Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
81/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikanaan naisen kanssa, joka aivan jokainen päivä vaati, että minun pitää sanoa häntä maailman kauneimpana naisena. Todella heikko itsetunto, alkoi nopeasti ärsyttämään.

Onneksi vaimolleni on jalat maassa.

Vierailija
82/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai miesystävälle se rumin. Hän ei halua minua, veputtelee por***e ja kerää kauniita naisia facekavereikseen.

Minun on sanonut olevan läski kaksoisleuka. Ja sitten väittää että rakastaa. Ja taas haukkuu.

Mieskään ei mikään mr finland ole, mutta minä koen halutavana ja hyvännäköisenä vain hänet.

Kyllä, yritin mennä tinderiin jotta pääsisin eteenpäin, ja yritin ajatella fantasioissani ketä tahansa muuta. Vaan ei, en pystynyt kuin tätä luisevaa 54v lattapyllyä, jota himoitsen.

Harmi ettei tunne ole molemminpuolinen. Multa meni itsetunto ihan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... Enkait katsonut ulkonäköä ollenkaan kun vaimoa valitsin. En ole koskaan sanonutkaan hänelle että olet kaunis. Miksi pitäisi olla kaunis vaimo? M37v

Vierailija
84/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta kun kauniinpaakaan ei saa

Vierailija
85/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.

Kiinnitin huomiota samaan kun luin ketjun alusta asti.

Vierailija
86/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!

Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.

Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan

Vıttu mitä paskaa.

Vierailija
87/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä puolison kuuluu olla kaikkein kaunein/komein, ajatteletteko samalla tavalla myös älykkyydestä? Onko puolisonne kaikkein älykkäin?

Vierailija
88/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä maailman kauneintakaan ole olemassa eikä maailman komeinta. Uusia kauniita tulee joka sekunti ja poistuu samaa tahtia. Rakkauskuplassa on eri luonnonlait, siellä on yksi ja ainoa.

Vierailija
89/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa noihin prinsessaharhoihin jos joku oikeasti kuvittelee tuollaista. Jos teitä on kosiskeltu Miss Universum-kisoihin niin voitte olla maailman kauneimpia, muuten todennäköisesti ette ole. Ihan riippumatta siitä mitä joku mies sanoo tai on sanomatta.

Vierailija
90/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!

Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.

Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan

Vıttu mitä paskaa.

Et ole ollut rakastunut, ei ihme että v###ttaa tällainen keskustelu.

Vierailija
91/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kai miesystävälle se rumin. Hän ei halua minua, veputtelee por***e ja kerää kauniita naisia facekavereikseen.

Minun on sanonut olevan läski kaksoisleuka. Ja sitten väittää että rakastaa. Ja taas haukkuu.

Mieskään ei mikään mr finland ole, mutta minä koen halutavana ja hyvännäköisenä vain hänet.

Kyllä, yritin mennä tinderiin jotta pääsisin eteenpäin, ja yritin ajatella fantasioissani ketä tahansa muuta. Vaan ei, en pystynyt kuin tätä luisevaa 54v lattapyllyä, jota himoitsen.

Harmi ettei tunne ole molemminpuolinen. Multa meni itsetunto ihan kokonaan.

Hah, vielä jonain päivänä pääset hänestä yli, sitten ihmettelet itsekin makuasi. Parasta olisi laihduttaa ja vaihtaa miestä. Tsemppiä.

Vierailija
92/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terapiaa noihin prinsessaharhoihin jos joku oikeasti kuvittelee tuollaista. Jos teitä on kosiskeltu Miss Universum-kisoihin niin voitte olla maailman kauneimpia, muuten todennäköisesti ette ole. Ihan riippumatta siitä mitä joku mies sanoo tai on sanomatta.

Kauneus on mielipideasia. Vaikka on toki myös olemassa yleismaailmallisia esteettisiä kaavoja, eri ihmiset pitävät eri asioita kauniina ja myös oppivat näkemään kauneutta asioissa joissa muut eivät sitä näe. Jos joku on rakastunut toiseen, hän yleensä pitää tätä kauniina / komeana vaikka miss universum -kisan tuomarit sanoisivat mitä. Ei tässä ole mitään prinsessaharhaa vaan ihan perus psykologiaa.

Vierailija
93/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Tämä kysymys ei ole oleellinen

Vaimoni on ainoa nainen jota romanttisesti rakastan

Sillä ei ole väliä onko hän kaikkein kaunein

En käytä tämän pohtimiseen aikaani

Ketään muuta en huolisi (vaikkai saisin valita kenet vaan ja oletettaisiin heidän pitävän minusta)

Ja monet miehet on samaa mieltä (vauvat erikseen)

Vierailija
94/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön. Just tämmösten puheiden takia avioparit eroavat niin usein ja etsivät jotain mitä on melkein mahdotonta saavuttaa. Aito rakkaus voi ihan hyvin olla myös sitä, että toisen naama näyttää välillä tosi ärsyttävältä. Sellaisina hetkinä sitten muistelee kaikkia yhdessä koettuja vastoinkäymisiä, joissa toinen on ollu tukena, sekä luottaa siihen että alamäen jälkeen tulee ylämäki. Sitten se oman kumppanin naama näyttää joku päivä taas ihan hyvältä. 

Vierailija
95/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

Hirveen julmasti sanottu. Hyi. Kenkää sais mies joka noin mulle sanois

Silloin hänen pitäisi jättää tuo viimeinen lause pois.

Vierailija
96/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on!

Naiseni on todella kainein objekti - ja te muut ootte mua huonompia siksi

ja isoimmat tisulit ja kirein reikä! Terveisin Putin kalsarimyrkyttäjä ja maailmankuulu psykopaatti

Vierailija
97/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei... Enkait katsonut ulkonäköä ollenkaan kun vaimoa valitsin. En ole koskaan sanonutkaan hänelle että olet kaunis. Miksi pitäisi olla kaunis vaimo? M37v

Visuaalinen kiihottavuus, kovempi seisokki. Kaunis vaimo on myös statustekijä. Kertoo myös miehisestä markkina-arvosta.

Vierailija
98/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miksi pitäisikään? Luonne on parasta A-luokkaa. Se on tärkeämpää.

Vierailija
99/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Otettiin se mitä saatiin ja sillä mennään 

Vierailija
100/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön. Just tämmösten puheiden takia avioparit eroavat niin usein ja etsivät jotain mitä on melkein mahdotonta saavuttaa. Aito rakkaus voi ihan hyvin olla myös sitä, että toisen naama näyttää välillä tosi ärsyttävältä. Sellaisina hetkinä sitten muistelee kaikkia yhdessä koettuja vastoinkäymisiä, joissa toinen on ollu tukena, sekä luottaa siihen että alamäen jälkeen tulee ylämäki. Sitten se oman kumppanin naama näyttää joku päivä taas ihan hyvältä. 

Just noin!

Itselle on ollut paljon opittavaa siinä että välillä se todellakin osaa olla ärsyttävä ja riidelläänkin mutta se ei tarkoita sitä että hanskat pitäisi lyödä sit samantien tiskiin tai kumpikaan ei halua loukata toista liian pahasti.

Ei vaimoni mutta naisystäväni.

On kaunein mutta myös ihanin ja rakas.

Huippu ihan vaan tyyppinä, missä tahansa tilanteessa. Sielunkumppani.