Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

Hirveen julmasti sanottu. Hyi. Kenkää sais mies joka noin mulle sanois

Jos mun mies sanoisi noin niin kyllä kiinnostaisi tietää kuka sitten on maailman kaunein ja kuka mukavin :D

Vierailija
62/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ajatus, että vaimo olisi kaunein.  Ei vaimoni ole kaunein.  Kyllä sitä saa olla realisti.   En ymmärrä miten ihmiset elävät tälläisissä illuusioissa.  Vaikka ei olekkaan kaunein on silti eletty yhdessä yli 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta ihan pantavan näköinen kumminkin.

Vierailija
64/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähellekään, mutta eipä sillä ulkonäöllä nyt niin paljon merkitystä lopulta olekaan. Ehkä kuitenkin kaunein joka minut huolisi.

Millään muulla ei olekaan merkitystä.

Jonkun random insta bim*bon kauneudella ja perseydellä ei ole mitään merkitystä jos se ei ole siellä sun kainalossa.

Vierailija
65/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ajatus, että vaimo olisi kaunein.  Ei vaimoni ole kaunein.  Kyllä sitä saa olla realisti.   En ymmärrä miten ihmiset elävät tälläisissä illuusioissa.  Vaikka ei olekkaan kaunein on silti eletty yhdessä yli 50 vuotta.

Kuka sitten on mielestäsi kaunein? Vai onko niin ettet oikein osaa itsekään sanoa.

Vierailija
66/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Hän on sellainen jonka kaltaiseni mies saa.

Vierailija
67/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, mutta olen itsekin mätisäkkiruhoinen taikinanaama.

Vierailija
68/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliselta tuntuu ajatus, että maailman miljardeista ihmisistä tavan suomimamma olisi kaunein. Kuulostaa esiteinimielikuvitusleikeiltä.

Ruma mutta rakas.

Vierailija
69/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kun rullatuoli, mutta niin sydämellinen että toista ei löydy tästä maailmasta.

Moni kakku päältä kaunis sanotaan.

Vierailija
70/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta, että kyllä on!!

Vierailija
71/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!

Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.

Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan

Vierailija
72/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on! Kauneus on sitä kun rakastaa toista sydämensä kyllyydestä. Se tekee siitä kaikista  rakkaimmasta kaikista kauneimman!

Vierailija
73/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
74/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että tästäkin porukasta puolet elää kylmässä liitossa - osa pettää, osa ei. Mutta kokeeko rakkautta puolisoonsa, tuskimpa. Ja onko puoliso maailman kaunein/komein, enempi eppäilen.

Vierailija
75/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivisesti katsoen ei. Onneksi vaimo ei edes näin oleta. Enkä minä oleta, että vaimoni ajattelee minua maailman komeimpana miehenä.

Rakkaus ei edellytä, että pitää olla täysin irti todellisuudesta.

Vierailija
76/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että tästäkin porukasta puolet elää kylmässä liitossa - osa pettää, osa ei. Mutta kokeeko rakkautta puolisoonsa, tuskimpa. Ja onko puoliso maailman kaunein/komein, enempi eppäilen.

Se on tuskinpa. Ännällä.

Vierailija
77/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka päivä ulkona ja töissä vaimoani kauniimpia naisia.

Päädyin vaimoni kanssa yhteen, koska parempaa en pystynyt saamaan.

Vierailija
78/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti pidä minua kaikkein kauneimpana eikä ole koskaan pitänyt. Enkä minä pidä häntä maailman komeimpana. Komeana ja puoleensavetävänä kyllä, jopa siinä määrin, että joskus unohdun ihan vain katselemaan häntä. Mutta kovin lapsellisena pitäisin tuollaisia "kaikkein kaunein/komein" ajatuksia.

Vierailija
79/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman puolison voi nähdä monella tavalla ja se voi muuttua pitkässä liitossa. Oma mieheni oli minulle 6 kk sitten huonohampainen, löysät rintalihakset omaava ja yleisesti ottaen tosi taviksen näköinen mies.

Viime aikoina olen alkanut kiinnittää huomiota hänen hyviin puoliinsa. Hänellä on upeat hartiat, lihaksikas selkä ja voimakkaat käsivarret. Leuka on miehekäs ja kun kävi parturissa, näyttää komealta, todella.

Vierailija
80/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.