Onko Tanja Saarela kenenkään muun mielestä mauton?
Joka paikassa hehkutetaan upeaksi. Onhan hän kaunis, mutta tyylitaju on kyllä perseestä. Joka vuosi on epäonnistunut asu ja kampaus. Silarit törrötti liikaa, näytti liian halvalta kun rinnat liian isot silareiden takia. Kampaus kuin variksenpesä ja jalassa sandaalit....
Kommentit (86)
Puku kaunis, mutta tavanomainen. Parempi kuitenkin kuin Jenni D-R:llä. En ole koskaan pitänyt hevosennaamaista Tanjaa mitenkään kauniina. En edes silloin, kun voitti missimittelöt.
Ei kai vaan oo nyrkki heilunut...?
Ottakaa nyt silmä käteen ja katsokaa Iltalehden kuvia!
että oli vaihteeksi väriä Tanjan puvussa, on tupannut olemaan niin väritöntä hänen pukeutumisensa, kuten niitä ihme shaaleja tai mitä lienee sillon ministeriaikanaan, aina ruskeita.
Kyllä toisia on luoja siunannut hoikalla varrella ja isoilla rinnoilla, omassa kaveripiirissänikin niitä on ja pikkutytöstä kun oon nähnyt varttuvan niin tiedän ettei mitään ylimäärästä ole ihon alle tungettu rintavarustuksen kohdalle. Siis kavereillani, miksi ei Tanjakin olisi ihan aito Luojan luoma.
kasvavat, kun vähän alta nelikymppinen kahden lapsen äiti laihtuu. Ja samaan aikaan yhtäkkiä myös huulet turpoaa mystisesti... Huulet kun tuppaavat aina vanhemmiten päinvastoin kapenemaan.
Kyllä Tanja nyt uhmaa jo painovoimaa liian urheasti.
Minusta se on aina ollut siellä tyylin alarajoilla, ja nyt meni barbiksi.
Hääkuvissaankin on ilmetty Cicciolina. Niissä ekoissaan siis.
ilman sitä ihme kuusenkoristekranssia siinä lanteilla ja jollakulla vähän vähemmän povekkaalla. Kampaus korosti nyt niitä naamaryppyjä ja meikki oli todella, todella suttuinen!
Tulee mieleen onko vakavasti sairas vai miksi iho on niin huono, johtuuko kenties tupakoinnista.
Tuossa iässä se tupakointi näkyy kasvojen ihossa valitettavasti.
Hollywood-juhlat, joissa paljasta pintaa on tapana näyttää. Ei todellakaan Linnan juhliin ole arvokasta pukeutua niin että puolet rinnoista näkyy noin mauttomasti!
Vierailija:
Tulee mieleen onko vakavasti sairas vai miksi iho on niin huono, johtuuko kenties tupakoinnista.Tuossa iässä se tupakointi näkyy kasvojen ihossa valitettavasti.
Tanjaa haastateltiin eilen ja sanoi, että sillä on " puvustuksessa" hovihankkija, jonka makuun luottaa. Itse ei varmaan ole tuossa elämäntilanteessa jaksanut kamalasti paneutua asiaan.
Ei tuo kokonaisuus munkaan mielestä tänä vuonna ollut parasta päällään nähytä, mutta parempi kuin monella muulla.
Nuorelle missille olisi mennyt mutta ei enää
mutta Tanjalle väärä ja meikki ja tukka taisivat olla Tanjan omaa " ansiota" .
Ja pitikö se eron julkistaminen ajoittaa näin? Ihan itse mylläkän aiheutti.
ennen silikoneja saamillaan mitoilla...
Minusta Tanja oli kaunis, varsinkin kun ajattelee, että oli tosi ahdistunut taatusti elämäntilanteestaan.
Kyllä minua ainakin suretuttaa hänen puolestaan. Kerrankos ihminen rakkautta kaipaa ja sortuu viehättävään renttuun.
mutta Tanja on tehnyt tämän mokan jo muutamankin kerran... Tuntuu etenevän saippuadraamasta toiseen.
Vierailija:
Ja pitikö se eron julkistaminen ajoittaa näin? Ihan itse mylläkän aiheutti.
Tuskin Tanjan olisi kannattanut eroa salailla, kun se olisi paljastunut kuitenkin (ja siitähän se vasta haloo olisi noussutkin!). Ja kun emme eron syitä tiedä, on turha vedota siihen, että olisi voinut erota vasta juhlien jälkeen. Tuskin se sen pirteämmän näköinen olisi ollut silloinkaan.
ja b) vähemmän huomion kohteena, jos olisi jättänyt esim. tänään sen erohakemuksen...
joten hänelle lienee ihan sama...
Ja niissä paikoissa on odotushuoneet, joissa istutaan ja nähdään muutkin asiakkaat. Ja kyllähän noi puheet siitä lähtee...