Onko Tanja Saarela kenenkään muun mielestä mauton?
Joka paikassa hehkutetaan upeaksi. Onhan hän kaunis, mutta tyylitaju on kyllä perseestä. Joka vuosi on epäonnistunut asu ja kampaus. Silarit törrötti liikaa, näytti liian halvalta kun rinnat liian isot silareiden takia. Kampaus kuin variksenpesä ja jalassa sandaalit....
Kommentit (86)
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Suttuinen meikki,tukka oli kuin harakanpesä ja se puku...huh kamala!
Tissit vilkkuu vaan....
Enpä usko, että moni av-mamma pärjäisi missään mittelöissä Tanjan vierellä.
Minä kyllä ottaisin sen ulkonäön koska vaan.
Tosin sitä ei ole pätkääkään, joten tyhjästä on paha nyhjästä.
Henkilö joka käyttää julkisuutta hyväkseen, joka päiväisessä elämässään saa toki negatiivistakin palautetta.
Meni makaamaan ja yllätys yllätys tissit levahtivat lätyiksi..ei oo silikonit. Tunnen useita miltei anorektisia naisia, joilla on isot tissit. Onko se niin vaikeaa ymmärtää. Ette te ihrapyllyt ole ainoita joilla on tissit
vaikka sen avulla jonnekin pääsisikin. ihmisellä pitää olla myös luonnetta ja siitä ei merkkejä ole juuri näkynyt.
Olen Tanjaa kaksi vuotta vanhempi ja kroppani on huomattavasti paremmassa kunnossa. 172cm/55kg ja rinnat C-kuppia.
Menkää jumppaan lehmät, niin ei tarvitse kadehtia:)
Kumma tarve todistella nimettömänä;) Löllöperse olet...
Ei mulla ole tarve puolustella Tanja, mutta ihmettelen tuulesta temmattuja silikoonijuttuja..kun olen omin silmit nähny, ettei ole..
Ai luoja kuinka jollekin vaan on niin ylitse pääsemättömän kauheaa kun jollakin on suuret rinnat luonnostaan ja vielä lisänä hoikka varsi!
Tähän keskusteluun osallistuneista valtaosa on osoittanut kuinka köyhä sivistys taso täällä av-mammojen keskuudessa on! Todella surkuhupaisaa räksytystä...
Jos huulia ja rintoja olisi paranneltu, niin ihme on että otsa olisi kuitenkin jätetty ennalleen. Se jos mikä häntä vanhentaa.
siksi monet keski-ikäiset niitä korjailee. Ja mehän ei tiedetä, vaikka otsaankin olisi jotain yritetty. On vain niin kova kurtistelemaan...
Kampaus oli minustakin ihan ok, mutta tuollainen vaatii ammattitaitoisen, supersiistin meikin.
Se mitä löytyy sisältä on paljon tärkeämpää.
Tanja on kuitenkin mielestäni yleensä ollut tosi tyylikäs, ylilyöntejä on sattunut, mutta niin miltei kaikille.
Minusta olisi ihana olla yhtä upean näköinen, ja omata Tarjan garderobi. Ikävä kyllä ylikiloja on, eikä minulla kolmen lapsen työssäkäyvänä äitinä ole aikaa panostaa itseeni niin paljon, että näyttäisin upealta. Lapset menevät aina ohi. Kuskaan heitä useita kertoja viikossa harrastuksiin, valvon läksyjen tekemistä, kuulun päiväkodin vanhempain toimikuntaan jne. jne. Ja tämän lisäksi työskentelen vaativalla it-alalla. Arkivaatetus on farkut, neulospusero ja villatakki. En meikkaa arkisin, siihen ei yksinkertaisesti ole aikaa. Käytän kuitenkin hyviä tuotteita ihoni kunnon yllä pitämiseen, mm. Kanebo. Liikun samaan aikaan kuin lapsi, jonka olen vienyt liikuntaharrastukseen, tätäkin liian vähän.
Silti olen elämääni tyytyväinen juuri näin, minulla on hyvä työpaikka, jossa viihdyn ja jossa minun ammattitaitoani arvostetaan. Tosi viihtyisä koti. 3 ihanaa lasta ja aivan ihana mies, joka arvostaa sisintäni ja älyäni, sitä että hän insinöörismies voi puhua työasioistaan kanssani, ja minä ymmärrän niitä. En ole bimbo, jota tarvitsee hävetä, kun tämä avaa suunsa. Tämä kiireinen aika elämässä menee pian ohi, ja sitten on aikaa panostaa itsensäänsä. Nyt on lasten aika.
Vierailija:
Henkilö joka käyttää julkisuutta hyväkseen, joka päiväisessä elämässään saa toki negatiivistakin palautetta.
.. harvoin täällä kylmässä suomessa tapaa...pitää suunsa kiinni yksityiselämästään..kantaa pukunsa tyylikkäästi!!!tälläisiä naisia lisää suomeen!!!!
Vierailija:
Kiira Korpi, Seela Sella, Outi Mäenpää, Eija Vilpas ja monet monet muut.Valitettavasti tätä Tanjaa on vaikea kehua kaikilta osa-alueilta.
Pukua en moiti ja kroppa on hyvä ainoastaan ylimeikattua naamaa, ryppyisyyttä, nenää, kulmakarvoja joille hän ei valitettavasti voi mitään.
Muutenkin lähinnä huvittaa nuo " ainakin 45-vuotiaan näköinen" -kommentit. Mitä sitten? Onko se jokin rikos ihmiskuntaa vastaan? Eikä Tanja edes ole sitä. t. yksi sitä ikää lähentelevä, jolla on asiaan perspektiiviä
Ihan kuin siinä ois jotain mystistä. Otti ne varmaan silloin ennen Nygård hommelia. Itse olen myös kuullut näin eräältä henkilöltä, joka tuskin valehtelee. Varmaksi nyt en voi sanoa, mutta olettaisin näin. Kesällähän hän oli huulioperaatiossa. Seiskassakin tais olla kuva tai juttu siitä, että oli laastarit huulilla Tukholman lentokoneessa tulossa. Ei siihen nyt tarvitse kuin silmät päähän, että näkee noi silikonit. Kenelläkään ei ole tollaiset pallot noin hoikassa varressa ja noin isot. Katsokaa nyt hyvä isä. Tämä nyt vain, en jaksaa muuten kommentoida.
Vierailija: