Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?
Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.
Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.
Kommentit (226)
Nainen vastaa, että kyllä mieheni on silmissäni ihana pakkaus, tottakai meillä on riittänyt sellaisiakin päiviä että on vaikea sietää toisen naamaa (puolin ja toisin), kaikenlaista mahtuu 14 vuoteen. Ja onhan hän hyvännäköinen, rehellinen, hauska iskä lapsille ja suhteessamme huumoria riittää, sanaa kaunis minusta hän ei viljele mutta olen kuulemma köyhän miehen Megan Fox ja aika kissa - ja tämä on hänen sanavarastossaan suuri kohteliaisuus;)
Tätä asiaa voi mielestäni pohtia kahdella tasolla. Minulle oma mieheni on maailman komein ja haluttavin, vaikka tiedän ettei hän yleisesti ajateltuna ole. Kysymys taisikin koskea juuri sitä? Maailma on täynnä kauniita ihmisiä joita voi ihailla kaukaa, mutta todellisuudessa omaa puolisoa ei voita kukaan.
Koko kysymys on vähän typerä, koska minusta olisi älytöntä ja surkeaa valehdella moiseen kysymykseen, vaikka kuitenkin näen oman vaimoni kauniina, hyvännäköisenä, seksikkäänä, kiihottavana ja ihanana Naisena.
Onhan se nyt ihan selvää, että maailmaan mahtuu aika monta häntä kauniimpaa naista, jos asiaa niin haluaa vertaillen tutkailla - mutta en kyllä käsitä miksi pitäisi vertailla johonkin samantekeviin tuikituntemattomiin ihmisiin.
Se ei silti sitä tarkoita, että haluaisin joko asua tai seurustella tai edes paneskella niiden muiden naisten kanssa.
Minulle oma naiseni on maailman täydellisin yhdistelmä kauneutta, älyä, käytännön järkeä, huumoria ja seksikkyyttä samassa paketissa!
Rakastan sinua Jenni!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:41"]
Koko kysymys on vähän typerä, koska minusta olisi älytöntä ja surkeaa valehdella moiseen kysymykseen, vaikka kuitenkin näen oman vaimoni kauniina, hyvännäköisenä, seksikkäänä, kiihottavana ja ihanana Naisena.
Onhan se nyt ihan selvää, että maailmaan mahtuu aika monta häntä kauniimpaa naista, jos asiaa niin haluaa vertaillen tutkailla - mutta en kyllä käsitä miksi pitäisi vertailla johonkin samantekeviin tuikituntemattomiin ihmisiin.
Se ei silti sitä tarkoita, että haluaisin joko asua tai seurustella tai edes paneskella niiden muiden naisten kanssa.
Minulle oma naiseni on maailman täydellisin yhdistelmä kauneutta, älyä, käytännön järkeä, huumoria ja seksikkyyttä samassa paketissa!
Rakastan sinua Jenni!
[/quote]
Mutta tuohan on jo paljon sanottu kuitenkin. Jotkut miehet vain haukkuu vaimoaan..
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 00:53"]
Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"
[/quote]
Mun mies varmaan sanoisi myös näin:)
Tosin olen hänen mielestään maailman seksikkäin ja sensuellein:D Toisaalta en myöskään kuvittele turhia omasta täydellisyydestäni, olen enemmän sellainen pikku-myy tyyppi.
Luin jostain kauan sitten että naiselle ei merkitse mitään jos sanoo että hän on kaunis. Mutta sanopa että hän on kauniimpi kuin X (joku kaveri, julkkis tms johon verrata) niin menee perille:)
Omasta mielestäni olen ihan hyvännäköinen ja ennen miestäni myös ulkonäöstäni kehuttu. Mieheni mielestä taas minussa olisi paljon parantamisen varaa - eli hänen mielestään en ole "kaunein". Joskus typeryyksissäni olen kysellyt, olenko mielestään kaunis ja saanut aika inhorealistisen vastauksen siihen. Miehen mielestä meidän perheessä on vain yksi "kaunis" ja se on hän!
Arvata saattaa, että eroaikeissa olen :o(
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:46"]
Kauneus on aina katsojan silmässä. Oma vaimo on jokaiselle miehelle maailman kaunein nainen.
[/quote]
HöpöHöpö!
En mä ainakaan ole mieheni mielestä maailman kaunein. Aivan kuten ei hänkään ole mun mielestä maailman komein.
Kyllä mä pitäisin miehen arvostelukykyä jo vähän alentuneena, jos hän väittäisi silmät kirkkaana, että olen kauniinmpi kuin Heidi Klum tai vaikkapa Scarlett Johansson.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku nainen olisi mieheni mielestä kiinnostavampi aivan kuten mieheni on mielestäni kiinnostavin ihminen maailmassa, ainoa, jonka, ja jota, haluan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 11:36"]
No kyllä minun on pakko sanoa että oma vaimoni ei ole maailman kaunein nainen. En ylipäätään ole valikoinut puolisoani kauneuden perustella. Vaimoni on kivan näköinen (halusin tutustu ja kehtaan esitellä tuttaville) ja mukava ja tulemme loistavasti toimeen keskenämme. Hän on maailman paras ihminen ja se on paljon enemmän kuin maailman kauneinen.
t. mies 44v
[/quote]
Tämä vois olla mun mies.
Vastailin tuolla jo aiemmin että mieheni mielestä en ole kaunein ja hän on sen itse minulle suoraan sanonut. Ei muutenkaan juuri enää kehu ulkonäköäni, vaikka tiedän että on sen takia minuun aikoinaan (aluksi) ihastunut, eikä nyt niin kamalan kauaa olla oltu yhdessä, että se olisi jotenkin ratkaisevasti muuttunut. Päinvastoin omasta mielestäni olen nyt paremmannäköinen kun aikoinaan tavatessamme, eikä lasten saaminenkaan näy päällepäin oikeastaan mistään.
Kun tällaista kysytään, niin täytyy muistaa että kaikille se ulkonäkö ei oikeasti ole ollut valintakriteeri numero yksi, ja toisille se on täysin toissijainen asia. Mutta minun mieheni kohdalla näin ei ole. Kaikki hänen naisystävänsä ovat olleet melko kauniita, ja tiedän että ulkonäkö on hänelle, ei nyt tärkein, mutta melko tärkeä asia kuitenkin.
Siksi minua harmittaa sen lisäksi että ulkonäkökehuja ei oma-alotteisesti tipu, niin sitten kysyttäessä kommentti on että: Ethän sä voi olla kaikkein kaunein. Ja ne muutamat kerrat kun olen jotain kysynyt, niin vastaukset ovat olleet yhtä tökeröitä. Tulee väistämättä sellainen olo, että mieheni mielestä en ole enää kovin kaunis, kun kuitenkin muille riittää kehuja. Miestäni pidän yhä tosi komeana, joten mietityttää miksi en mieheni mielestä sitten ole enää kaunis...
On mun vaimo tosi korkealla hyvännäköisyyslistalla. se on lihonut vähäsen, mikä tekee pienen miinuksen ulkonäköön. Se on ihana ihminen.
Joku aika sitten se tuli kotiin ja sanoi että oli katsonut julkkismiesten kuvia ja että mä olen paljon komeampi kuin ne. Kyllä mä ihan komea mies olen, mutta että mun vaimo näkee mut niin ja että se sanoi sen sydämestään, se tuntui ihan käsittämättömän hyvältä.
Aseksuaalisuus on ihan todellinen asia, mutta jos aseksuaali pariutuu, voi suhteen toinen osapuoli todella huonosti.
Oma mies ei ehkäpä nyt maailman komein oo muutamine kauneusvirheineen mutta söpö ja suloinen hän on. Ihanat silmät. Ja mukavakin tuo on. Osaa ottaa minut huomioon. Okei, osaa pahoittaa myös mieleni kun on niin suorasanainen ja kovasanainen ja ei aina ymmärrä että olen herkkä ja minua satuttaa kovat sanat. Toisaalta, arvostan suoraa puhetta. Vihaan "ihan sama" tyyppejä. Mitä syödään "ihan sama", mitä tehdään "ihan sama". Kumpi asu olisi parempi A vai B "ihan sama" aaarg en kestä tämmösii tyyppejä. Mies myös muistaa aina kehaista ulkonäköäni kun olen laittautunut. Se tuntuu hyvältä. Vaikka en minä mitään prinsessa satua elä. En omasta mielestäni oo mikään erikoinen tai maailman kaunein. Tavallinen, vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät. Vaikka mies on kerran kyllä sanonut "on minulla vaan ehkäpä maailman kaunein nainein" se tuntui hyvältä ja hassulta samaan aikaan. Mietin,että voiko noin oikeesti sanoa kenellekkään?
Kyllä minä ainakin pidän poikaystävääni maailman komeimpana miehenä, eikä minulla ole mitään tarvetta katsella muita miehiä. Ei se ole mitenkään utopistista, kun on kyse todellisesta rakkaudesta, eikä mistään ”tyydyn siihen kumppaniin johon omat rahkeet riittää”-järkisuhteesta.
Kauneushan on katsojan silmässä, ja kyllä itsekin toivon, että olisin kumppanilleni se hänen maailmansa kaunein nainen, enkä vain joku johon hän on päättänyt tyytyä.
Miksi muuten aina ajatellaan, että se maailman kaunein tai komein olisi muka kaikkien mielestä aina joku julkkis? Miksei se voisi olla omasta tuttavapiiristä, vaikkapa juuri se oma rakas?
Minun rakkaani (mies) on minulle maailman kaunein ja komein. Aina. Oikeasti. Vaikka hän objektiivisesti varmasti näyttääkin juuri yli viisikymppiseltä setämieheltä, on hän minulle _kaunein_. Ei ole tarvetta tai tunnetta katsella muita, en halua muita. Tämä on minusta selviö, jos suhde on _rakkaussuhde_.
Ei tietenkään ole, enkä ole koskaan hänelle niin valehdellutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun rakkaani (mies) on minulle maailman kaunein ja komein. Aina. Oikeasti. Vaikka hän objektiivisesti varmasti näyttääkin juuri yli viisikymppiseltä setämieheltä, on hän minulle _kaunein_. Ei ole tarvetta tai tunnetta katsella muita, en halua muita. Tämä on minusta selviö, jos suhde on _rakkaussuhde_.
Rakkaudessa homma toimii juuri näin. Sitten on tyytymissuhteita joissa ei arvosteta toista, ja katsellaan muita.
minä en jotenkin edes tahtoisi, että minun ulkonäköäni verrataan muihin. Jos mies sanoisi, että olet maailman kaunein nainen, pitäisin häntä valehtelijana ja typeränä, koska järki jo sanoo, että maailmassa on paljon kauniimpia (ja esim. nuorempia, itse jo lähellä viittäkymmentä) naisia. Itsekään en vertaa miehen ulkonäköä muihin, minun silmissäni hän on komea, ja se riittää. Vertailu ärsyttää, mutta toisaalta se ärsyttää minua muissakin kuin tässä ulkonäkö-asiassa. Mutta tässä ehkä eniten...