Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?
Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.
Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.
Kommentit (226)
Typerä ajatus, että vaimo olisi kaunein. Ei vaimoni ole kaunein. Kyllä sitä saa olla realisti. En ymmärrä miten ihmiset elävät tälläisissä illuusioissa. Vaikka ei olekkaan kaunein on silti eletty yhdessä yli 50 vuotta.
Ei ole mutta ihan pantavan näköinen kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähellekään, mutta eipä sillä ulkonäöllä nyt niin paljon merkitystä lopulta olekaan. Ehkä kuitenkin kaunein joka minut huolisi.
Millään muulla ei olekaan merkitystä.
Jonkun random insta bim*bon kauneudella ja perseydellä ei ole mitään merkitystä jos se ei ole siellä sun kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ajatus, että vaimo olisi kaunein. Ei vaimoni ole kaunein. Kyllä sitä saa olla realisti. En ymmärrä miten ihmiset elävät tälläisissä illuusioissa. Vaikka ei olekkaan kaunein on silti eletty yhdessä yli 50 vuotta.
Kuka sitten on mielestäsi kaunein? Vai onko niin ettet oikein osaa itsekään sanoa.
Ei tietenkään ole. Hän on sellainen jonka kaltaiseni mies saa.
Ei todellakaan, mutta olen itsekin mätisäkkiruhoinen taikinanaama.
Lapselliselta tuntuu ajatus, että maailman miljardeista ihmisistä tavan suomimamma olisi kaunein. Kuulostaa esiteinimielikuvitusleikeiltä.
Ruma mutta rakas.
Ruma kun rullatuoli, mutta niin sydämellinen että toista ei löydy tästä maailmasta.
Moni kakku päältä kaunis sanotaan.
Vastaan mieheni puolesta, että kyllä on!!
Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!
Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.
Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan
Totta kai on! Kauneus on sitä kun rakastaa toista sydämensä kyllyydestä. Se tekee siitä kaikista rakkaimmasta kaikista kauneimman!
Väitän, että tästäkin porukasta puolet elää kylmässä liitossa - osa pettää, osa ei. Mutta kokeeko rakkautta puolisoonsa, tuskimpa. Ja onko puoliso maailman kaunein/komein, enempi eppäilen.
Objektiivisesti katsoen ei. Onneksi vaimo ei edes näin oleta. Enkä minä oleta, että vaimoni ajattelee minua maailman komeimpana miehenä.
Rakkaus ei edellytä, että pitää olla täysin irti todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että tästäkin porukasta puolet elää kylmässä liitossa - osa pettää, osa ei. Mutta kokeeko rakkautta puolisoonsa, tuskimpa. Ja onko puoliso maailman kaunein/komein, enempi eppäilen.
Se on tuskinpa. Ännällä.
Näen joka päivä ulkona ja töissä vaimoani kauniimpia naisia.
Päädyin vaimoni kanssa yhteen, koska parempaa en pystynyt saamaan.
No ei varmasti pidä minua kaikkein kauneimpana eikä ole koskaan pitänyt. Enkä minä pidä häntä maailman komeimpana. Komeana ja puoleensavetävänä kyllä, jopa siinä määrin, että joskus unohdun ihan vain katselemaan häntä. Mutta kovin lapsellisena pitäisin tuollaisia "kaikkein kaunein/komein" ajatuksia.
Oman puolison voi nähdä monella tavalla ja se voi muuttua pitkässä liitossa. Oma mieheni oli minulle 6 kk sitten huonohampainen, löysät rintalihakset omaava ja yleisesti ottaen tosi taviksen näköinen mies.
Viime aikoina olen alkanut kiinnittää huomiota hänen hyviin puoliinsa. Hänellä on upeat hartiat, lihaksikas selkä ja voimakkaat käsivarret. Leuka on miehekäs ja kun kävi parturissa, näyttää komealta, todella.
Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.
Jos mun mies sanoisi noin niin kyllä kiinnostaisi tietää kuka sitten on maailman kaunein ja kuka mukavin :D