nilkan pieni korumainen tatska voi olla ihan viehättäväkin. Siis sellainen, joka ei tule silmille siitä ihmisestä vaan on vähän piilossa ja on riittävän pieni.
No mun mielestä monellekkaan ne ei sovi. Toki varmaan riippuu katsojasta, mutta kun ne on ihoon hakattu niin kai ne on muiden katsottavaksi ja arvioitavaksi sitten tehty.
Olin äskettäin iltapukujuhlissa, missä en voinut kuin ihmetellä yhtä n 30-40v naista. Kasvoiltaan hyvin kauniin, näyttävän näköinen, upea, vartaloon sopiva iltapuku. Mutta ne kädet... Aivan järkyttävän näköiset. Pääkalloja, merirosvoja, uppoava laiva, ruusuköynnöstä... Ajattelin vain että miksi ihmeessä kaunis nainen on tehnyt käsilleen noin..? Jotenkin se ei vaan sopinut sille ihmiselle, eikä siihen vaatteeseen. Kysyin miespuoleisilta ystäviltänikin, mitä mieltä he olivat. Yhtäkään ymmärtäjää ei löytynyt.
Ei mitään väliä - iso tai pieni - aina yhtä suuri turn off.
mies 34
No ruma todellakin. Karmaisevan näköistä.
Tatuointeja on sekä rumia että kauniita. Tatuoitu nainen voi olla ruma tai kaunis. Itse pidän plussana, jos mieheltä löytyy tatuointi/tatuointeja. En ole edes wt-sakkia, vaan akateeminen, hyvin tienaava nainen.
Rumia minustakin. Pienet ja suuremmat.
Silikonirintoja ottavia naisia monesti kritisoidaan mutta kyllä tämä jotenkin ylimitoitetuksi paisunutta tatuointikulttuurikiakin pitäisi tarkastella kriittisemmin. Mistä epätyytyväisyydestä omaan kehoon se viestittää tai mitä niillä kuvilla halutaan muille ihmisille kertoa?
En tallenna alastonkuvia kauniistakaan naisesta koneelle, jos naisella on pienikin tatuointi.
Riippuu siitä onko nainen muuten kaunis ja minkälainen tatuointi on:) Itselläni ei ole tatuointeja mutta ei minua haittaa että muijalla on.
Isot tatskat naisella/miehellä on vähän kuin Wunderbaumit ja karvanopat autoissa. Kyllä nekin joillekin kantajilleen sopivat. Riippuu autosta ja sitä ajavasta ihmisestä. WT touhua..
Runsaasti tatuoitu nainen, esim Dita von Teese tyyppisesti, on mun mielestä jo mauttoman näköinen. Älkää antako tatuointiohjelmien hämätä.
Rumat. Ensin White trash nata on ihan järkyttävän ruman näköinen ja johtuu osittain niistä kamalista tatuoinneista. Tatuointien paljous ja isous tekee niistä auttamattomasti erittäin rumia.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 08:20"]
Runsaasti tatuoitu nainen, esim Dita von Teese tyyppisesti, on mun mielestä jo mauttoman näköinen. Älkää antako tatuointiohjelmien hämätä.
[/quote]
Mistä lähtien Dita von Teese on ollut tatuoitu?
Näyttää tosi rumalta. Itse en aio koskaan ottaa yhtäkään tatuointia.
Ruma on. Ja vielä peruuttamattomasti. Epäonnistuneen kampaamokäynnin aika korjaa, tatuointia ei.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 08:20"]
[/quote]
Mistä lähtien Dita von Teese on ollut tatuoitu?
[/quote]
Sori. Olet oikeassa. Meni naiset sekaisin. Tarkoitin tatuointitaiteilija Kat von D:tä. Voisi olla kauniin näköinen... Mutta enemmän näyttää lähiöiden white trashilta.
Jokainen tatuointi tekee naisteta aina vanhemman ja kuluneemman näköisen, miehestä juntin.
Olen siinä mielessä eri mieltä että Veetilläkin on ihan liikaa tatuointeja. Iho näyttää ihan suttuiselta.
Karmeimmat tatskat minusta nykyään on ne rusetit jaloissa. Nilkassa tai reiden takaosassa. Toisille sopii hyvin tehty tatuointi.
Ruman puolelle kallistuu